Отпред под бронята има 4 отвора.Иначе е с рапидни болтове 6 или 8мм и щипките които ти е снимал колегата.Каквито щипки намериш,такива и болтове/винтове/ ще сложиш, но гледай да са с шестограмни глави.Отворите отпред мисля,че бяха за 6мм болтове.
Днес сложих нови кори под двигателя купих си предварително 15 броя 6мм болтчета с гайки и шайбиКорите захванах на местата с кръгчета а местата отбелязани с Х не паснаха дупки на страничните кори а на средната нарочно оставих 2те без да ги захващам ,за да е по-лесна свалянето на средната кора тя се хваща на 8 места аз я хванах на 6 места отпред 2 болта 6 мм+шайба после пропускам 2 дупки/лява дясна/ после хващам 4 дупки с болтчета+шайба и гайки /здрава работа/ .Страничните кори можете да ги хванете на 4 места всяка /общо 8/аз ги хванах на 3 места всяка /общо 6/ хванах отпред с по 1 болт 6 мм+шайба всяка/общо 2 болта/,там където са дупките под подкалника/ прокускам/ не си правих труда,защото не пасваха/ , по -средата с по 1 болт 6 мм+шайба всяка и гайки /общо 2 болта и гайки/и ги хванах отзад с по 1 болт 6 мм всяка/общо 2 болта/ като за целта пробих 2 дупки/от едната страна дупка на кората има ,но не пасва ,от другата страна дупка няма и пробих и на кората/ .Успех Гумите нямаше нужда да ги свалям Общо съм използвал 12 болтчета 6 гайки и 10 шайби
колега мерси за подробното инфо, днес и аз се мъчих над корите под колата, за жалост проблем ме спъна на финалната права, сложих само дясната.Оказа се че средната отпред откъм бронята няма как да я сложа защото самите отвори където трябва да се хванат корите са изкормени и стоят едни големи дупки, отделно лявата кора и тя самите отвори са скъсани и ще трябва или да я сменя или да мисля как да се справя с това(( много неприятно
Коментар