Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отзиви за новата Крома като втора ръка?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Е спрямо бравата е много по-комфортна возията безспорно Ама примерно служебните партнери возят по-комфортно от Кромата, вътре пластмасите им скърцат и пукат, но самото окачване е по-меко и безшумно. Просто се чудех така ли си е по-принцип или при мен има проблем :D но пък разбрах, че едно приятелче си е взел Крома и ще гледам да отскоча ако намеря време да направим сравнение
    Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

    Коментар


      Моето впечатление от скърцането и тракането на пластмасите в купето на Кромата е друго. Споделял съм го и друг път - не съм доволен от качеството им. Все пак това е бил най-високият клас на Фиат за времето си. Такова чудо с предните си италианки не съм забелязвал, но пък и те бяха от луксозния бранд Ланча (Дедра и Либра). А Кромата я взех на по-малка възраст от предните, на съпоставими, че даже и по-малко реални км. (около 150 хил по МЕС). Съгласен съм с колегите относно возията - на хубав и дълъг път е много приятна, удобна. В градски условия и неравна настилка е по-скоро твърдичка возията. Това отново в сравнение със споменатите Ланчии. Моето усещане вероятно се дължи и на джантите 18-ки с нископрофилните гуми, с които е моята. Допускам, че това е оказало влияние и на раздрънканите пластмаси по купето. Иначе карах зимата със стоманени 16-ки и не мисля, че е чувствително по-меко.
      Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
      ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

      Коментар


        Слез на 16" , возията ще ти се подобри и разхода градско, ще падне прилично.
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          italcar написа:
          Моето впечатление от скърцането и тракането на пластмасите в купето на Кромата е друго. Споделял съм го и друг път - не съм доволен от качеството им. Все пак това е бил най-високият клас на Фиат за времето си. Такова чудо с предните си италианки не съм забелязвал, но пък и те бяха от луксозния бранд Ланча (Дедра и Либра). А Кромата я взех на по-малка възраст от предните, на съпоставими, че даже и по-малко реални км. (около 150 хил по МЕС). Съгласен съм с колегите относно возията - на хубав и дълъг път е много приятна, удобна. В градски условия и неравна настилка е по-скоро твърдичка возията. Това отново в сравнение със споменатите Ланчии. Моето усещане вероятно се дължи и на джантите 18-ки с нископрофилните гуми, с които е моята. Допускам, че това е оказало влияние и на раздрънканите пластмаси по купето. Иначе карах зимата със стоманени 16-ки и не мисля, че е чувствително по-меко.
          Хммм аз пък не съм забелязал някакво скърцане или тропане на пластмаси, ама може и да съм претръпнал от Бравата, щото там по паваж беше жестоко :D и за това да не съм усетил. Абе ясна е работата, явно това си е возията на Крома, надувам музиката (която поне е на ниво :D ) и газ по дупките.
          Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

          Коментар


            При мен след смяна с чисто нови амортисьори предни разлика няма- явно съм свикнал с Бравото и тук в Кромата ми идва една идея по-мека отколкото трябва. В момента съм на 16-ки с 215/55 гуми и не е голяма разликата с 18-ките които ги свалих за боя. п.с на 18 цола цената на гумите е потресаваща
            Фиат Крома 1.9 16v+
            Фиат Браво 1.6 16v
            Фиат Мареа 1.6 16v

            Коментар


              В тоя ред на мисли, като сме заговорили за гуми и цолажи.. Стандартно за Кромата дават размера за 17" -215/50. Гледах, че примерно 235/45 17" са само с 4мм по-малък диаметър... а цената на нови е по-ниска средно с 20-30лв на гума. Какви са предимствата и недостатъците от към возия, стабилност и разход, ако сложа 235/45?
              Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

              Коментар


                Аз за 17-ка бих сложил 225/45 ,много разпространена гума и доста по-евтина от въпросните 215/50 . А за 5-6мм разлика във височината надали ще се усети. При мене са 225/45/18 и там е още по-зле и алтернативи откъм размери почти няма.
                Фиат Крома 1.9 16v+
                Фиат Браво 1.6 16v
                Фиат Мареа 1.6 16v

                Коментар


                  Скърцането на пластмасите по мое наблюдение е от лошата устойчивост на усукване на купето. Това нещо е като вафла при всяко качване на бордюр или неравност нещо почва да се усуква и да скърца на умряло. Ламарините са ужас тънки - като за макетно ножче са. Ама си и свикнах, иначе приятна кола. Дългите неравности ги поема добре ама на късите вътре си тресе осезаемо. Двигателя е шумен на празен ход не знам дали само моя или по принцип са си така.
                  Fiat Croma 1.9Mjet 8V

                  Коментар


                    noriaga написа:
                    В тоя ред на мисли, като сме заговорили за гуми и цолажи.. Стандартно за Кромата дават размера за 17" -215/50. Гледах, че примерно 235/45 17" са само с 4мм по-малък диаметър... а цената на нови е по-ниска средно с 20-30лв на гума. Какви са предимствата и недостатъците от към возия, стабилност и разход, ако сложа 235/45?
                    Аз карам на Алфата с 235/45 при оригинален размер 225/50,разлика има,но е малка откъм возия,като се има предвид,че 159 вози малко по твърдо от Кромата,но в пътното поведение пък е положителна разликата,а и цената е със 100 лв. надолу на гума. П.С.Един съвет от мен,не слагайте прекалено ниски гуми,че Кромата се свлича на земята така,после ще страдате-картери и т.н. Аз първата зима карах 59-та с 16-ки и се влачеше по корем,всеки коловоз беше неин и увисваше на кората на мотора,след това ги разкарах и сега си карам само със 17-ки и зима и лете.
                    Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
                    Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
                    Ventura garage

                    Коментар


                      trota написа:
                      Скърцането на пластмасите по мое наблюдение е от лошата устойчивост на усукване на купето. Това нещо е като вафла при всяко качване на бордюр или неравност нещо почва да се усуква и да скърца на умряло. Ламарините са ужас тънки - като за макетно ножче са. Ама си и свикнах, иначе приятна кола. Дългите неравности ги поема добре ама на късите вътре си тресе осезаемо. Двигателя е шумен на празен ход не знам дали само моя или по принцип са си така.
                      Подкрепям напълно! И аз така ги усещам нещата, включително за двигателя. Само, че аз още не мога да и свикна.
                      emzo написа:
                      Слез на 16" , возията ще ти се подобри и разхода градско, ще падне прилично.
                      Мислил съм го това за смяна на 18-ките с 16" или 17". На 18-ките май единствения им плюс е, че са красиви и правят колата по-впечатляваща. Иначе гумите мнооого скъпи (не че 17-ките от препоръчания размер не са на подобни цени), джантите се кривят за норматив, а изправянето им е болезнено, разхода по-висок, возията по-твърда ... Относно драстичното падене на градския разход на 2.4-ката вече хич не съм оптимист. При автомата брутално високия разход по мое наблюдение е от работата на място и връщането на 1-ва по гърбици и дупки. Другото са дребни разлики
                      Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
                      ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

                      Коментар


                        От 17 на 15 при средна скорост 15км/ч разхода ми падаше със стилото с близо 2 литра лятно време.
                        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                        Коментар


                          emzo написа:
                          От 17 на 15 при средна скорост 15км/ч разхода ми падаше със стилото с близо 2 литра лятно време.
                          Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
                          ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

                          Коментар


                            italcar написа:
                            Относно драстичното падене на градския разход на 2.4-ката вече хич не съм оптимист. При автомата брутално високия разход по мое наблюдение е от работата на място и връщането на 1-ва по гърбици и дупки. Другото са дребни разлики
                            И при мен двигателя си е шумен, особено като е студен и работи на място, ама тва да е кусура. Иначе и моите наблюдения при автомата са такива. Налага ли се да спирам и да тръгвам често и да работи на място, дори да е загряла колата и да не съм в брутални задръствания - разхода се вдига значително!
                            Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                            Коментар


                              Само виж 16" ще се поберат ли на спирачните апарати На извънградско разликата е нищожна.
                              F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                              Коментар


                                emzo написа:
                                Само виж 16" ще се поберат ли на спирачните апарати На извънградско разликата е нищожна.
                                Добре де от къде ще дойда пък такава разлика в разхода градско, като сложа 16-ки?
                                Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат

                                Коментар

                                Working...
                                X