Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отзиви за новата Крома като втора ръка?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #61
    Глупости... Абсолютно комби си е!Има опит около 1 500 км. с нея - затова го казвам - и държанието и е на такова сравнено с Марея и Рено Меган сценик, който си е абсолУтен ван.
    VIVA Типо 1.4 AGT карбуратор дъртото вярно магаре
    VIVA Чинкуеченто "SX HOBBY" ДЗВЕРО
    VIVA Дайхацу Фероза на пръдня - The Who!
    VIVA Гранде Пунто 1.3 Мултиджет ...абе... печка
    Нека Силата на бъде с Нас...

    Коментар


      #62
      pplk написа:
      Mury написа:
      Колега честито,страхотен избор на кола,но не и на мотор.Обслужването на 2.4 хич даже не е като на 1.9.................. на цената на обтегача на външния ремък на 2.4,за 1.9 ще купиш ремъка и 2-те ролки плюс труда за съединители и маховици няма да говорим,че ти си автомат.Един съвет от мен,закарай колата да и видят колектора,да не те изненада на магистралата
      Благодаря и на теб колега! Както писах по-горе, обстойно проверих цените на частите по първоначалното обслужване в няколко магазина и при майстора, който обслужва всичките ми коли , които съм имал до момента. Разликата в цените беше минимална в порядъка на двадесетина лева. Дори и да греша, все пак това са части , които сменяш веднъж на няколко хиляди километра и не е болка за умиране, по мое мнение. Благодаря за съвета за колектора, но не ми е ясно какво трябва да проверяват. Личи си, че си в "час" с тия автомобили и ще бъде прекрасно да споделиш мнението си.Поздрави!
      Точно за клапите в смукателния колектор говоря,ако се откачат и останат затворени,колата ще загуби мощност,а това е неприятно при изпреварване например
      Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
      Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
      Ventura garage

      Коментар


        #63
        Един тъп въпрос, защото тая кола не съм я виждала на живо: Не е ли по-тясна от други коли от същия клас или само така изглежда на снимките?
        Всеки има право да бъде глупав, но някои злоупотребяват с тази привилегия.

        Коментар


          #64
          ele написа:
          Един тъп въпрос, защото тая кола не съм я виждала на живо: Не е ли по-тясна от други коли от същия клас или само така изглежда на снимките?
          Въпросът ти не е тъп, щом не си я виждал на живо! Предишната ми каляска Субару легаси 2,5 2009г. беше малко по-тясна. За Ауди,БМВ и т.н., нямам идея.
          207 тиква автомат
          новокромаджия 2.4 печка

          Коментар


            #65
            [quote="pplk"]
            ele написа:
            Въпросът ти не е тъп, щом не си я виждал на живо! Предишната ми каляска Субару легаси 2,5 2009г. беше малко по-тясна.
            Колега имал си Субаро Легаси 2009 и си го сменил за Кромата, така ли да разбирам? Интересно ми е как се чустваш след Субарото в Кромата понеже и аз се чудя м/у Крома-та и Субаро-то. За субарото говоря за седана обаче.
            Ex. Fiat Marea 1,6-16V,98g.
            Ex.Opel Astra

            Коментар


              #66
              [quote="z_sutrov"]
              pplk написа:
              ele написа:
              Въпросът ти не е тъп, щом не си я виждал на живо! Предишната ми каляска Субару легаси 2,5 2009г. беше малко по-тясна.
              Колега имал си Субаро Легаси 2009 и си го сменил за Кромата, така ли да разбирам? Интересно ми е как се чустваш след Субарото в Кромата понеже и аз се чудя м/у Крома-та и Субаро-то. За субарото говоря за седана обаче.
              Разделих се със Субаруто поради недостиг на стинки. Между двата автомобила няма база за сравнение!
              207 тиква автомат
              новокромаджия 2.4 печка

              Коментар


                #67
                Обещани снимки на мърлява Крома. От времето е :D
                Прикачени файлове
                207 тиква автомат
                новокромаджия 2.4 печка

                Коментар


                  #68
                  В профил
                  Прикачени файлове
                  207 тиква автомат
                  новокромаджия 2.4 печка

                  Коментар


                    #69
                    Муцуна
                    Прикачени файлове
                    207 тиква автомат
                    новокромаджия 2.4 печка

                    Коментар


                      #70
                      От вътре
                      Прикачени файлове
                      207 тиква автомат
                      новокромаджия 2.4 печка

                      Коментар


                        #71
                        Моторетка
                        Прикачени файлове
                        207 тиква автомат
                        новокромаджия 2.4 печка

                        Коментар


                          #72
                          Много е хубава колата, честито! Дано е яко магаре, като брава, че ми хареса за следваща!
                          браво 1,6/90 - 09 г.

                          Коментар


                            #73
                            И аз ги заглеждам Кромите. Нещо за автоматиците им да кажете. Глася се за автомобил след 2008 година.На, който покажа този автомобил забравя всичко лошо за италианките и ме питат дали има грешка в цената.Малко ме възпират големите коне и съответно данъка. Прагматичен съм. Излишъци на коне не ми се плащат.Сърцето ми посочва Крома, същността ми - Форд - Ц Макс 90 кончета. Иначе казано:http://www.cars.bg/u1013243http://www.cars.bg/u861056
                            A17DTС/S
                            Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                            Коментар


                              #74
                              ntodorov сори, ама няма такава дървена средна конзола като на тоя Ц-макс. Няма място за сравнение с интериора на Кромата.
                              "Тревата расте, птичките летят, вълните галят пясъка. Аз пребивам хора."

                              ЕХ Fiat Bravo 1.9 JTD Abarth tuning, chip tunning VRPerfomance, 10.1999
                              Lancia Lybra 2.4 JTD, 140HP++, 2002, ASR,ABS,8 air,BOSE

                              Коментар


                                #75
                                tyson написа:
                                ntodorov сори, ама няма такава дървена средна конзола като на тоя Ц-макс. Няма място за сравнение с интериора на Кромата.
                                Поустнах я само, като модел, защото и мен не ме кефи интериора на точно тази. Иначе преди седмица изтървах една в Сливен, която беше Титаниум изпълнение. И пак 90 кончета. Нещо подобно на това, но с новата линия ( след 200. http://www.cars.bg/u941814Повече ме кефят изчистените форми. От възрастта ми ще да е.Иначе Кромата си е далеч по-кола - поне, като визия, но все още не е популярен автомобилсред сънародниците ни и, като че ли единствената информация за него бих черпил само от тази тема...Боря се обаче с усещането си, че по-практичния за всекидневна употреба ще бъде С-макса. Ще се радвам, ако бъда опроверган...Данъка и ненужно многото кончета ( за мен и стилът ми на каране)ще го преглътна, ако си заслужава кефа. То само с прагматичност не се живее. Гъдел си сака човек от време на време... И, като, че ли ...съм готов да се поразвеселя малко. :D
                                A17DTС/S
                                Когато губим, не знаем какво печелим, а когато печелим, не знаем какво губим !

                                Коментар

                                Working...
                                X