Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Притръсване при тръгване

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    хумммм

    да се включа и аз - обаче като неук и питащ!Същият проблем имам и аз докато прочетох темат тук си мислех, че връзката между мен и ’кака Мара" при потегляне е загубена и много рядко осъществима!Като купувах колата преди около 6 месеца бях супер вътрешно успокоен че е обслужена екстра от ремъци - масла - свещи и дър бъра та чак и съединител!Първоначално си мислех че не съм и свикнал и..... така се успокоявах(макар че дневно ми се налага да карам поне три различни коли и с тях няма проблем) докато ако щете ми вярваите истинското ми успокоявае доиде когато прочетох темета бая си отдъхнах, че не съм аз левак и причина да няма връзка между мен и колата, но същевременно и въпроси няколко възникнаха!Оня ден от място решавам да превзема един бурдюр и с малко повече газ и ..... нещо изцвили какво е то ? лагер ли?за смяна съм и аз май,а?Къде, колко и ако има майстор от форума по добе при него отколкото на някои които 6те претупа еии.така!? :D

    Коментар


      #17
      и аз го имам този проблем и то след смяна на комплект съединител. всичко чостак ново обаче си тресе. взех го на цените на зфа159 от тоа гашо на стамболийски с гаранция 1 година
      Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
      Fiat Bravo'97 1,6 16v
      Fiat Tempra'91 1,6 mono

      Коментар


        #18
        Re: хумммм

        rymbym написа:
        да се включа и аз - обаче като неук и питащ!Същият проблем имам и аз докато прочетох темат тук си мислех, че връзката между мен и ’кака Мара" при потегляне е загубена и много рядко осъществима!Като купувах колата преди около 6 месеца бях супер вътрешно успокоен че е обслужена екстра от ремъци - масла - свещи и дър бъра та чак и съединител!Първоначално си мислех че не съм и свикнал и..... така се успокоявах(макар че дневно ми се налага да карам поне три различни коли и с тях няма проблем) докато ако щете ми вярваите истинското ми успокоявае доиде когато прочетох темета бая си отдъхнах, че не съм аз левак и причина да няма връзка между мен и колата, но същевременно и въпроси няколко възникнаха!Оня ден от място решавам да превзема един бурдюр и с малко повече газ и ..... нещо изцвили какво е то ? лагер ли?за смяна съм и аз май,а?Къде, колко и ако има майстор от форума по добе при него отколкото на някои които 6те претупа еии.така!? :D
        Сигурно си я понастъпил повечко и някой ремък е превъртял - не е болка за умиране.
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #19
          zgabrovski написа:
          Не е от маслото със сигурност, защото го мених заедно със съединителя и скоростите влизат много мазно... А оня че е тъпо к****е няма две мнения, ама като не влизах много много във форума тогава ....Явно ще се сменя наново.
          Здравко, проблема ти е в притискателния диск, това тресене се получава при неравномерно зацепване на съединителя!Втора причина, която води до същия ефект е затруднено движение на аксиалния лагер на съединителя по оста / може и голяма радиална хлабина/ и от там и неравномерен натиск върху диафрагмата на прит. дискВъв всички случаи демонтажа на съединителя е неизбежен!

          Коментар


            #20
            ами (обратното) - ако се оправя като загрее - пружините ли се разширяват, че изчезва ?
            Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
            http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

            Коментар


              #21
              моя току що сдаде багажа (феродов диск,притискателен диск,аксиален лагер-всичко на няма и 10 000км) най чудното е,че и с него сдаде багажа и датчика на холнеам думи с тези фиати вече

              Коментар


                #22
                според мен проблема май не е от фиатите а от частите които продават тук аз вече 3 път ще сменям един и същ шарнир а другите до сега не са мръднали забелязал съм че като сменя нещо и почва много често да се разваля

                Коментар


                  #23
                  a написа:
                  според мен проблема май не е от фиатите а от частите които продават тук аз вече 3 път ще сменям един и същ шарнир а другите до сега не са мръднали забелязал съм че като сменя нещо и почва много често да се разваля
                  искаш да кажеш, че на целия пазар за резервни части само фиатските са фалшиментос? нещо не ми се вярва, пък и при положение, че са най-евтините би следвало и интереса на фалшификаторите към тях да е най-малък/евентуално де/. не това е проблема
                  Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                  Fiat Bravo'97 1,6 16v
                  Fiat Tempra'91 1,6 mono

                  Коментар


                    #24
                    те,че частите са скапани са скапани ама как типо за 3 години му се правят чука си ремонти,а на хонда наливаш бензин и масло само,опааа и един шарнир нещо май пак ще си търся части втора ръка за фиата,старото типо 80% от частите бяха втора употреба и нямаше ядове

                    Коментар


                      #25
                      ко.акво да казвам факт е че само този шарнир сменям като купих колата го смених след 1 година пак го смених сега пак след година нещо хлопа отпред и съм сигурен че е той слагат уж фрап сега смятам да потърся друг но да не говорим за термостата 2 пъти давам по 100 лв и пак стои на 70 градуса сега съм купил друг да видм какво ще стане като го сложа а втулките на носачите които продават ясно си личи че са фалшиви ама нямя други

                      Коментар


                        #26
                        Защо едно и също нещо го има с цени различаващи се в пъти?Това номер 3 - на него ли е въпросния лагер?
                        Прикачени файлове
                        Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                        Коментар


                          #27
                          VTR

                          niko_ymn написа:
                          Защо едно и също нещо го има с цени различаващи се в пъти?Това номер 3 - на него ли е въпросния лагер?
                          №3 Там е аксиалния лагер, но ако не шуми и се върти мазно няма нужда от смяна.

                          Коментар

                          Working...
                          X