Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Празен ход

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    punto_2 написа:
    banski starec написа:
    slonikon написа:
    и аз така съм чувал, но не ми стиска да пробвам да угася колата на скорост и да видя дали ускорението е същото.
    Ако все пак се решиш да пробваш, засечи точно колко километра минаваш преди да потрошиш мотора....Това може да се окаже добра реклама за Фиатските мотори
    и кое по-точно ще потроши?!щото и аз имам такъв преход сигурно има 100-тина км на изкл.двг и на скорост
    Баси 100 км. пускане на изгасен мотор......Сигурно си спускал Еверест по най дългия маршрут . Вероятно и си прибавил десетина сантиметра към бицепсите и още толкова на пръсците и същевременно си отслабнал 20-тина кила

    Коментар


      #17
      slonikon написа:
      и аз така съм чувал, но не ми стиска да пробвам да угася колата на скорост и да видя дали ускорението е същото.
      ако направиш това, търси друго ДВГ, пораженията при теб ще са големи
      Брава 1.6

      Коментар


        #18
        Слав написа:
        Може би колегата има предвид дали ускорението е еднакво, когато спускаш на скорост със и без запален двигател?Правилно ли съм разбрал?
        Едно и също е, поне няма осезаема разлика. , а колегата къде е спускал 100км да сподели къде е това че нещо не се сещам за толкова дълго надолнище.....
        Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
        ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

        Коментар


          #19
          ако при спускане на скорост наистина се спира притока на гориво, единствената разлика с угасена кола, която ми идва, е че дроселът ще е затворен. иначе маслото ще си се върти, така че не виждам какво толкова може да му се случи на двигателя. ама знам ли... затова питам.
          браво 1,6/90 - 09 г.

          Коментар


            #20
            можеш да превъртиш ремъка лесно, така че по-добре не го прави
            Брава 1.6

            Коментар


              #21
              slonikon написа:
              ако при спускане на скорост наистина се спира притока на гориво, единствената разлика с угасена кола, която ми идва, е че дроселът ще е затворен. иначе маслото ще си се върти, така че не виждам какво толкова може да му се случи на двигателя. ама знам ли... затова питам.
              Имаш и още един риск - заключен волан! Колата си има ППХ и това е напълно достатъчно.
              Panda Climbing 4x4 1,2 FIRE

              Коментар


                #22
                |slonikon|- " ако при спускане на скорост наистина се спира притока на гориво :- Както споменах в предния пост, тази система при руските карбуратори се нарича : икономайзер:, функцията е при отнемане на газта, да спира притока на гориво, когато оборотите надвишават предполагам 1500об в мин, спира горивото за ниските обороти.Тази функция се задейства при всяко отнемане на педала, щом падне под 1500об, се отваря клапана да подържа нормалните обороти .При новите там работата е още по -напред, там борд компютъра следи много параметри, дори той определя колко гориво да пусне за оптимално набиране, и подържане на въртящ момент според натискането на педала.Не случайно при дизела се усеща най- много в разход,и в вървене,а именно електрониката определя колко нафта е необходимо в дадения момент,докато при обикновенните помпи не е така, там се определя от тежестта на десния крак, колкото е по тежък, толкоз по-гори. Yellow_Flash_Colorz_PDT_05 Yellow_Flash_Colorz_PDT_05
                Fiat palio 1.7td

                Коментар


                  #23
                  Ами при спускане на скорост със пуснат педал на газта всяка инжекция спира горивото над някакви обороти .Това се отнася и за ги
                  FIAT MAREA 1.6 16V Weekend 99

                  Коментар


                    #24
                    Бах ти темата ай стига толкова.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар

                    Working...
                    X