Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Омаслен блок...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Омаслен блок...

    Колеги на първата снимка съм оградил с кръгчета коя гарнитура трябва да сменя...на 2-рата снимка е показано точно коя!...трябва ли да разглобявам от горе да свалям вала ?..или може направо под вала да се разглобява без да се маха ? дано сте ме разбрали
    Прикачени файлове
    FIAT TEMPRA 1.6 75HP

    #2
    Шанса да тече от гарнитурата на втората снимка не е много голям но не е изключено.Да вала се сваля,купи си за по сигурна 2 гарнитури,едната да хванеш горе долу луфта на клапани а другата за да остане.Стягаи ,но и внимаваи ,защото от долу е алуминии и много лесно превърта.Премери си хубаво луфта на края.На капака на клапаните почисти хубаво с обезмаслител и слакаш гарнитурата без никакъв силикон иначе се приплъзва и става страшна
    Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
    EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
    EX.Fiar Ritmo 105TC

    Коментар


      #3
      Ти си го махнал разпред. вал,но не е било необходимо за гарнитурата на клапаните.Даже и за гарнитурата на главата не е необходимо да се маха вала.Той си върви заедно с главата.Гледай сега да не измъкнеш и коляновия вал.
      Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

      Коментар


        #4
        FGRC написа:
        Ти си го махнал разпред. вал,но не е било необходимо за гарнитурата на клапаните.Даже и за гарнитурата на главата не е необходимо да се маха вала.Той си върви заедно с главата.Гледай сега да не измъкнеш и коляновия вал.
        колега аз питам да свалям ли вала .... та го разглобя и сменя гарнитурата!!! колата е в движение не съм я пипал ... все още .. значи не трябва да го махам...?
        FIAT TEMPRA 1.6 75HP

        Коментар


          #5
          Пичове,за да смениш гарнитурата от втората снимка,вала се сваля при всяко положение
          Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
          EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
          EX.Fiar Ritmo 105TC

          Коментар


            #6
            FGRC написа:
            Ти си го махнал разпред. вал,но не е било необходимо за гарнитурата на клапаните.Даже и за гарнитурата на главата не е необходимо да се маха вала.Той си върви заедно с главата.Гледай сега да не измъкнеш и коляновия вал.
            Тези двигатели имат нещо,което аз съм кръстил "корпус на разпределителния вал",които ляга върху главата - именно той липсва заедно с вала на втората снимка.Моят съвет е да пробваш да измиеш добре двигателя и да смениш само гарнитурата на капака на клапаните,като наблудааваш откъде ще почне д ас еомаслява.На мен ми се омасляваше яко целия двигател,само от гарнитурата на капака,а и аз,като теб,бях набедил и долната.Направи си експеримента.Аз иначе горе правя обратното на колегата - слагам коркова гарнитура която лепя със силикон след много внимателно почистване на повърхностите,като притягам едвам,двам,чакам до пълното втвърдяване на силикона,притягам още мнооого малко(корка се пука или къса иначе) и законтрям с по още една гайка оригиналните.Така не е текло откакто е направено,вече доооста време.Иначе,ако гарнутурата е гумена,колегата е прав - по-добре без нищо,че те и без това са боклуци и бягат при заатягането и...при мен имаше случаи една се изметна от температурата....уникална гарнутура :Д от кашкавал сигурно....Успех
            Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

            Коментар


              #7
              Хора смяната на гарнитуриата е по лесната частда вала се маха , откача се ремака също , капаци и....... гадна работа е но по гадната работа е реглажа на клапаните , който задължително се прави след откачане и закачане на вала винаги има разлика поне с 0.05 десети
              Power Under Pressure

              Коментар


                #8
                Да вала си върви с корпуса а не се вади само той.Ама той коя гарнитура сменя, м/у корпуса и главата ли.
                Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                Коментар


                  #9
                  FGRC написа:
                  Да вала си върви с корпуса а не се вади само той.Ама той коя гарнитура сменя, м/у корпуса и главата ли.
                  Да тази трябва м/у корпуса и главата..и от колегата Whitepower разбрах че трябва да го махна и после реглаж на клапани .. взел съм масло ,филтър и ангренаж..та затова исках да я оправя тази гарнитура ама ще е малко кофти..с тия клапани
                  FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                  Коментар


                    #10
                    Защо те притесняват клапаните,не са ли с пулове.Виж само силата с която трябва да затегнеш болтовете,че тя има отношение към реглажа.Ако се наложи ще смениш и някой пул.Те се продават в зависимост каква дебелина ще ти потрябва.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      Няма от какво да се шашкаш.Както казах и преди.Купуваш си две гарнитури те са едни такива никакви хартиени и са някъде около 2 лв.Слагаш малко силикон и стягаш като гледаш да е равномерно,след това взимаш луфтомера и започваш да мериш.Смукателните 0.40 ,изпускателните 0.50 и има допуск +- 0.05.Ако караш на газ ,може да оставиш изпускателните малко по-хлабави.И така ,записваш стоиностите и сваляш пак вала.Вадиш всеки един пул които не отговаря,смяташ размера за новия и го сменяш.Новата гарнитура с малко силикон и пак затваряш.На свален ремък цялата операция е половин час макс.Има случаи в които на пула няма размер итогава е кофти,за по сигурно може да ги провериш преди това
                      Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                      EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                      EX.Fiar Ritmo 105TC

                      Коментар


                        #12
                        Пуловете се вадят и сменят без да разглобяваш нищо, иска се малко технически познания и въображение.
                        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

                        Коментар


                          #13
                          Колеги днес измих блока ,светна..и се оказа горната гарнитура не тази под вала...след 20км беше лекичко омаслила..и утре ще я сменя..това е детска игра..благодаря на всеки дал мнението си..добре че не е тази която си мислех щеше да падне игра
                          FIAT TEMPRA 1.6 75HP

                          Коментар

                          Working...
                          X