Здравейте, ще се опитам да споделя мнение за Кромите които съм гледал. Знам, че колите са втора употреба и винаги трябва да се прави компромис, но много мразя, когато пише едно, а се оказва друго. Не съм някакъв специалист и затова, ако сте се решили на някоя от колите, отидете сами да си огледате автомобила.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Тази изглеждаше доста вехта и уморена по салона, все едно си е била товарна, предна дясна врата не се затваря като хората, а и вътре по седалката има пръски от боя, спрях до там.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Тази съм я гледал преди доста време, може нещо да е оправено, но надали, с тази автокъща имайте едно на ум. Та колата е бита от град, предното стъкло има люспа, това ме отказа от понататъчен оглед.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Франсето, така съм си я кръстил, два пъти ходих, но го нямаше продавача, беше цялата в прах и не ме грабна да се връщам повече, но колата седи от много време и сигурно има и други....http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Тази не е на адреса, в София на Горубляне е, не съм чакал продавача да дойде, защото жълтия и салон, погледнат през прозореца, седеше много вехт и зацапан, абе жълтото не е за мен.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Тази беше пусната по едно време на 7600 от частно лице, към нея имаше още един комплект джанти, бях готов да я купя на тъмно за тези пари, но продавача все нямаше време, каза, че е на фактура, предложих да мина някоя вечер щом е на фактура, фактурника не бил при него, разбрахме се за събота, в петък беше качена от тези ?????????????????????????????http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Над парите ми е и не съм и отделял време, но има люспа на предното стъкло.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Преди месец съм я гледал, дясната страна и беше за боя, там ги правят, та вече може да е оправена, лагера на съединителя трака, но може и маховик да е.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Боядисана е лошо, виждат се доста неравности, не чаках продавача. Пиша това за продавачите, за тези които не знаят, много от колите са малки търговци и не винаги са при колите.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 На тази са прекалили със силикона, не знаеш масло ли е или силикон, лагера на съединителя трака или маховик, прави впечатление, че за тези години и километри не би трябвало да има проблем с тях, значи нещо е пипано, предната броня е правена нещо и не е наместена като хората, на 18 джанти е, за мен лично това е проблем, ще вози гадно. За мен това е едно от най-добрите предложения, но пусто не мога да се пазаря.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Гледал съм я преди повече от месец, тогава беше забърсана отзад от ляво, нямаше задна чистачка, абе не хващаше душата, сега гледам са я оправили, но не съм минавал, за тези пари по добре да чакам нещо след фейса.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Заради тази ходих до Боми, само два детаила са без забележка, задната врата се затваря-абе аз не можах, не посмях да я тресна по-силно, но пък задна лява се отключва на 3-тия път, предна лява се разпадат вътрешните лайсни, каско и ГО има, но не са платени?????, колата е карана като временен автомобил с мисълта за 3-4 месеца, това тотално ме отказа.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Тази е онази, от Боми.Знам, че съм обърнал най-много внимание на външния вид, но това ме интересува в момента, мойта кола е перфектна като мотор и ходова част, но от добри бояджии ме срам да отида на събор с нея ,последния път ми я снимаха отзад, другите работи, вярно може да не са евтини, но за ден два се оправят.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отзиви за новата Крома като втора ръка?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
pet4o написа:Благодаря колега за всички нас търсещите това инфо е полезно, тези ги знаем.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Mury написа:pet4o написа:Благодаря колега за всички нас търсещите това инфо е полезно, тези ги знаем.Fat Croma 1.9 16v multijet
Ex..FIAT MAREA 1.8.16v HLX
Коментар
-
k76 написа:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Тази беше пусната по едно време на 7600 от частно лице, към нея имаше още един комплект джанти, бях готов да я купя на тъмно за тези пари, но продавача все нямаше време, каза, че е на фактура, предложих да мина някоя вечер щом е на фактура, фактурника не бил при него, разбрахме се за събота, в петък беше качена от тези ?????????????????????????????http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Заради тази ходих до Боми, само два детаила са без забележка, задната врата се затваря-абе аз не можах, не посмях да я тресна по-силно, но пък задна лява се отключва на 3-тия път, предна лява се разпадат вътрешните лайсни, каско и ГО има, но не са платени?????, колата е карана като временен автомобил с мисълта за 3-4 месеца, това тотално ме отказа.
Коментар
-
Принципно не съм много сигурен, защото за Вектра с 2,2 без директното впръскване пишат, че харчи яко масло и е с верига, а за кромата не прочетох такова нещо. За сметка на това чупят пружини за страх, както и сменят окачване и отпред и отзад. Абе май ще се окаже истински фиат и това.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Ами не знам, направих си извадка от фиатфорум.ком хората какво са сменили и то на коли, купени нови- пружините очевидно са сериен проблем, масово сменят стартери и алтернатори- нали там цели ги сменят, говоря за коли до 80 000 км, съединители също се сменят до тези км и най-лошото, валидно и за Браво- лагерите на скоростната кутия, от друга страна вероятно тези проблеми са отстранени гаранционно на повечето. Нерядко сменят и задни амортисьори, дъгообразните носачи отзад и предни носачи. Това обаче важи за дизелите основно, защото за бензинката няма много инфо.Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
Fiat Bravo'97 1,6 16v
Fiat Tempra'91 1,6 mono
Коментар
-
Аз също доста се порових в английския форум, тъй като проявявам интерес към Кромата и се надявам съвсем скоро да започна активни обиколки по автокъщите. Прави впечатление, че най-често срещаният проблем, който споделят съфорумците в GB е свързан с алтернатора на автомобила. Не са редки случаите при които той се сменя на две, три години. Във форума има посветени редица теми, някой колеги препоръчват оригиналният, който е 120 W да се смени с такъв от 140 W. Друг срещан проблем е с амортисьорите на Кромата, така че на тях при покупка следва да им се обърне внимание. Също така проблем съществува с моторчето на задната чистачка, а и външните ръкохватки на вратите често се чупят. Разбира се, като всеки нов дизелов автомобил проблемен е маховика на съединителя, DPF филтъра (на моделите, които са оборудвани с него ) и EGR - датчика.Fiat Croma 1,9, 16V, 2008
Коментар
-
Здравейте колеги, От доста години карам ФиАт и съм решил да продължа. Имам намерения в близките месеци да сменя Бравата - на която лично аз съм навъртял 140хкм, с Фиат Крома. Насочвам се към дизел, 1,9мултджет, 6 скорости по възможност. Бихте ли споделили с мен, слаби места, какво да се гледа, обслужване и подръжка, че ме стреснаха че този агрегат е с дюзи помпи, които са мнооого скъпи Понеже за първи път ще си купувам дизел, предните ми коли са бензин/газ, какво внимателно трябва да се гледа...или най-добре да купувам дизел зимата по случайност минавах през Сливен и видях - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2ygbsn което ме заинтригува, но.....етикетите на коланите бяха срязани, всичките, лепенките за смяна на масла скъсани, на стъклата пишеше 2005... като цяло се колебая между двете модификации, първите и фейслифта от 2008, дали освен муцуната имa и други подобрения. Ще се радвам ако всеки от вас сподели мнение и съвети. благодаря ви предварително.----------------------------------------------------------------------------
Fiat Brava 1.6/16V - 1997
Fiat Tipo 1.4 - 1990
Коментар
-
ipv1973 написа:Аз също доста се порових в английския форум, тъй като проявявам интерес към Кромата и се надявам съвсем скоро да започна активни обиколки по автокъщите. Прави впечатление, че най-често срещаният проблем, който споделят съфорумците в GB е свързан с алтернатора на автомобила. Не са редки случаите при които той се сменя на две, три години. Във форума има посветени редица теми, някой колеги препоръчват оригиналният, който е 120 W да се смени с такъв от 140 W. Друг срещан проблем е с амортисьорите на Кромата, така че на тях при покупка следва да им се обърне внимание. Също така проблем съществува с моторчето на задната чистачка, а и външните ръкохватки на вратите често се чупят. Разбира се, като всеки нов дизелов автомобил проблемен е маховика на съединителя, DPF филтъра (на моделите, които са оборудвани с него ) и EGR - датчика.Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
Здравейте колеги, някой да е гледал тези Кроми:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=3w7mkh
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар