Днес изключвах дпф и егр на 1.9 автомат и да си призная, останах леко разочарован от динамиката. Явно купето тежи много или кутията я спъва.Не че не може да се засили подобаващо, ама Иначе ми хареса фабричния звук на крома с навигация. Не знам дали има скрит woofer някъде, но доста добре свиреше.Хареса ми и отзаде, че е широко.Не ми хареса типичния Стило характер, откъм акумулатора
Днес изключвах дпф и егр на 1.9 автомат и да си призная, останах леко разочарован от динамиката. Явно купето тежи много или кутията я спъва.Не че не може да се засили подобаващо, ама Иначе ми хареса фабричния звук на крома с навигация. Не знам дали има скрит woofer някъде, но доста добре свиреше.Хареса ми и отзаде, че е широко.Не ми хареса типичния Стило характер, откъм акумулатора
Ами да ти кажа,1.9 ръчка върви коренно различно от автомата,и аз съм го забелязал,имам познати и клиенти и с двата варианта-има разлика.
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
Колегата е сложил и ламаринка след софт егр офф и каза, че колата е тръгнала доста по-добре.Аз като пея, че не става с дърпане на вакуума и вадене на буксата само
Колегата е сложил и ламаринка след софт егр офф и каза, че колата е тръгнала доста по-добре.Аз като пея, че не става с дърпане на вакуума и вадене на буксата само
То е ясно че не става,даже неговия е седял полуотворен сигурно
Fiat Idea 05" 1.9 JTDm
Lancia Ypsilon 06" 1.4 16v Momo design
Ventura garage
На Кромата няма смисъл от кит, при условие, че клапана е на супер лесно място и времето заедно с изрязването на ламаринката ми отне 20-30мин. Иначе като симптом мога да кажа, че просто колата е доста мудна, а сега е коренно различна!
Коментар