Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

неизвестена загуба на масло

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    неизвестена загуба на масло

    Здравейте колеги!Първо да започна с извинението си,ако вече има такава тема(вероятно има,за което много съжалявам).Значи имам Fiat Punto_S 1.2 60 к.с (кабриолет).Миналото лято,докато все още нямах книжка,баща ми удари картера в някакъв стабилен камък,при което картера се деформира доста красиво,дори нещо се случи и с маслената помпа...В последствие се оказа че картера не е сцепен,а се е счупила самата маслена помпа.Смениха и двете неща с нови,както и маслото.Един-два месеца по-късно реших да проверя нивото на маслото и след като вдигнах щеката установих,че маслото е на минимум,дори малко под него.Поглеждайки картера видях че той,както и малко над него и доста омаслено...После почнах да обръщам внимание и на сълзенето...Налях един литър,нивото на щеката се качи.Но по интересното е че след околу 300-400 км щеката пак беше суха.Колата не го гореше,след обезмасляване на двигателя и измиване се установи че тече от гарнитурата на картера...Сега доста често доливам и до преди 2-3 седмици при наливане от 1 литър масло нивото на щеката се качваше...но онзи ден след като щеката беше напълно суха,нивото не мръда(остана си суха) изчаках 1-2 часа пак същото,запалих двигателя,пак същото...след два дни наливам още литър,абсолютно никаква промяна..Колата не звучи като без масло...Знам че фиата събира 3 литра,при налети 2 няма и следа от масло по щеката...Ако имате някаква идея какво точно става,как да оправя това или как да направя някаква по добра диагностика на проблема ще ви бъда благодарен...А дали теча е от гарнитурата на картера не е 100% ясно.

    #2
    При такава загуба на масло, под колата винаги ще има петна от масло. И то доста...Ако няма - хапва си го с кеф!
    Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

    Коментар


      #3
      Въоръжаваш се с парцали,кореселин,прожектор/подв.лампа/;качваш я на канал;забърсваш омаслените места,палиш и изчакваш да позагрее двигателя,някой да държи около 3000/3500 оборота,а ти гледаш от къде ще избие.След гасене на двигателя пак оглеждай поне още 10-на мин.Имах подобен проблем и се оказа че при форсиране избиваше от уплътнението на масления филтър,макар че беше затегнат.
      Fiat Marea 1.6 16V ELX 2000г.CNG,Opel Antara 2,2 163kc.
      ex:Fiat Regata 1714D;ex:Fiat 125P

      Коментар


        #4
        muns61 написа:
        При такава загуба на масло, под колата винаги ще има петна от масло. И то доста...Ако няма - хапва си го с кеф!
        да има петна,но не някакви фрапиращи, не знам точно как да ти го обясня...по скоро стават точкиа вчера ходихме до Копитото с компанията и този който кара зад мен каза че припушвала на ниските предавки

        Коментар


          #5
          Потърси течовете, отстрани ги и смени гумичките на клапаните.
          Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

          Коментар


            #6
            При положение,че колата побира 3л е нормално при 2л нищо да не показва на пръчката.Вземи си оправи течовете,че си на крачка от ритмичното метално чукане на стопения лагер.
            Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

            Коментар

            Working...
            X