и аз така съм чувал, но не ми стиска да пробвам да угася колата на скорост и да видя дали ускорението е същото.
Ако все пак се решиш да пробваш, засечи точно колко километра минаваш преди да потрошиш мотора....Това може да се окаже добра реклама за Фиатските мотори
и кое по-точно ще потроши?!щото и аз имам такъв преход сигурно има 100-тина км на изкл.двг и на скорост
Баси 100 км. пускане на изгасен мотор......Сигурно си спускал Еверест по най дългия маршрут . Вероятно и си прибавил десетина сантиметра към бицепсите и още толкова на пръсците и същевременно си отслабнал 20-тина кила
Може би колегата има предвид дали ускорението е еднакво, когато спускаш на скоростсъс и без запален двигател?Правилно ли съм разбрал?
Едно и също е, поне няма осезаема разлика. , а колегата къде е спускал 100км да сподели къде е това че нещо не се сещам за толкова дълго надолнище.....
Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
ако при спускане на скорост наистина се спира притока на гориво, единствената разлика с угасена кола, която ми идва, е че дроселът ще е затворен. иначе маслото ще си се върти, така че не виждам какво толкова може да му се случи на двигателя. ама знам ли... затова питам.
ако при спускане на скорост наистина се спира притока на гориво, единствената разлика с угасена кола, която ми идва, е че дроселът ще е затворен. иначе маслото ще си се върти, така че не виждам какво толкова може да му се случи на двигателя. ама знам ли... затова питам.
Имаш и още един риск - заключен волан! Колата си има ППХ и това е напълно достатъчно.
|slonikon|- " ако при спускане на скорост наистина се спира притока на гориво :- Както споменах в предния пост, тази система при руските карбуратори се нарича : икономайзер:, функцията е при отнемане на газта, да спира притока на гориво, когато оборотите надвишават предполагам 1500об в мин, спира горивото за ниските обороти.Тази функция се задейства при всяко отнемане на педала, щом падне под 1500об, се отваря клапана да подържа нормалните обороти .При новите там работата е още по -напред, там борд компютъра следи много параметри, дори той определя колко гориво да пусне за оптимално набиране, и подържане на въртящ момент според натискането на педала.Не случайно при дизела се усеща най- много в разход,и в вървене,а именно електрониката определя колко нафта е необходимо в дадения момент,докато при обикновенните помпи не е така, там се определя от тежестта на десния крак, колкото е по тежък, толкоз по-гори. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
Коментар