Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Как се сменя халоген?

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Как се сменя халоген?

    На мойта Брава и изгоря единия халоген - фар за мъгла. Как да го смъкна тоя фар?
    Don't drink and drive,
    better smoke and fly!

    #2
    За крушка ли става вьпрос или за фар???

    Коментар


      #3
      Крушка.Не ми е ясно как да демонтирам фара, за да стигна до нея.
      Don't drink and drive,
      better smoke and fly!

      Коментар


        #4
        като погледнеш халогена отпред, в горната част-над стъклото има една рапидка. Като я отвиеш пада целия халоген. Утре ако мога ще ти кача снимки.

        Коментар


          #5
          Няма нужда да го сваляш целия отзад има една бяла капачка на винт отвиваш я и си сменяш крушката, а ако решиш да сваляш целия халогени внимавай да не му чупиш зъбчетат отзад на платсмасата към бронята.
          Почиствам пътни знаци.

          Коментар


            #6
            Проблемът е, че е отляво. За да сваля капачето, трябва да демонтирам поне акумулатора и т.н.Пробвах и с винта отпред - не става
            Don't drink and drive,
            better smoke and fly!

            Коментар


              #7
              здравей , ако имаш достъп до канал е за 5 мин. работа, веднага имаш достъп до капачето на халогена отзад и до крушката и си я сменяш ( не става през акумулатора)аз нямам канал и затова се мъча по следния начин, с крика вдигам съответното предно колело (ляво ,/дясно) , свалям го , след това свалям пластмасовия капак с решетките (на винтове е) и имам достъп до халогена отзад, сменям крушката и пак сглобявам всичко, не е весело никак заради една крушка цялата процедура , ако имаш канал е лесно отдолу имаш достъп да халогена без проблем (аз нямам кора под двигателя но и ти да имаш предполагам че не се сваля сложно)
              FIAT Stilo 1.4 16V
              FIAT Bravo 1.6 16V (преди)

              Коментар


                #8
                Мерси за инфото!Честно казано от този вариант се притеснявах Ама ще трябва да се ляга.
                Don't drink and drive,
                better smoke and fly!

                Коментар


                  #9
                  FORGER написа:
                  Мерси за инфото!Честно казано от този вариант се притеснявах Ама ще трябва да се ляга.
                  Малко извън темата ама......задължително сложи гумата под колата след като я вдигнеш на крик! Винаги я слагай отдолу когато вдигаш колата.

                  Коментар


                    #10
                    Alexius написа:
                    FORGER написа:
                    Мерси за инфото!Честно казано от този вариант се притеснявах Ама ще трябва да се ляга.
                    Малко извън темата ама......задължително сложи гумата под колата след като я вдигнеш на крик! Винаги я слагай отдолу когато вдигаш колата.
                    Ама задължително я слагаи отдолу!!!На мен ми се случи веднъж да ми изпусне крика на Шкодичката и добре,че гумата беше от долу.От тогава само на канал ходя!!!
                    SKODA 105L '78
                    PUNTO 1.2 MPI ELX '94
                    FIAT 126p '89
                    TEMPRA 1.6 i.e.SX '91
                    GRANDE PUNTO 1.2 '06

                    Коментар


                      #11
                      Аз минах днес през процедурата "смяна на крушки на халогени". Стана доста лесно - нямам канал, но си импровизирах.Качих бравото на един по-висок бордюр, дръпнах ръчната, сложих и едно паве за екстра, постлах си килимче и легнах отдолу.Отвиваш капачката на халогена, махаш контричката, сменяш крушката, слагаш контричкта, завиваш капачката юПосле обръщаш колата, така че другата страна да е на бордюра, повтаряш операцията.Отне ми 10 мин някъде, защото бяха заяли клемите и крушките, та трябваше да мокра с ВД40.
                      Fiat Bravo GT -> дзверчето

                      Коментар


                        #12
                        Аз на бордюрчето пред блока цял картер свалих
                        Fiat Tipo DGT 1108cm3 Fire, VW Passat B3 1878cm3

                        Коментар


                          #13
                          Колеги кви бордюри,кви павета?За 2мин. се сменя халогенката.Има една рапидка която се вижда откъм халогена и една отдолу от бронята на колата .Целият фар пада,вади се крушката която е H1-55W,oт една скобичка и се слага новата.Завиват се обратно рапидките.Тва е!Успех.

                          Коментар


                            #14
                            sasco написа:
                            и една отдолу от бронята на колата
                            Абе не знам твойто браво как е, но до нея без да вдигнеш колата няма как да стигнеш.При мен е скрита в бронята.А и както стана дума няма нужда от отвиване на рапидки - просто махаш скоба, сменяш, слагаш скоба.
                            Fiat Bravo GT -> дзверчето

                            Коментар


                              #15
                              Пичове, какви рапидки кви 5 лева бе?! Не знамкак са ви за крепени халогените, но или не сте ги сваляли или ако това с рапидките е вярно, някоя сутрин ще осъмнете само с дупките в предната броня. Светвам горещо да си вдигнете Фиатите и да видите дали пластмасовите кръчета на халогена не са ви счупени. Ако са счупени и парчетата си стоят закрепени за болчета, ги отвийте и ги залепете с лепило към основното тяло на халогена! Успех!!!

                              Коментар

                              Working...
                              X