Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Чистене на стъпков мотор - как?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Чистене на стъпков мотор - как?

    Здравейте, мисля, че ми се налага да го почистя направих снимки да ме упътите кое и къде трябва 1. Стъпковия мотор - http://store.picbg.net/pubpic/C2/75/...2109ec275.jpg2. Вътрешна част - http://store.picbg.net/pubpic/96/B8/...d541d96b8.jpg3. Болчета - http://store.picbg.net/pubpic/1D/1A/...c41d1a.jpgТа вътрешната част ли трябва да се чисти тоест това което се вижда или трябва да се разглоби от болчетата ? :D
    Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

    #2
    Ами от тебе си зависи колко добре искаш да е почистено. Може и така, може и с развиване , да не мислиш че като ги развиеш ще изпадне някоя космическа технология и няма да можеш да го събереш (ос с пружина и съчма/и , или нещо такова беше) . На форда имах такъв байпас и го киснах за няколко дена в кореселин + пръскане със спрей за карбуратори и така, и не успях да го накарам да "светне" до блясък, ама то и без това не беше той виновника. Иначе се чисти вътре в отворите където се виждат, през тях ти се регулира количеството въздух на празен ход. И нали знаеш че след това ще трябва обучение на ЕКУ-то, ако стане автоматично с каране добре , ако не ще трябва да се закача на компютър. Успех.

    Коментар


      #3
      Чак обучение на ЕКУ? Повечето казват слагам 2-3пъти на контакт или паля и оставям да работи без газ 5-10мин Ти какъв вид обучение имаш в предвид, защото веднага си мисля, че трябва да ходя на майстор, а не ми се иска. Мисля със спирт ще стане, нали?
      Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

      Коментар


        #4
        GaTio2 написа:
        Чак обучение на ЕКУ? Повечето казват слагам 2-3пъти на контакт или паля и оставям да работи без газ 5-10мин Ти какъв вид обучение имаш в предвид, защото веднага си мисля, че трябва да ходя на майстор, а не ми се иска. Мисля със спирт ще стане, нали?
        С коресилин го накисни

        Коментар


          #5
          Без да го разглобявам, да накисна предната част да покрия дупките? И после?
          Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

          Коментар


            #6
            GaTio2 написа:
            Без да го разглобявам, да накисна предната част да покрия дупките? И после?
            нищо не прави.при 1.8 просто няма какво да се изцапа.проблемите с този ’мотор’ са при 1.6, ЗАЩОТО там е друга конструкция.най-много да го повредиш, ако не ме послушаш

            Коментар


              #7
              От какво тогава държи високи обороти на свободна 1500-2000?
              Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

              Коментар


                #8
                GaTio2 написа:
                От какво тогава държи високи обороти на свободна 1500-2000?
                възможностите са много. защо не я закачиш на компютър и да видиш какво дава?

                Коментар


                  #9
                  Както ти казах... вече ми е писнало от майстори и може да си видял в някоя тема... Кажи ми колко пари е долу-горе една диагностика Проблема е само на бензин така каза брата, след като той я кара повече, аз не съм обръщал внимание
                  Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                  Коментар


                    #10
                    GaTio2 написа:
                    Както ти казах... вече ми е писнало от майстори и може да си видял в някоя тема... Кажи ми колко пари е долу-горе една диагностика Проблема е само на бензин така каза брата, след като той я кара повече, аз не съм обръщал внимание
                    АГУ променя картината ГИ ? или не е ГИ ?

                    Коментар


                      #11
                      не е ГИ :D...Между другото реших да махна и другите 2 болчета оказаха се 2части и не мога да се разглобят повече. Реших частично да го почистя с една игла като я изкривих малко памук, дето викаш да не объркам нещата :D има си черничко обаче...
                      Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                      Коментар


                        #12
                        Да не би да дърпа въздух от някъде щом държи такива високи обороти. И на газ ли ги държи или само на бензин са така?

                        Коментар


                          #13
                          GaTio2 написа:
                          не е ГИ :D...Между другото реших да махна и другите 2 болчета оказаха се 2части и не мога да се разглобят повече. Реших частично да го почистя с една игла като я изкривих малко памук, дето викаш да не объркам нещата :D има си черничко обаче...
                          "Ако му е писано да го обесят - няма да се удави"ти упорито и целенасочено се опитваш да си повредиш здравите компоненти Успех

                          Коментар


                            #14
                            @u_bo прав си :D няма промяна държи 1500оборота, мисля, че само на бензин и то на празен ход на скорост си е добре давайте идеи
                            Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

                            Коментар


                              #15
                              задръстен въздушен път, много мръсен въздушен филтър. - Залагам на второто.оная гъба махна ли я от въздухозаборника? Пробвай да я запалиш без въздушен филтър за малко да се види дали ще стабилизира оборотите. Може да сложиш един тензух на тръбата преди дебитомера ако се притесняваш да не се оцапа.
                              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                              Коментар

                              Working...
                              X