Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За и против Fiat Punto 1.9 JTD 80

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    emzo написа:
    Я па знам, че няма кулер 80ката
    има, и то много добре челно разположен, със пластмаса , която му доставя въздуха, цялостното изпълнение е добро в тва отношение
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    Коментар


      #17
      emzo написа:
      Я па знам, че няма кулер 80ката
      Погледни под левия фар какво има , струва ми се че е кулер.....
      Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
      Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

      Коментар


        #18
        jimi69 написа:
        виж малко генерация , тая на мк2 (188а2000) няма такава
        Има има

        Коментар


          #19
          Има си всичко JTD 80, а и не само това, но и както съм писал в други теми даже има и JTD 80 EURO 3 - паркирано е пред нас, на бащата е. Моето е EURO 2. Наистина може би е по-различен софтуера, защото като карам това на бащата ми се струва една идея по-пъргаво, но може и да е субективно. И двете коли са със заводският софтуер.
          Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
          Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

          Коментар


            #20
            jimi69 написа:
            най добрия фиат правен някога
            Най-добрия фиат правен някога определено не е пунто, колега. Това, че за теб този картинг е върха на сладоледа, защото естествено си е твой, е отделен въпрос. Но сравнено с Поло е дъ бест, не може да се отрече. :D
            1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

            Коментар


              #21
              Използвам темата, за да не правя нова. Имам няколко въпроса към по-запознатите:Тези автомобили 1,9JTD 85к.с. края на 2000г. - с колко ключа на запалването са. Понеже гледам една и тя имаше само един ключ.Като се запали двигателя, когато е студен, има една съвсем леко доловима променя на оборотите му, все едно нещо го товари. Като позагря тази промяна изчезна. Проблем ли е това?Докато беше студен тракаше повече отколкото като загря - това проблем ли е?Само като запали леко изпуши, след това вече не. Проблем ли е това?Има ли нещо по-характерно, което трябва да се гледа при диагностика? Буксата за диагностика къде е - при бушоните вътре в купето от ляво на волана ли е?
              Alfa Romeo 156 1.8TS

              Коментар


                #22
                n_netov написа:
                Използвам темата, за да не правя нова. Имам няколко въпроса към по-запознатите:Тези автомобили 1,9JTD 85к.с. края на 2000г. - с колко ключа на запалването са. Понеже гледам една и тя имаше само един ключ.Като се запали двигателя, когато е студен, има една съвсем леко доловима променя на оборотите му, все едно нещо го товари. Като позагря тази промяна изчезна. Проблем ли е това?Докато беше студен тракаше повече отколкото като загря - това проблем ли е?Само като запали леко изпуши, след това вече не. Проблем ли е това?Има ли нещо по-характерно, което трябва да се гледа при диагностика? Буксата за диагностика къде е - при бушоните вътре в купето от ляво на волана ли е?
                1. С два сини ключа са, но дори и да го няма единият не е проблем, прави се за около 100+ лв.2. Това с промяната на оборотите е първата минута от запалването и то само първото палене за деня и съм забелязал че е само когато вън е студено, лятото го няма.3. Студени тракат, предполагам дава по-голямо предварение, особено вън като е под нулата температурата. Тези двигатели се карат само с 5W/40 или 10W/40 масло, не слушай общи приказки от майсторският фолклор.4. Зимно време отново при отрицателни температури отзад прави конденз, като на бензинова кола, но по-малко. Особено ако не му е изолиран ЕГР-а. Пушека е безцветен, като пара. При положителни температури или след като нагрее гърнетата нищо не се вижда да излиза от ауспуха.5. Буксата за диагностика е в купето при бушоните, в долната част ще я видиш. При диагностиката гледате разбира се за записани грешки, в случай че има такава за ЕГР-а да не те притеснява. Също в движение гледаш какво напрежение дава дебитомера на пълна газ примерно на втора и трета, както и МАР сензора за налягането в колектора - това ще ти даде информация дали надува добре турбината. Също е добре на подемник да свалите въздуховода, който влиза в турбината да проверите как се върти оста и за луфтове.
                Fiat Punto ELX 1.9 JTD 80 к.с.
                Fiat Brava SX 1.4 12V - много хубава кола беше

                Коментар


                  #23
                  Колега, аз ти препоръчвам 188.А9 мотора 1.3 мултиджет. 71 коня след 2004година. Много пъргаво е. При това е с верига и има само един пистов ремък.Разхода му е уникален на дълго с 90 дава 3.5 на 100.
                  http://www.000webhost.com/151472.html <- безплатен хостинг без реклами
                  Peugeot 206 1.4 Hdi 2005 Ex: PUNTO 1.3 16v MULTIJET
                  FIAT БРАВО 1.2 16v
                  ФИАТ БРАВО 1.6 16v - трагично размазано
                  FIAT Punto 99` 1.2 - втората; Ford Orion 1.8 D- първата

                  Коментар


                    #24
                    Малко по-различна е цената на 1.3 2004г. спрямо 1.9 2000г. Иначе е супер мултиджета, няма спор
                    1990 TEMPRA SX 1.4 Carb

                    Коментар

                    Working...
                    X