Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отзиви за новата Крома като втора ръка?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Здравейте колеги. След като до сега съм карал две италианки и последната ми спаси живота в катастрофа, сега отново съм се насочил към италианска машина и по конкретно Фиат Крома след 2005 година. Днес ходих да гледам един екземпляр в Стара Загора, става въпрос за ето този:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...qsfdИскам да попитам някои от колегите в Стара Загора, които със сигурност разбират повече от мен, дали са гледали този автомобил и какво им е мнението за него.Благодаря предварително на отзовалите се!

    Коментар


      изглежда читава,но всичко се вижда на място

      Коментар


        Ех как се радвам като видя такъв перфектно НЕ измит двигател. Предполагам продавача твърди, че не е мил мотора никога ... отврат.

        Коментар


          Някой чистил ли си е MAF сензора на 1,9. Свалих дебитомера, но не виждам как да изкарам датчика от него.. седи като залепен.
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            Развиваш торксовете и дърпаш назад/нагоре по-силно, има един О-пръстен, той се е поопекъл малко.И много внимавай с какъв спрей ще го чистиш да няма после обява, че търсиш.Писал съм много пъти, кой е правилния спрей. 6.50лв струва.
            F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

            Коментар


              noriaga написа:
              Някой чистил ли си е MAF сензора на 1,9. Свалих дебитомера, но не виждам как да изкарам датчика от него.. седи като залепен.
              И моят е неразглобяем. На либрата беше с винтове за много особен накрайник, какъвто аз поне нямах, но все пак можеха да се развиват. Тук единствено можеш да пръскаш отстрани през решетките със спрей в посока сензора, но честно казано не знам какъв е ефекта от такова почистване.
              Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
              ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

              Коментар


                emzo написа:
                Развиваш торксовете и дърпаш назад/нагоре по-силно, има един О-пръстен, той се е поопекъл малко.И много внимавай с какъв спрей ще го чистиш да няма после обява, че търсиш.Писал съм много пъти, кой е правилния спрей. 6.50лв струва.
                Новите са неразглобяеми Аз моя го чистих есента,защото ми беше мокър филтъра,конструкцията на кутията му е малоумна по италиански та затова.Ефекта беше добър,колата малко живна.
                Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                Ventura garage

                Коментар


                  emzo написа:
                  Развиваш торксовете и дърпаш назад/нагоре по-силно, има един О-пръстен, той се е поопекъл малко.И много внимавай с какъв спрей ще го чистиш да няма после обява, че търсиш.Писал съм много пъти, кой е правилния спрей. 6.50лв струва.
                  Мда ама няма торксове.. както е писал колегата italcar, май само през решетките ще стане. Ама то трудно се и вижда къде е пластинката.
                  Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                  Коментар


                    Mury написа:
                    emzo написа:
                    Развиваш торксовете и дърпаш назад/нагоре по-силно, има един О-пръстен, той се е поопекъл малко.И много внимавай с какъв спрей ще го чистиш да няма после обява, че търсиш.Писал съм много пъти, кой е правилния спрей. 6.50лв струва.
                    Новите са неразглобяеми Аз моя го чистих есента,защото ми беше мокър филтъра,конструкцията на кутията му е малоумна по италиански та затова.Ефекта беше добър,колата малко живна.
                    Как го чисти, със спрей през решетката? Чудя се тези решетки отпред да ги махна по някакъв начин и после да ги лепя.. има ли смисъл :D Във FES няма данни за напрежението на дебитомера, а единственото което ме човърка е, че не усетих някаква промяна във вървежа след откачане на буксата и няколко километра шофиране.
                    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                    Коментар


                      Към колегите с Кроми... как ви се струва окачването? На моменти ми се струва, че колата вози твърдичко и някак е шумно самото окачване, особено по неравен път с по-висока скорост. Няма тропания, не се усещат и скърцания и тропания на пластмаси в купето и е много по-добре от на старата Брава, но все пак очаквах, че ще е по-комфортна возията...При ниска скорост 20-30км/ч преминава доста мазно през неравности, а вече на 40-50 имам чувството че се втвърдява окачването
                      Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                      Коментар


                        Емо, я кажи кой е правилния спрей да пробвам и с него, че вече доста марки пробвах, да пробвам и с твоя.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          2006 Крома 1.9 120к.с. без ДПФ и ЕГР, ремапната, тествана над 50 000км вече, градско Пловдив гори от 6,7 до 8л/100 като зависи от А/С дали съм пуснал и колко бързам. Но въпреки, че е градско, като запаля сутринта, до 17-18 същия ден съм минал ПОНЕ 80км. Колата няма много възможности да е студена, освен при -15 зимно време. Извън градско - Пловдив-София-Пловдив - 360км пробег, скорост 130км/ч на автопилота - разхода е 5-5,3л/100. Пловдив-Слънчев Бряг-Пловдив - 630км пробег, скорост 140-160км - разход 5,7-6л/100. И двата маршрута са тествани по няколко пъти, до Софето поне 20 пъти .... И на двата маршрута колата поне в едната посока е натоварена :D Приказно автомобилче беше, сега го дадох на приятел и ще тествам от утре Фиат Улисето ....
                          2006 Fiat Croma 1.9JTD MJet 8V 120hp - приказна беше!
                          2006 Fiat Ulysse 2.2JTD 128hp ....
                          2008 Lancia Delta 1.6 Mjet 120hp!

                          Коментар


                            noriaga написа:
                            Към колегите с Кроми... как ви се струва окачването? На моменти ми се струва, че колата вози твърдичко и някак е шумно самото окачване, особено по неравен път с по-висока скорост. Няма тропания, не се усещат и скърцания и тропания на пластмаси в купето и е много по-добре от на старата Брава, но все пак очаквах, че ще е по-комфортна возията...При ниска скорост 20-30км/ч преминава доста мазно през неравности, а вече на 40-50 имам чувството че се втвърдява окачването
                            Като я взех, нищо не потропваше.Да, колата вози една идея по-твърдо от Капа, но много по-комфортно от Браво.След 14 хил км по хубавите ни пътища на Северозападнала България и най-вече по улиците на Козлодуй, направени от циментови панели (които никой не си е направил труда да подравни), сега се е поразтракала. Имам за смяна два накрайника, и е тръгнал и единия шарнир (комплект с носача). Чува се вече потропване и отзад.Бе това хлОпелско окачване не ще да е много здраво. Добре поне, че е приемливо като цени.Откак смених лагера обаче, и като стигна до главните пътища на Севера, и еле като мина в Южна България, колата става супер тиха.Най-гадното нещо за комфорта, както и преди съм писал, си остава високо вдигнатия волан. Е няма по-голяма италианска простотия.

                            Коментар


                              Волана ми беше добре, но колана вярно дразни доста..... Иначе за над 50000км дето навъртях съм сменил само биалетки, карета външни..... и друго не съм пипал отдолу май .... задни накладки освен ... А и да - частите са евтинки, при това не съм я жалил особено по Пловдивските кратери - не съм ги прелитал, но и не съм ги минавал на първа без газ де Аз лично съм много доволен от автомобила, просто ми трябваше по-голям,че и да минава разход, затова го смених. Иначе поддръжката е приятна, към евтинка, поне за 1,9 8V. А под капака само термостат BEHR за 60лв и дебитомер - Бош за 220лв. И маркуча на турбото, че глупавия капак на двигателя го преряза.... А возията е супер, но аз я свалих на 215/60/16 с хубави леки лети джанти и има подобрение.
                              2006 Fiat Croma 1.9JTD MJet 8V 120hp - приказна беше!
                              2006 Fiat Ulysse 2.2JTD 128hp ....
                              2008 Lancia Delta 1.6 Mjet 120hp!

                              Коментар


                                Сравнена с Бравото ми , дори с 18-ките вози в пъти по-комфортно. При мен има едно причукване отзад, предполагам че е от носача тип бумеранг от който страдат вектрите , само той е с гумени маншони на унибал-а отдолу към шенкела и не се вижда дали е здрав.
                                Фиат Крома 1.9 16v+
                                Фиат Браво 1.6 16v
                                Фиат Мареа 1.6 16v

                                Коментар

                                Working...
                                X