Днес пътувах от Кзанлък до В.Търново с въпросната кола.Собственика спомена за загряване на колата от скоро.След като загрее явно има някаква защита и започва да работи само на празен ход.След спирането се отваря капачката на разширителния съд и започва преливане с което стрелката заковава средата.Следва доливане и отново на път.Прави ми впечатление ,че като започне да загрява в движение стрелката много рязко се движи до макс и обратно до средата.Автомобила е дизел 115 к.с 2000 година.Маркучите не много твърди имам съмнения за гарнитура ,но не съм сигурен.Вашите мнения.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос за Волво V40 дизел загрява.
Collapse
X
-
Първо трябва да видиш за не добре работеш термостат,запушен радиатор,слаб дебит на водна помпа а иначе си върви като на гарнитура.Има нещо което те заблуждава,не би трябвало стрелката да се връща веднага щом изхвърли водата а да продължи да се качва.Виж да не са се образували въздушни в-ци.Ако има възможност разкарай термостата.Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP
Коментар
-
Трябва ло е да пробвате да карате без капачка на разширителния съд .тя се води паровъздушен калапан и като запецне прави точно този проблем .Това лято на един мерцедес щях да му свалям главата а то излезе гадната капачка.FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар