С ясното съзнание, че на теми от вида "какъв е тоя шум?" е много трудно да се отговори все пак ще питам.Ситуацията е такава: Спиране с десен завой и малки неравности в настилката (иначе казано - излизането от Цариградско към летището, идвайки от Плиска). Отпред отляво много слабо се чува едно глухо туп-туп. На следващото подобно спиране с десен завой (а именно 50 метра по-натам, преди включването в движението от Младост към летището) няма неравности - няма "туп-туп". Ха сега...П.С. Имам идея как тропа каре, па макар и не на фиат, и мисля, че не е...
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Какво тропа (все пак)...
Collapse
X
-
sachma написа:Наистина много е вероятно да е шарнир, ако е това лесна работа-даваш го на рециклиране да го фрезоват, след това караш още толкова с него.А ти сменял ли си носача?Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Аз разбрах, че след 5000 км ми се разхлопал нов носач, без да го чуя, когато отидох да ми регулират предницата. Пича като я вдигна и я сложи върху дисковете и бутна гумата веднага се видя, така че пробвай при регулировката. Иначе ако ти дрънчеше бих предположил, че ти се е разлопал спирачен апарат, но ти казваш, че прави туп ...., докато спирачния апарат подрънква.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
brat_John написа:Аз разбрах, че след 5000 км ми се разхлопал нов носач, без да го чуя, когато отидох да ми регулират предницата. Пича като я вдигна и я сложи върху дисковете и бутна гумата веднага се видя, така че пробвай при регулировката. Иначе ако ти дрънчеше бих предположил, че ти се е разлопал спирачен апарат, но ти казваш, че прави туп ...., докато спирачния апарат подрънква.Антверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Не знам дали ще можеш тъй като там се повдига цялата предница и върху колелата не остава никакво натоварване. Те опират на едни специални тарелки (абе щом си ходил на реглаж на предница би трябвало да си виждал) и като хванеш с ръка можеш да ги мърдаш на където искаш... и като погледнеш отдолу се вижда как шарнира мърда в гнездото на носача. С щанги напъват шарнирите, когато не е повдигната предницата тъй като е необходимо по-голямо усилие.FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
На мен отляво ми хлопа при подобни маневри накрайника на рейката.Така си го имаше тропането и смених каквото се сетиш (носача целия,биалетки,амортисьор,външния накрайника на рейката също).Накрая се заиграх един ден доста стабилно и улових едно леко похлопване в самата рейка което било така наричания "вътрешен накрайник" от дясната страна и си го има.Дори при спране е по-изразено.Примерно на мокро ако не съм на скорост а по инерция и набия рязко да извлачи оттам вденага се чува едно "туп" и като пусна спирачката се чува пак "туп" и съвсем леко се усеща това "туп" във волана.Чувал съм че се разбивали водачите на спирачното цилиндърче и те по-тупвали по подобен начин ама не ми се е случвало досега.Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3
Коментар
-
Richard Burns
Веско при мене от 3 седмици се появи същото ТУП, ама не драстично ТУП ами по-скоро тък-тък и то на малки неравности се усещаше-отидох си при моя майстор (болен на тема италиански коли) и човека след 10 секунди возене в Мареата каза: отивай за биелетки. 44 лева, нови комплект смени ми ги и тък-тък изчезна............
Коментар
-
Колега Burns, засега се чува при много специфични условия това мойто, но като взема да го възпроизвеждам регулярно може да се обадя да дадеш координати на твоя човек, ако нямаш против.zfa159, описаната от теб ситуация се получаваше на москвича на баща ми при мен не се усеща във волана (засега)Сашко, емблемата е проверена, луфтове няма :D Brat_John, напъваха я с щанги вдигната на подемник, моите възможности обаче стигат до крикАнтверп, Аалст, Люцерн, Слован, Олимпия, Беверен, Публикум, Тампере, БАТЕ (Борисов), ЖИЛИНА и Дебрецен ... следва продължение...
Коментар
-
Richard Burns написа:Веско при мене от 3 седмици се появи същото ТУП, ама не драстично ТУП ами по-скоро тък-тък и то на малки неравности се усещаше-отидох си при моя майстор (болен на тема италиански коли) и човека след 10 секунди возене в Мареата каза: отивай за биелетки. 44 лева, нови комплект смени ми ги и тък-тък изчезна............Tipo 1.4 i.e. 92g. 160A1.046 -ex
Chevrolet Tacuma 1.4 - ex
Fiat Bravo 1.4 120k.с.
Коментар
-
Richard Burns
Колеги, майстора ми се казва Калоян, сервизът му се намира в Павлово, не искам да му правя реклама , само ще кажа че от 1997 година до ден днешен всичките ми коли са били ремонтирани само и единствено от него и всичко е било пипнато както си трябва, не взима скъпо - по-скоро нормално, а колите ми бяха всякакви и различни, като почна от 2бр голф II, минах през астра и вектра, покарах нисан, след това и пежо и сега и Мареата.И да ви кажа благодарение на него я купих защото от 8 години все ми казваше вземи си фиат и ще си рахат.Телефонът му е 8558613 и мобилката 0888307740, кажете му че аз съм ви го дал, Мишо с Мареата.Поздрави
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар