Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Отзиви за новата Крома като втора ръка?

Collapse
Заключена тема
X
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    СпециаУен. Само за моята :D
    207 тиква автомат
    новокромаджия 2.4 печка

    Коментар


      dolarcho написа:
      Няма много голяма разлика с ДПФ и ЕГР и без (поне при мен не беше чак толкова чувствителна).
      Учуден съм, че не намираш сериозна разлика след разкарването им. Ти самият ми го препоръча горещо като интервенция в една друга тема. С колко спадна разхода след махането на ДПФ и ЕГР? Пуши ли повече?
      Fiat Croma 2.4 Multijet/20V '06, 939A3.000
      ex. Lancia Lybra 2.4JTD/10V SW '00, 839A5.000

      Коментар


        pplk написа:
        СпециаУен. Само за моята :D
        Хаха

        Коментар


          italcar написа:
          dolarcho написа:
          Няма много голяма разлика с ДПФ и ЕГР и без (поне при мен не беше чак толкова чувствителна).
          Учуден съм, че не намираш сериозна разлика след разкарването им. Ти самият ми го препоръча горещо като интервенция в една друга тема. С колко спадна разхода след махането на ДПФ и ЕГР? Пуши ли повече?
          Това което имам предвид относно вървежа, е че колата не тръгна да върви кой знае колко повече от преди това (явно ЕГР и ДПФ при мен не са били в толкова кофти състояние, може би) Има лека разлика.И отново препоръчвам горещо, с две ръце затапване на ЕГР и премахване на ДПФ, но не само заради вървежа а заради цялостната динамика на колата и абсолютното елиминиране на последващите проблеми като: 2 пъти в годината чистене на ЕГР(супер мазна и гадна процедура), и непрекъснатите регенерации на ДПФ-а.При мен ефекта беше - 2 литра надолу от градския разход, и 2 литра надолу от извънградския разход, мотора стана някак по-тих и заработи по-спокойно.Относно пушенето - започна да си личи само в критичните обороти след 3500 и въобще не е притеснително. Всички знаем от какво може да пушат колите ни.Найстина препоръчвам процедурата на всички с ЕГР и ДПФ.

          Коментар


            dolarcho написа:
            pplk написа:
            СпециаУен. Само за моята :D
            Хаха
            Взех го от Италия, като изрично искаха номера на ЕКУ-то. Имаше тема по случая.
            При мен ефекта беше - 2 литра надолу от градския разход, и 2 литра надолу от извънградския разход
            Тука малко си прекалил, ама айде.
            207 тиква автомат
            новокромаджия 2.4 печка

            Коментар


              dolarcho написа:
              italcar написа:
              dolarcho написа:
              Няма много голяма разлика с ДПФ и ЕГР и без (поне при мен не беше чак толкова чувствителна).
              Учуден съм, че не намираш сериозна разлика след разкарването им. Ти самият ми го препоръча горещо като интервенция в една друга тема. С колко спадна разхода след махането на ДПФ и ЕГР? Пуши ли повече?
              Това което имам предвид относно вървежа, е че колата не тръгна да върви кой знае колко повече от преди това (явно ЕГР и ДПФ при мен не са били в толкова кофти състояние, може би) Има лека разлика.И отново препоръчвам горещо, с две ръце затапване на ЕГР и премахване на ДПФ, но не само заради вървежа а заради цялостната динамика на колата и абсолютното елиминиране на последващите проблеми като: 2 пъти в годината чистене на ЕГР(супер мазна и гадна процедура), и непрекъснатите регенерации на ДПФ-а.При мен ефекта беше - 2 литра надолу от градския разход, и 2 литра надолу от извънградския разход, мотора стана някак по-тих и заработи по-спокойно.Относно пушенето - започна да си личи само в критичните обороти след 3500 и въобще не е притеснително. Всички знаем от какво може да пушат колите ни.Найстина препоръчвам процедурата на всички с ЕГР и ДПФ.
              Освен всичко това,колата става осезаемо по лека за каране,с много малко газ,а оттам идва и разликата в разхода.Ако колата е с ремап,турбината почва да надува една идея по рано,моята почва от 1500 об.
              Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
              Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
              Ventura garage

              Коментар


                Че тя и на моята вентилатора почва да надува към 1500 без ремап.
                207 тиква автомат
                новокромаджия 2.4 печка

                Коментар


                  Значи с ДПФ и ЕГР я дават да гори 6/100, махаме ги тия неща и почва да гори 4 /100 ? Да да.Крутящий момент 400/2000 н*м Тия цифри за нищо ги нямате вече !
                  F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                  Коментар


                    Относно пушенето - започна да си личи само в критичните обороти след 3500[quote]Кви са тия обороти, баце? Моята сменя предавки на 2000/2500об., на 3000 е с 200км/ч.
                    207 тиква автомат
                    новокромаджия 2.4 печка

                    Коментар


                      emzo написа:
                      Значи с ДПФ и ЕГР я дават да гори 6/100!
                      Ама тва по нанадолнище и с попътен вятър :D Реално под 6,5 няма шанс и в то в случай, че пълзиш с изключен климатик.
                      207 тиква автомат
                      новокромаджия 2.4 печка

                      Коментар


                        pplk написа:
                        Тука малко си прекалил, ама айде.
                        За извънградския, ако трябва да съм честен ... малко да Но мога да докажа, че при един пробег, колата ми даде 4.9/100км. По нави и по резервоар, като не съм карал със 70. Не помня колко точно беше средната скорост. За градския също е около 9/100км. Как какви са тези обороти, като удариш кик-а примерно, оборотите наближават лютеницата. За тези обороти имах предвид, не за дълго каране. Там се появява пушека. При нормално и дълго каране, няма абсолютно никакъв дим и тогава смяната на предавките е далеч от споменатите 3500-4500 оборота. Тогава смяната е между 1400 и 2000 Rpm. При 6-та предавка и 2000 rpm съм с над 130км/ч

                        Коментар


                          Май караме различни коли
                          207 тиква автомат
                          новокромаджия 2.4 печка

                          Коментар


                            pplk написа:
                            Май караме различни коли
                            В кое по точно е разликата?

                            Коментар


                              dolarcho написа:
                              pplk написа:
                              Май караме различни коли
                              В кое по точно е разликата?
                              И аз съм без ДПФ, ама разход градско 9 и извънградско 4,9 нещо няма да се получи при мен. Никакъв шанс!
                              207 тиква автомат
                              новокромаджия 2.4 печка

                              Коментар


                                След махане на ЕГР и ДПФ колата наистина е по динамична и може би малко по икономична, но чак 2 литра надолу е малко прекалено! Да осезаемо е, че пропушва малко повече, но това ако я понатиснеш!

                                Коментар

                                Working...
                                X