Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отзиви за новата Крома като втора ръка?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Здравейте, ще се опитам да споделя мнение за Кромите които съм гледал. Знам, че колите са втора употреба и винаги трябва да се прави компромис, но много мразя, когато пише едно, а се оказва друго. Не съм някакъв специалист и затова, ако сте се решили на някоя от колите, отидете сами да си огледате автомобила.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Тази изглеждаше доста вехта и уморена по салона, все едно си е била товарна, предна дясна врата не се затваря като хората, а и вътре по седалката има пръски от боя, спрях до там.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Тази съм я гледал преди доста време, може нещо да е оправено, но надали, с тази автокъща имайте едно на ум. Та колата е бита от град, предното стъкло има люспа, това ме отказа от понататъчен оглед.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Франсето, така съм си я кръстил, два пъти ходих, но го нямаше продавача, беше цялата в прах и не ме грабна да се връщам повече, но колата седи от много време и сигурно има и други....http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Тази не е на адреса, в София на Горубляне е, не съм чакал продавача да дойде, защото жълтия и салон, погледнат през прозореца, седеше много вехт и зацапан, абе жълтото не е за мен.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Тази беше пусната по едно време на 7600 от частно лице, към нея имаше още един комплект джанти, бях готов да я купя на тъмно за тези пари, но продавача все нямаше време, каза, че е на фактура, предложих да мина някоя вечер щом е на фактура, фактурника не бил при него, разбрахме се за събота, в петък беше качена от тези ?????????????????????????????http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Над парите ми е и не съм и отделял време, но има люспа на предното стъкло.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Преди месец съм я гледал, дясната страна и беше за боя, там ги правят, та вече може да е оправена, лагера на съединителя трака, но може и маховик да е.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Боядисана е лошо, виждат се доста неравности, не чаках продавача. Пиша това за продавачите, за тези които не знаят, много от колите са малки търговци и не винаги са при колите.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 На тази са прекалили със силикона, не знаеш масло ли е или силикон, лагера на съединителя трака или маховик, прави впечатление, че за тези години и километри не би трябвало да има проблем с тях, значи нещо е пипано, предната броня е правена нещо и не е наместена като хората, на 18 джанти е, за мен лично това е проблем, ще вози гадно. За мен това е едно от най-добрите предложения, но пусто не мога да се пазаря.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Гледал съм я преди повече от месец, тогава беше забърсана отзад от ляво, нямаше задна чистачка, абе не хващаше душата, сега гледам са я оправили, но не съм минавал, за тези пари по добре да чакам нещо след фейса.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Заради тази ходих до Боми, само два детаила са без забележка, задната врата се затваря-абе аз не можах, не посмях да я тресна по-силно, но пък задна лява се отключва на 3-тия път, предна лява се разпадат вътрешните лайсни, каско и ГО има, но не са платени?????, колата е карана като временен автомобил с мисълта за 3-4 месеца, това тотално ме отказа.http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Тази е онази, от Боми.Знам, че съм обърнал най-много внимание на външния вид, но това ме интересува в момента, мойта кола е перфектна като мотор и ходова част, но от добри бояджии ме срам да отида на събор с нея ,последния път ми я снимаха отзад, другите работи, вярно може да не са евтини, но за ден два се оправят.
    Либра 1,9 жтд 2000г. LX
    Фиат Крома 1,9 2009г.
    Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

    Коментар


      Благодаря колега за всички нас търсещите това инфо е полезно, тези ги знаем.
      Fat Croma 1.9 16v multijet
      Ex..FIAT MAREA 1.8.16v HLX

      Коментар


        pet4o написа:
        Благодаря колега за всички нас търсещите това инфо е полезно, тези ги знаем.
        Ем че то други няма,за мен лично най си заслужава кафявата горублянска с 18-те.П.С.Звънях в Боми за бартер за Алфата,ония ми викат много ти е висока цената,ние не доплащаме за коли,а аз им отговорих-добре тогава ще дойда след месец два да взема Кромата за 8-9 бона,оня отсреща мълчи Tази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lkkgj прди 2 седмици беше на 10 500 лв.
        Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
        Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
        Ventura garage

        Коментар


          Mury написа:
          pet4o написа:
          Благодаря колега за всички нас търсещите това инфо е полезно, тези ги знаем.
          Ем че то други няма,за мен лично най си заслужава кафявата горублянска с 18-те.П.С.Звънях в Боми за бартер за Алфата,ония ми викат много ти е висока цената,ние не доплащаме за коли,а аз им отговорих-добре тогава ще дойда след месец два да взема Кромата за 8-9 бона,оня отсреща мълчи Tази http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lkkgj прди 2 седмици беше на 10 500 лв.
          Аз си поръчах да ми докарат и чакам предложениятя им. тези от тука не стават :D
          Fat Croma 1.9 16v multijet
          Ex..FIAT MAREA 1.8.16v HLX

          Коментар


            k76 написа:
            http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Тази беше пусната по едно време на 7600 от частно лице, към нея имаше още един комплект джанти, бях готов да я купя на тъмно за тези пари, но продавача все нямаше време, каза, че е на фактура, предложих да мина някоя вечер щом е на фактура, фактурника не бил при него, разбрахме се за събота, в петък беше качена от тези ?????????????????????????????http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2lhf32 Заради тази ходих до Боми, само два детаила са без забележка, задната врата се затваря-абе аз не можах, не посмях да я тресна по-силно, но пък задна лява се отключва на 3-тия път, предна лява се разпадат вътрешните лайсни, каско и ГО има, но не са платени?????, колата е карана като временен автомобил с мисълта за 3-4 месеца, това тотално ме отказа.
            И какво стана сега ... тия и двете са капарирани вече Дали някой от тукашните участници е замесен? Много съм любопитен на колко е спазарена тъмно сивата, след като беше "подмладена" със 130 000 км и поскъпна с 4000 лв. Така или иначе - да си ги ползват със здраве и безаварийно!
            Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
            ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

            Коментар


              Май пак ще се ходи до Дупница, ако има някой, който я е виждал, нека сподели.
              Либра 1,9 жтд 2000г. LX
              Фиат Крома 1,9 2009г.
              Ивеко Дейли 2.8 2006г. Ланча Делта 2.0 mjet 2008г.

              Коментар


                А някакво инфо за бензинката 2,2? Същия ли е като на вектра Ц 147 коня?
                Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                Fiat Bravo'97 1,6 16v
                Fiat Tempra'91 1,6 mono

                Коментар


                  Да, като цяло колата е много близка с Вектра Ц и Сааб 9-3SS.

                  Коментар


                    Принципно не съм много сигурен, защото за Вектра с 2,2 без директното впръскване пишат, че харчи яко масло и е с верига, а за кромата не прочетох такова нещо. За сметка на това чупят пружини за страх, както и сменят окачване и отпред и отзад. Абе май ще се окаже истински фиат и това.
                    Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                    Fiat Bravo'97 1,6 16v
                    Fiat Tempra'91 1,6 mono

                    Коментар


                      Е да има два вида 2.2 Вектра, но основата е една и съща Окачването е почти еднакво на 3те модела. Не е чак толкова страшно, колкото четеш.

                      Коментар


                        Ами не знам, направих си извадка от фиатфорум.ком хората какво са сменили и то на коли, купени нови- пружините очевидно са сериен проблем, масово сменят стартери и алтернатори- нали там цели ги сменят, говоря за коли до 80 000 км, съединители също се сменят до тези км и най-лошото, валидно и за Браво- лагерите на скоростната кутия, от друга страна вероятно тези проблеми са отстранени гаранционно на повечето. Нерядко сменят и задни амортисьори, дъгообразните носачи отзад и предни носачи. Това обаче важи за дизелите основно, защото за бензинката няма много инфо.
                        Lancia Lybra'99 2.4 JTD - 135hp
                        Fiat Bravo'97 1,6 16v
                        Fiat Tempra'91 1,6 mono

                        Коментар


                          Аз също доста се порових в английския форум, тъй като проявявам интерес към Кромата и се надявам съвсем скоро да започна активни обиколки по автокъщите. Прави впечатление, че най-често срещаният проблем, който споделят съфорумците в GB е свързан с алтернатора на автомобила. Не са редки случаите при които той се сменя на две, три години. Във форума има посветени редица теми, някой колеги препоръчват оригиналният, който е 120 W да се смени с такъв от 140 W. Друг срещан проблем е с амортисьорите на Кромата, така че на тях при покупка следва да им се обърне внимание. Също така проблем съществува с моторчето на задната чистачка, а и външните ръкохватки на вратите често се чупят. Разбира се, като всеки нов дизелов автомобил проблемен е маховика на съединителя, DPF филтъра (на моделите, които са оборудвани с него ) и EGR - датчика.
                          Fiat Croma 1,9, 16V, 2008

                          Коментар


                            Здравейте колеги, От доста години карам ФиАт и съм решил да продължа. Имам намерения в близките месеци да сменя Бравата - на която лично аз съм навъртял 140хкм, с Фиат Крома. Насочвам се към дизел, 1,9мултджет, 6 скорости по възможност. Бихте ли споделили с мен, слаби места, какво да се гледа, обслужване и подръжка, че ме стреснаха че този агрегат е с дюзи помпи, които са мнооого скъпи Понеже за първи път ще си купувам дизел, предните ми коли са бензин/газ, какво внимателно трябва да се гледа...или най-добре да купувам дизел зимата по случайност минавах през Сливен и видях - http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=2ygbsn което ме заинтригува, но.....етикетите на коланите бяха срязани, всичките, лепенките за смяна на масла скъсани, на стъклата пишеше 2005... като цяло се колебая между двете модификации, първите и фейслифта от 2008, дали освен муцуната имa и други подобрения. Ще се радвам ако всеки от вас сподели мнение и съвети. благодаря ви предварително.
                            ----------------------------------------------------------------------------
                            Fiat Brava 1.6/16V - 1997
                            Fiat Tipo 1.4 - 1990

                            Коментар


                              ipv1973 написа:
                              Аз също доста се порових в английския форум, тъй като проявявам интерес към Кромата и се надявам съвсем скоро да започна активни обиколки по автокъщите. Прави впечатление, че най-често срещаният проблем, който споделят съфорумците в GB е свързан с алтернатора на автомобила. Не са редки случаите при които той се сменя на две, три години. Във форума има посветени редица теми, някой колеги препоръчват оригиналният, който е 120 W да се смени с такъв от 140 W. Друг срещан проблем е с амортисьорите на Кромата, така че на тях при покупка следва да им се обърне внимание. Също така проблем съществува с моторчето на задната чистачка, а и външните ръкохватки на вратите често се чупят. Разбира се, като всеки нов дизелов автомобил проблемен е маховика на съединителя, DPF филтъра (на моделите, които са оборудвани с него ) и EGR - датчика.
                              Като цяло всичко е вярно,но има едно но,двигателя като цяло има повече проблеми от този който е в моята кола например,а те именно са,както ти вече каза чести проблеми с ЕГР-а/това е в следствие от това,че софта на тази кола е преправян от Опел/,маховика и съединителя/има бройки с такива на Люк,която е марка доста по не издръжлива от Валео/.Като цяло двигателя в Кромата,говоря за 1.9 е продукт на FGP/Fiat Gm Powertrain/,а не на FPT/Fiat power train/,затова има разлики,макар и незначителни в моторите,предимно в управлението на мотора и някои периферии,като алтернатора/който е Делфи/,за справка на мойта кола е Марели.
                              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                              Ventura garage

                              Коментар


                                Здравейте колеги, някой да е гледал тези Кроми:http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...s&slink=3w7mkh

                                Коментар

                                Working...
                                X