Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна сегменти

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна сегменти

    Здравейте колеги! Искам да се допитам до тези от вас,които са сменяли сегменти.Реших да сменя на моята кола сегментите и понеже масления сегмент ми е в три части,което разбира се не върши никаква работа,сегмента от Лада(цял маслен с пружинка) заспа точно по диаметъра на цилиндъра с ключ за 4-те цилиндъра от 0,20мм до 0,25мм.Т.е перфектно,обаче за целта трябваше да занеса на стругар буталата за да престърже канала на буталото от 2.5мм на 4мм,колкото е височината на Ладовия сегмент.На пръв поглед нищо работа и аз отидох уж при най-добрия стругар в Бургас,който ми е и съученик между другото .Той обаче оставил буталата на баща си,който също е стругар понеже имал много работа и баща му е оставил хлабина между сегмента и канала на буталото 0.2мм при максимален допуск 0.15мм.На другия ден вече си купих комплект сегменти от Лада и отидох при малкия да разстържем и другите два канала за компресионните сегменти и да видим какво можем да направим за маслените канали.На последното бутало ножа на струга задра в канала на сегмента и пре.ба челото на буталото заедно с канала му .Той каза,че утре го носи на аргончик да го напластява и след това ще ми разстърже канала.Та какво да очаквам от наварено 4-то бутало и хлабина в каналите на маслените сегменти 0.2мм? Да се счупи канала на буталото? Да се счупи сегмента?Да чука сегмента или....незнам и аз вече
    EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

    #2
    Re: Смяна сегменти

    Като изключим, че меко казано НЕ одобрявам това което си започнал да правиш, смятам, че трябва да си купиш други бутала.Ако съм на твое място няма дори да се замисля, като изхвърлям сегашните.

    Коментар


      #3
      Re: Смяна сегменти

      lithrone написа:
      Като изключим, че меко казано НЕ одобрявам това което си започнал да правиш, смятам, че трябва да си купиш други бутала.Ако съм на твое място няма дори да се замисля, като изхвърлям сегашните.
      Този вариант категорично отпада.Нови бутала с нови сегменти надхвърлят половината цена на колата.Имам хлабина 0.25мм само във четерите канала на масления сегмент.Хлабините в компресинните сегменти са по-добри от завода т.е 2-3 стотни.Само дето дъртия май объркал и вместо да остави 25 СТОТНИ е оставил 25 ДЕСЕТИ.
      EX...Fiat Marea JTD 150+ Сега Опел Вектра 1.6 16в и Мазда Трибют 2.0 бензин/газ

      Коментар


        #4
        Не нови от магазин, ами "нови" за теб, от ударена кола като твоята.
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Re: Смяна сегменти

          Други не означава нови. В зависимост колко е гладен моргаджията ще ти струват от 80 до 150лв. Кой купува нови части за тези коли, като изключим консумативите и малките, евтини части?!

          Коментар


            #6
            Невероятни герой има в нашия форум,но без тях той ще е безвкусен.Нека си намери бутала от същия клас като неговите защото има разлика в размерите.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар


              #7
              това е форум за взаимопомощ в другия вариант щеше да бъде реклама на фирми за резервни части-давай и успех колега
              Умные не бывают учены; ученые не бывают умны. - Лао-цзы FIAT BRAVA TD100

              Коментар

              Working...
              X