3 години карах автоматик - стар 4-ри степенен. След като я взех колата установих, че като загрее хубаво автоматика почва да включва с удар - не нещо сериозно, но не и плавно, както би трябвало. 3 години имах кошмари, че е сега точно и е дошло времето да почине скоростната и да трябва да я хвърля колата. 300 други неща се предадоха по нея, но автоматика държа до последно и така си я и продадох. Има ли масло..? бистро ли е...? сменяй го по-често и си свиркай. Тези кутии не са толкова кашкавалени, колкото си мислят всичко. Само като кажех на някой, че съм си взел кола автоматик и всички ТИ СИ ЛУД! луд е тоя дето не е карал автоматик, защото не знае какъв кеф е!
Абсолютно те подкрепям колега. Има една тема специално за този автомат във форума и мисля, че там бях писал... служебния ни VW Toureg е с Aisin но TR 60 SN. От преди повече от година кутията връща при кикдаун с удар и качва от 4 на 5-та с чукване. Минал е след това над 50 000км и кутията си се държи по същия начин, няма влошаване Та явно дори разваляща се кутия, може да даяни още дъъълго време, ако не се напъва прекомерно.
Като чуя автоматична скоростна кутия и веднага ми излизат асоциации с хилядарки.В случая, вълшебната дума за майсторите е Lexus и цената за ремонт започва да се определя от фазите на луната и подреждането на звездите в съзвездието Лебед... Предполагам
Ами и аз да споделя мнение от боклучавия автомат . Днес се прибрах от провинцията и като за първа кола автомат която имам съм очарован, врътваш ключа и следва..........забавление много се изкефих и колата доста добре върви и тези 150 кончета доста добра тяга дават (не съм състезателен тип, но доста БМВ-та чакаха на опашката ) може би ми трябва още известно време за да събера впечатления, но съм доволен от инвестицията, а и от към разход е доста приличен нали зависи от това как се кара. Сега по въпроса за автоматите дали били чупливи и т.н. честно казано и ръчка да бях взел 2500 не ми мърдаха за демпфер маховик и то като се замислиш такава кола на тези километри си е точно време за смяна. Доста от приятелите ми злословиха по адрес на Фиат-чето ми, но вече не ми пука особено, ще си я карам пък да става каквото ще.
В нета си пише на кои марки и модели се слага. Определно Toyota i Lexus не фигурират там. Абе аз не съм специалист на тема автоматици, само покрай моя се поинтересувах бая.. Карал съм 3-4 автомобила автоматик и мога да кажа, че има и по-добри, но и по лоши. Средна хубост е тая кутия. Единственото на мен, което не ми харесва е, че е малко мудна при старт. Случва ми се някой път малко след потегляне да дам по-рязко газ, за да ускоря бързо и се получава едно чудене секунда две какво да предприеме и изведнъж се изстрелва, чак мъчи да вътри гуми, ще изоре асфалта :D Ама предполагам, че е заради адаптацията, защото ако я настъпя подред няколко пъти така на старт и после има доста повече respons. Но пък удобството да караш автоматик е голямо, аз лично бая ще се почудя дали да си купя пак ръчка... Иначе относно ремонта (бях решил да се информирам недай си боже ако се случи) от всичко прочетено останах с убеждението, че проблема не е само в парите за ремонта, ами и в липсата на добри сервизи. Често се случва да хвърлиш една торба пари и не след дълго пак проблеми.
Вероятно са ме заблудили, а може и да не виждам аз инфото но:http://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SCAlfa Romeo 159 - 1.9 JTDm; 2.4 JTDm; 3.2 JTSAlfa Romeo Brera - 2.4 JTDm; 3.2 JTSAlfa Romeo Spider - 2.4 JTDm; 3.2 JTSCadillac BLS - 1.9 D; 1.9 D (TST);Chevrolet Cruze (US market; 2.0L Turbo Diesel)Citroën C4Citroën C5Citroën C6Citroën DS4Citroën DS5Fiat Croma - 1.9 JTDm; 2.4 JTDm;Ford Five HundredFord FusionFord MondeoHyundai VeracruzJaguar X-type 2.2dLancia Delta (200 - 1.8 DI TurboLand Rover Freelander 2Land Rover Range Rover EvoqueLincoln ZephyrLincoln MKZMazda 6Mazda CX-7Mazda CX-9Mazda MPVMercury MilanMercury MontegoOpel/Vauxhall AstraOpel/Vauxhall Vectra/SignumOpel/Vauxhall ZafiraOpel/Vauxhall InsigniaPeugeot 307Peugeot 308Peugeot 407Peugeot 408Peugeot 508Peugeot 607Peugeot 3008Peugeot 5008Renault EspaceRenault Vel SatisSaab 9-3 - 1.9 TiD; 1.9 TTiD;Saab 9-3 Aero 2.8LVolvo C30 D3 and D4Volvo S40 D3 and D4Volvo V50 D3 and D4Volvo S60 2.4D, D5, D5 AWD, T6 AWD and R AWD 06-07; 08-Volvo V60 D3; D5; D5 AWD; T6 AWD;Volvo S80 T6 AWD, V8 AWD, D5 and D5 AWDVolvo V70 T6 AWD, 2.4D, D5, D5 AWD and R AWD 06-07; 08-Volvo XC60Volvo XC70Volvo XC90 3.2 and V8 AWD
ОК, но защо ми цитираш разни глупости от вики-то?Нали казваше, че я слагат и на Лексъс?Да не кажа, че дори и в този списък, който отново си плеснал, има грешка.Реших първия път да ти подмина тактично изказването за мнението ти относно Кромата, защото на 99% е цялото грешно и с невярна информация, ама след това като продължи пак да се повтаряш реших да те спря, че накрая ходи доказвай, че нямаш сестра, не за друго.
И малко инфо.Фиат купуват модела от СААБ когато фалираха 2003-4 заради задължения за двигатели.САмо двигателя е фиат.Модела и купето са от Сааб, окачване от Опел Зафира, турбо стандартно Бош и автомат от Лексъс- Тойота...Уфф още не съм се оправил с навигацията - българска карта и телефона ....
Тук няма нищо вярно, освен че не се оправяш с навигацията и телефона! :D
И малко инфо.Фиат купуват модела от СААБ когато фалираха 2003-4 заради задължения за двигатели.САмо двигателя е фиат.Модела и купето са от Сааб, окачване от Опел Зафира, турбо стандартно Бош и автомат от Лексъс- Тойота...Уфф още не съм се оправил с навигацията - българска карта и телефона ....
Моделът си е разработка на ФИАТ.Окачването е на ОПЕЛ Сигнум/Вектра. Двигателят е ФИАТ само на дизеловите модели, бензиновите са с опелски двигател.За навигацията - българска карта: http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=108105 (няма друга по-подробна и няма да има).За телефона - не знам какво има да му се оправяш - слагаш му една сим-карта и работи.
Стига с това окачване от Опел.Платформата на тази кола се казва Епсилон 2,изработена от FGP /Fiat GM Powertrain/бюджетна модификация на Епсиолон 1,която се ползва при Алфа 159,изцяло изработена от Фиат груп,доста доработена Типо платформа.Като цяло в началото Фиат са предложили Епсилон 1 на ГМ,но на тях им се сторила скъпа за производство,и заедно разработили Епсиолон 2,която се ползва при Крома,Вектра,Сигнум и някои модели на Сааб.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Малко тъпичко... :/Ще се ходи с лAстовичките на юг Yellow_Flash_Colorz_PDT_42А дали като цяло за модела не се предлага тоя нагревател или го има като екстра в отделни бройки?
"Без сърца, сме просто машини"
Toyota Prius 1.5 Hybrid
EХ- Brava 1.6, Marea 1.9 JTD, Multipla 1.6 Bipower, Jeep Grand Cherokee ZJ 5.2 V8, Peugeot 407 SW 2.0 HDI, Mitsubishi Pajero 2.8 TDI
Малко тъпичко... :/Ще се ходи с лAстовичките на юг Yellow_Flash_Colorz_PDT_42А дали като цяло за модела не се предлага тоя нагревател или го има като екстра в отделни бройки?
Екстра е,трябва да се провери дали има бушон на акумулатора,ако има и не работи,трябва да се активира,както е показал Емо.Доста коли го имат,но не е активирано.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Ами аз гледах ,залягах из краката ама не успях да се ориентирам има ли моята Крома такъв подгрев с реотан или няма. Някакъв начин да се пробва? То като взема кабел ще го активирам като екстра,ама ако го няма физически какво правиме?
Коментар