Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отзиви за новата Крома като втора ръка?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Immortal написа:
    За клатене - не, не се клати.
    Баш си се клати, просто не ти прави впечатление или не го осъзнаваш.Но е нормално за такъв клас кола.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      Колеги,някой като си е купувал Кромата дали си е мислил че си купува спортна кола, може би бегачка, на която да и сложи спойлер да я свали ниско до земята и такива работи...Тази кола си има друга цел да вози семейството с багажа ,да гледаш пътя малко от по-високо, да можеш да влезеш лесно в нея, а не като в някоя сапунерка да си изпочупиш колената в таблото докато се провираш вътре с пози от йогата. С този висок център на тежестта не можа да се сравнява с Бравото - с Пежо Партнер по-скоро... Бих казал даже, че понякога ме изненадва, че е по-стабилна от колкото очаквам, но бързите маневри с висока скорост лесно я вадят от равновесие. Според мене дори този мотор 2,4 мJET-a е излишен ако не теглиш каравана с него. 200 коня са много и предизвикват да правиш глупости с кола, която не търпи и не е за такива.
      Fiat Croma 1.9Mjet 8V

      Коментар


        trota написа:
        Stefanaki написа:
        noriaga написа:
        От какво може да е светнала 2 пъти тази лампа и да не е записана като грешка?
        Може би, датчика за налягане на маслото е "пътник".
        При проблем с налягането свети лампата на ’аладин’На мене ми се е случвало да светне, като я изпусна на съединител да изгасне. Може би в момента на изгасването не идва достатъчно ток до компа и се шашка нещо и я пали...Оп ти си с автоматик... за тебе не важи съединителяНо на Ауди-то, което беше автоматик, при каране на климатик понякога, когато автомата връща надолу при ниска скорост и без газ оборотите ми падаха много аха да загасне и тогава и Ауди-то си палеше разни аварийни лампи - която му дойде на акъла.
        Хм при мене 2-та пъти като светна си беше в движение при скорост 120-130км/ч. Днес покарах доста градско, нищо не светва. Ако е проблема в този датчик, мога ли да го диагностицирам по някакъв начин?
        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

        Коментар


          Проблема с клатушкането се реши с комплект спортни предни и задни пружини. Сега мога да кажа че се държи съвсем адекватно за мощността си,а иначе освен че я свалих по-ниско и спойлер и сложих
          Фиат Крома 1.9 16v+
          Фиат Браво 1.6 16v
          Фиат Мареа 1.6 16v

          Коментар


            pi4_s_bravo написа:
            Проблема с клатушкането се реши с комплект спортни предни и задни пружини. Сега мога да кажа че се държи съвсем адекватно за мощността си,а иначе освен че я свалих по-ниско и спойлер и сложих
            Ще дадеш да и врътна едно кръгче напред с вратите... Yellow_Flash_Colorz_PDT_06
            Fiat Croma 1.9Mjet 8V

            Коментар


              pi4_s_bravo написа:
              Проблема с клатушкането се реши с комплект спортни предни и задни пружини. Сега мога да кажа че се държи съвсем адекватно за мощността си,а иначе освен че я свалих по-ниско и спойлер и сложих
              Стига ве!Я сложи едно фото да видим?

              Коментар


                Спойлера е отпред на бронята,нещо като добавка отдолу. За спойлер на капака мислих но няма как да се получи заради пръскалката на задното стъкло.
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  Колеги, вчера вечерта след пътуване, забелязах че има лек теч на нафта от кутията на горивния филтър. От къде може да тече? Някакво уплътнение или?
                  Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                  Коментар


                    Оказа се уплътнението на маркуча, който влиза във филтъра отгоре. То самото уплътнение е на пластмасовата част, в която влиза маркуча. Ако го увия в близост до щипките с тефлонова лента дали ще държи?ПП. В крайна сметка реших така и така бях разкачил маркучите, смених и филтъра. Стария беше станал яка чернилка... Накрайника на маркуча го увих старателно с тефлонова лента, преди щипките и го набутах яко. Сега спи, покарах я малко и бях сложил един лист отдолу - капчица няма. А и колата не мога да я укротя - вдига предница и върти гуми :D
                    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                    Коментар


                      Уплътнението е обикновен о-пръстен и струва стотинки. Сваляш стария и с него влизаш в първата железария и си харесваш нов със същия размер. Купи си количество за левче и ще ти стигнат за следващите 50 години.Успех!
                      207 тиква автомат
                      новокромаджия 2.4 печка

                      Коментар


                        pplk написа:
                        Уплътнението е обикновен о-пръстен и струва стотинки. Сваляш стария и с него влизаш в първата железария и си харесваш нов със същия размер. Купи си количество за левче и ще ти стигнат за следващите 50 години.Успех!
                        Не е така колега. Сигурно говориш за о-пръстена на капака на кутията на филтъра, който си го дават с филтъра. Проблема не беше в него, а в уплътнението на отвора, в който се напъхва маркуча от резервоара. Това уплътнение си е вградено в самата пластмаса и се виждаше как гумата е леко деформирана и самия маркуч не стоеше стегнато в леглото си.
                        Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                        Коментар


                          Точно така е! Имах същия проблем и го реших за 5 минути с нов о-пръстен. Не е вграден в пластмасата и се вади с остър инструмент и пинсети.
                          207 тиква автомат
                          новокромаджия 2.4 печка

                          Коментар


                            pplk написа:
                            Точно така е! Имах същия проблем и го реших за 5 минути с нов о-пръстен. Не е вграден в пластмасата и се вади с остър инструмент и пинсети.
                            Хммм явно някой е махнал моя при предишна смяна, защото със сигурност нямам о-пръстен за уплътнение. Гледах много внимателно в отвора и човърках с една отвертка но нямаше нищо... единственото, което се виждаше вътре е една жълта гума, в която влиза металната част на маркуча.
                            Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                            Коментар


                              Първо твърдиш, че виждаш гума, която е деформирана и вградена в пластмасата, после, че няма гума Нещо не вдевам!?Ако няма о-пръстен ще тече като чешма и няма вариант да не е там, освен ако колата ти не е извънземна.
                              207 тиква автомат
                              новокромаджия 2.4 печка

                              Коментар


                                pplk написа:
                                Първо твърдиш, че виждаш гума, която е деформирана и вградена в пластмасата, после, че няма гума Нещо не вдевам!?Ако няма о-пръстен ще тече като чешма и няма вариант да не е там, освен ако колата ти не е извънземна.
                                Има гума, но тя е "вградена" в пластмасата и е доста широка горе долу 2см. В нея влиза металната част на маркуча, но явно с времето се е деформирала и не го държеше плътно. Друго уплътнение при мен нямаше. На нея ли казваш о-пръстен? Аз не виждам как може да се извади и после да се сложи обратно друга. Сигурен ли си, че сме с еднакви филтри? При мене филтъра се слага в една пластмасова кутия, като буркан - ето такъв е:
                                Прикачени файлове
                                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                                Коментар

                                Working...
                                X