Двигателят на палиото ми е 1.2i. С автоматичен смукач е. Ето какво забелязвам от известно време. По принцип оборотите на колата, когато е загряла, са около 900 об./мин. Вече на 2 пъти по време на шофиране на дълъг път, когато по нанадолнище изключа от скорост, забелязвам че оборотите са над 1000 - може би около 1100 об./мин. При градско каране подобно нещо не съм забелязвал. Оборотомерът е със стрелка ( а не цифров ), деленията са малко и сбутани едно в друго и не може да се каже съвсем точно колко са оборотите, но са в приблизително тези стойности, които съм написал по-горе.Засега не мисля да се занимавам с това, още повече че разходът на колата си е съвсем в норма. Все пак ми е интересно на какво се дължи това леко покачване на оборотите.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Обороти
Collapse
X
-
Мерси, колеги. Само да свърша работа и отварям капака. Аз има ли нещо по колата не мога да спя, докато не го оправя, а от вашите мнения разбирам че има нещо и аз няма да го оставя така А двигателят е 178B5000 1.2i, мисля че освен на Палио се слага точно на Пунто, а също и на някои модели Lancia.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
Между другото днес ходих на елкон, най-добрия в Пазарджик (в Промишлена енергетика). Казаха ми, че това е съвсем нормално, че колата има датчик за движение, който вдига с около 200 об./мин. оборотите при празен ход, когато колата е в движение. Целта била презастрахотка на работата на сервоусилвателя по време на движение. Т.е. при работа на двигателя на празен ход, когато колата се движи по инерция или по нанадолнище, нормалните обороти са 1100.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
snake написа:Между другото днес ходих на елкон, най-добрия в Пазарджик (в Промишлена енергетика). Казаха ми, че това е съвсем нормално, че колата има датчик за движение, който вдига с около 200 об./мин. оборотите при празен ход, когато колата е в движение. Целта била презастрахотка на работата на сервоусилвателя по време на движение. Т.е. при работа на двигателя на празен ход, когато колата се движи по инерция или по нанадолнище, нормалните обороти са 1100.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
zgabrovski написа:Колега, абсолютно правилно са ти го казали. Моят мотор 1.2 ( същия като твоя мисля) се държи точно по тоя начин!При каране по инреция ( дори и с ниска скорост) оборотите си ги държи на 1100!Нищо чудно че и шкода фабия е така, вероятно и тя е със същия BOSH инжекцион както и ние с теб.
Коментар
-
И с включен и без - все тая! По инерция винаги 1100 оборота, на място - 800, като спра след секунда-две стрелката бам надолу с 300 оборота.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
На Форд Ескорт набор на Типото като му включиш задна скорост автоматично оборотите се покачват на около 1300 и задната чистачка няма постоянни обороти нормално а на задна започва да се движи постоянно.Много ми стана странно но факт!A20DTH ЖТД ама не баш
1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда
Коментар
-
Тва с оборотите и според мен е нормално виждал съм го на доста коли дори и при движение в градски условия преди спиране на сфетофар оборотите са високи и когато колата остане неподвижна се нормализират (примерно на Хюндай Акцент 95г. със жило за скоростомера).А тва за Фабията - разхода в движение е точно 0.5л/100км при движение със 100км/ч при изключено от скорост(карам Фабия всеки ден и го знам от опит :D ).При Фабията ниските обороти непомръдват при загрял мотор :D
Коментар
-
Mitko написа:Е то и шоколада Милка се произвежда от бобри. Твоята кола няма електрически датчик за скоростта защото е с жило, а и няма инжекцион който да се интересува от скоростта на движение или от това дали колата се движи или е в покой. По високите обороти на празен ход и висока скорост си ги обяснявам само с по-голямата насрещна въздушна струя. Ако има начин от насрещния въздух колата да глътне повечко е нормално да повиши малко оборотите.Tonight's the night and it's going to happen again and again...
Коментар
-
nParMaTuK написа:Тва с оборотите и според мен е нормално виждал съм го на доста коли дори и при движение в градски условия преди спиране на сфетофар оборотите са високи и когато колата остане неподвижна се нормализират (примерно на Хюндай Акцент 95г. със жило за скоростомера).А тва за Фабията - разхода в движение е точно 0.5л/100км при движение със 100км/ч при изключено от скорост(карам Фабия всеки ден и го знам от опит :D ).При Фабията ниските обороти непомръдват при загрял мотор :D
Коментар
-
BO написа:На Форд Ескорт набор на Типото като му включиш задна скорост автоматично оборотите се покачват на около 1300 и задната чистачка няма постоянни обороти нормално а на задна започва да се движи постоянно.Много ми стана странно но факт!Stilo 1.9 JTD - 115 к.с.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар