Е спрямо бравата е много по-комфортна возията безспорно Ама примерно служебните партнери возят по-комфортно от Кромата, вътре пластмасите им скърцат и пукат, но самото окачване е по-меко и безшумно. Просто се чудех така ли си е по-принцип или при мен има проблем :D но пък разбрах, че едно приятелче си е взел Крома и ще гледам да отскоча ако намеря време да направим сравнение
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Отзиви за новата Крома като втора ръка?
Collapse
Заключена тема
X
X
-
Моето впечатление от скърцането и тракането на пластмасите в купето на Кромата е друго. Споделял съм го и друг път - не съм доволен от качеството им. Все пак това е бил най-високият клас на Фиат за времето си. Такова чудо с предните си италианки не съм забелязвал, но пък и те бяха от луксозния бранд Ланча (Дедра и Либра). А Кромата я взех на по-малка възраст от предните, на съпоставими, че даже и по-малко реални км. (около 150 хил по МЕС). Съгласен съм с колегите относно возията - на хубав и дълъг път е много приятна, удобна. В градски условия и неравна настилка е по-скоро твърдичка возията. Това отново в сравнение със споменатите Ланчии. Моето усещане вероятно се дължи и на джантите 18-ки с нископрофилните гуми, с които е моята. Допускам, че това е оказало влияние и на раздрънканите пластмаси по купето. Иначе карах зимата със стоманени 16-ки и не мисля, че е чувствително по-меко.
Коментар
-
italcar написа:Моето впечатление от скърцането и тракането на пластмасите в купето на Кромата е друго. Споделял съм го и друг път - не съм доволен от качеството им. Все пак това е бил най-високият клас на Фиат за времето си. Такова чудо с предните си италианки не съм забелязвал, но пък и те бяха от луксозния бранд Ланча (Дедра и Либра). А Кромата я взех на по-малка възраст от предните, на съпоставими, че даже и по-малко реални км. (около 150 хил по МЕС). Съгласен съм с колегите относно возията - на хубав и дълъг път е много приятна, удобна. В градски условия и неравна настилка е по-скоро твърдичка возията. Това отново в сравнение със споменатите Ланчии. Моето усещане вероятно се дължи и на джантите 18-ки с нископрофилните гуми, с които е моята. Допускам, че това е оказало влияние и на раздрънканите пластмаси по купето. Иначе карах зимата със стоманени 16-ки и не мисля, че е чувствително по-меко.Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
При мен след смяна с чисто нови амортисьори предни разлика няма- явно съм свикнал с Бравото и тук в Кромата ми идва една идея по-мека отколкото трябва. В момента съм на 16-ки с 215/55 гуми и не е голяма разликата с 18-ките които ги свалих за боя. п.с на 18 цола цената на гумите е потресаващаФиат Крома 1.9 16v+
Фиат Браво 1.6 16v
Фиат Мареа 1.6 16v
Коментар
-
В тоя ред на мисли, като сме заговорили за гуми и цолажи.. Стандартно за Кромата дават размера за 17" -215/50. Гледах, че примерно 235/45 17" са само с 4мм по-малък диаметър... а цената на нови е по-ниска средно с 20-30лв на гума. Какви са предимствата и недостатъците от към возия, стабилност и разход, ако сложа 235/45?Fiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
-
Скърцането на пластмасите по мое наблюдение е от лошата устойчивост на усукване на купето. Това нещо е като вафла при всяко качване на бордюр или неравност нещо почва да се усуква и да скърца на умряло. Ламарините са ужас тънки - като за макетно ножче са. Ама си и свикнах, иначе приятна кола. Дългите неравности ги поема добре ама на късите вътре си тресе осезаемо. Двигателя е шумен на празен ход не знам дали само моя или по принцип са си така.Fiat Croma 1.9Mjet 8V
Коментар
-
noriaga написа:В тоя ред на мисли, като сме заговорили за гуми и цолажи.. Стандартно за Кромата дават размера за 17" -215/50. Гледах, че примерно 235/45 17" са само с 4мм по-малък диаметър... а цената на нови е по-ниска средно с 20-30лв на гума. Какви са предимствата и недостатъците от към возия, стабилност и разход, ако сложа 235/45?Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Коментар
-
trota написа:Скърцането на пластмасите по мое наблюдение е от лошата устойчивост на усукване на купето. Това нещо е като вафла при всяко качване на бордюр или неравност нещо почва да се усуква и да скърца на умряло. Ламарините са ужас тънки - като за макетно ножче са. Ама си и свикнах, иначе приятна кола. Дългите неравности ги поема добре ама на късите вътре си тресе осезаемо. Двигателя е шумен на празен ход не знам дали само моя или по принцип са си така.emzo написа:Слез на 16" , возията ще ти се подобри и разхода градско, ще падне прилично.
Коментар
-
italcar написа:Относно драстичното падене на градския разход на 2.4-ката вече хич не съм оптимист. При автомата брутално високия разход по мое наблюдение е от работата на място и връщането на 1-ва по гърбици и дупки. Другото са дребни разликиFiat Croma 1.9 16v Mjet автомат
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар