Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

За и против Fiat Punto 1.9 JTD 80

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    За и против Fiat Punto 1.9 JTD 80

    Ще питам по накратко, но очаквам доста коментари........интересувам се само от Punto 1.9 JTD 80Бюджета ми е 3000 лв. достатъчен ли е само за покупката на сносно Punto 2(1999+)?Моля всеки да сподели мнение......................всякакво мнение, но свързано с Punto 1.9 JTD 80 ще прочета с интерес!Най вече от собственици на коли или сервизи.Така и да подчертая знам какво е Търсачка позовах я, но не намерих нищо конкретно за JTD 80.Предимно ще се кара извън града с цел поносим разход около 4 л. Давайте съвети може и линкове към теми.Благодаря за отделеното време!Конкретни въпроси ще задавам след време.

    #2
    най добрия фиат правен някога Стилото е най красивия хеч бек, но е голям филм тва стило, така, че пунто
    Punto JTD
    http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

    Коментар


      #3
      Не разбирам много, но JTD= по-скъпа поддръжка от обикновения дизелов мотор.
      Fiat Bravo HGT 1997, 147 h.p. - LPG BRC - My first love <3

      Коментар


        #4
        от ТД стар дизел да, по скъпа е, термостата му струва 140-150 лв, но от TDI не е по скъпа, ако искаш семеен хечбек пунто не е твойта кола, ще трябва да вземеш немско, понеже тъпанарите направиха стилото прекалено чуплива, изнагляха много, но ако искаш градска икономична кола, без багажник, и пъргава тва е най доброто съотношение цена/качество, стига да смениш всичко в началото после много км само ще караш (най честия проблем е ролката на динамото и ролките като цяло, мотора е чук ако го караш правилно)
        Punto JTD
        http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

        Коментар


          #5
          Аз моето го дадох за 2100 със нови зимни и летни гуми и перфектен мотор и скорости но имаше доста забележки по външния вид и няколко забележки вътре като например счупено кранче на парното и монтирано допълнително копче за ел стъклата и такива разни. Та мисълта ми е ако искаш на вид да е хубава ходи на Горубляне но освен външен вид друго няма да намериш за 3000. Общо взето съвета ми е не я избирай по вид а провери дали всичко по нея си бачка щото тия коли са пълна скръб от към електроника! Иначе колицата е голяма фурия и доста икономична бих казал. На мен лично ми се струва че вози малко по твърдо от колкото трябва да е за подобна кола.
          Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
          Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5

          Коментар


            #6
            Не ми забивай нож в гърба с това немско За толкова пари /3000 лв/ Голф 4 та след месец ще ми стъпи на над 6000лв. Голф 3 ТДИ с въздушни възглавници, Климатик,МФА(борд компютър) и ABS , не се намира в състояние за нормална употреба при цена 3000лв. в последствие той ще доближи 5хил.лвКато задължителна интервенция е слагане на МФА, облужване климатик, двигател,смяна на дюзи от AFN, чипосване, подмяна на предни дискове към 256мм, и др. и ревизиране на окачване и накрая имаме пушеща печка на 15г. с "евтина" голфова поддръжка След японско и Мерцедес (Тои е изключение) да седна в немско дет при голфа ел.пакета е супер екстра, и е лишен от всякакви глезотии (повечето са с ниски нива на оборудване) ........ не мерси VW Golf и Fiat Punto знам че са в разчни класовете и са несравними, но предпочитам Punto(за цената си, годините, разхода, обурудването). , но ако искаш градска икономична кола, без багажник, и пъргава тва е най доброто съотношение цена/качество, стига да смениш всичко в началото после много км само ще караш(най честия проблем е ролката на динамото и ролките като цяло, мотора е чук ако го караш правилно) Напълно ме устройва. Само че не мисля да се ползва в града ами между два града с по 4 човека нон-стоп сутрин вечер.Външния вид почти не ме късае, но 1000% колата няма да внос от Италия препоръчително Австрия може и Германия.Лични наблюдения и опит!Като гледам повечето са ниво ELX (най високото според http://fiat-punto.oneinform.com/obr.html гледам втората графика тази под First generation 176 )само + ABS + Предпазна въздушна възглавница за пътника, минимум и Punto е 6 отвсякъде :P На тез 3-те съм се спял за сега http://www.cars.bg/u813868 http://www.cars.bg/u720660 http://www.cars.bg/u777802 само имам проблем с огледа и в Монтана имали добър сервиз за JTD да им направя диагностика в движение да се разбере в какво състояние са, ако трябва ще си купя кабел и ще направя лог в csv та някои сервиз да каже всичко ли е в границите на нормалното.Не мисля да се хвърля на първата с приличен вид и цена(както някой) проверка ръка да пипне око да види и сервиз да се произнесе.Като имам и свободни 1000лв. за начално обслужване. Да не каже някой де си тръгнал с 3к. кола да вземаш Така какво да изисквам 2 сини 1 MASTER и код карта и ????

            Коментар


              #7
              Ako ще е гарга да е рошава, т.е. jtd85 търси. 188A7.000 мотора.Предимства - леко купе- икономично- евро 3, турбина с променлива геометрия, интеркулер- малък данъкНедостатъци:- лагерна количка- електроусилвателя прави проблеми, но релета има бол
              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

              Коментар


                #8
                За и против Fiat Punto 1.9 JTD 80

                По принцип не съм максималист но не разбрах 188 A2.000 vs. 188 A7.000 ли имаш предвид ? и как да ги различа, че не разбирам..........визуално или само на хартия/щампа върху гвг?И каква е разликата им?Според http://www.automedia.bg/catalog/car_27/model_181/ 188 A7.000 се вгражда само в 3 врати купе а аз съм се насочил към 5 врати. Това така ли е или поредната подвеждаща информация

                Коментар


                  #9
                  Предимството е 3тото тире по-горе.Подвеждаща е информацията.
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    #10
                    Да не ставам досаден, но често да ти кажа дизел никога не съм имал, но знам туй-онуй за D, TD, VP-TDI, PD-TDI (принцип на работа) за Common rail бегла представа. Неразбираем разликата между EURO 3 и EURO 2 JTD, но според логиката ми EURO 3 е усложнен вариант на EURO 2 с чел по ниски емисии газове.188 A2.000 vs. 188 A7.000 - евро 3, турбина с променлива геометрия, интеркулер Никъде не намирам конкретни данни за разликата в /нета ,форума/ само софта или цялото ECU?И това вярно ли е 188 A2.000 евро 2, турбина с променлива геометрия, интеркулер (За турбото съдя по въртящи момент от ниски обороти 1500)188 A7.000 евро 3, турбина с променлива геометрия, интеркулер

                    Коментар


                      #11
                      Това, което печелиш е по-ниския разход. Емисиите ... това е България все пак Тука никой не го интересува .... засега.jtd80 доколкото знам няма интеркулер и турбината не е с променлива геометрия.Софтуера е различен.
                      F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                      Коментар


                        #12
                        Според ePER 188 A2.000 има интеркулер http://prikachi.com/images.php?image...36331A.jpgНо и според него jtd80 jtd85 ползват една турбина http://prikachi.com/images.php?images/356/5336356h.jpg 46556011 (Turbo IHI RHF3) RHF3-VL20-APunto II 1.9 JTD http://en.turbolader.net/Turbocharge...6011/VL20.aspx Engine: L4Capacity: 1910 ccmPower: 80 HPBuild: Jan.1999 to Okt.2002Punto II 1.9 JTD http://en.turbolader.net/Turbocharge...20.aspxEngine: L4Capacity: 1910 ccmPower: 85 HPBuild: Jan.2002 to Okt.2003

                        Коментар


                          #13
                          е как ще е с променлива , като лично я свалих да я видя с ква геометрия е, и се оказа че няма хахаха и на двете коли почти всички части са еднакви, едното е фейс лифт другото не. има и друга разликаhttp://prikachi.com/images/373/5339373y.jpgвиж малко генерация , тая на мк2 (188а2000) няма такава тва пунто има една от най малките турбини и с леки доработки върви с по 140 коня коли, турбото на 1600-1700 оборота е вече развъртяно без геометрии сток дърпа до 3800 оборота и спира да върви, защото разтоварва и забива, със ремап, хубав филтър до 4300 върви , 0-100 8.6сне съм много сигурен, но мисля, че и турбо без геометрия също може да се бара от компа, ако не налягане, то поне "уестгейта"
                          Punto JTD
                          http://prikachi.com/images/505/4734505h.jpg

                          Коментар


                            #14
                            80-та има кулер и турбината на 85-та не е с променлива геометрия Точно така,турбината се управлява от компа,демек има си ел.клапан който отваря и затваря гейта,на вакуум.Абе като при jtd100.

                            Коментар


                              #15
                              Я па знам, че няма кулер 80ката
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар

                              Working...
                              X