Имам следния проблем ... сутрин на студен двигател колата ми /Fiat Punto 1.2 8v/ .. гасне . Трябва да я изфорсирам и да държа газта натисната . Просто колата на ниски обороти не работи добре/на бензин и само като е студен двигателя/. Ако карам на по висока предавка , прехълца 1 път и вече си карам нормално.Имах грешка и на диагностиката показа , че е ламбда сонда, но пък от друга страна при газови уредби често се трупа грешка там . Майсторите ми казаха , че може и да е стъпков мотор или дроселна клапа. За сега ще я карам още малко така, но ако светне пак грешка и е ламбда сонда да е сменям.. Вие какво мислите ?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем със студен двигател и гаснене - Punto мк2
Collapse
X
-
http://axm-auto.com/index2.php?brand...=1намери тоя датчик и му откачи кабела. или е на термостата или някъде по главата / не знам как е при тебе/ако колата заработи по добре,значи е той
Коментар
-
bboyd написа:Подкрепям колегата от горния пост аз го имам същия проблем като позастудее гасне веднага след палене след повторното палене вече няма проблем. Но като нагъна педала едвам се изворсирва. Откачих същия дадчик и всичко живна. Скоро ще търся време да го сменямШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
Със сигурност при мен проблема не е от този датчик.Поразрових се из autodata-та,открих въпросния датчик,намира се от дясно на ижектора на 4 цилиндър,но за да стигнеш до него,първо трябва да свалиш акумулатора и пластмасите около него(ако имаш),и една пластмасова основа която е над 4 инжектор,след като вече имаш видимост към датчика(по лено е да го развиеш с ключ звезда 19 и тогава да направиш съответното замерване)взимаш мултиметър,превключваш на измерване на съпротивление и мериш на двете крачета на датчика:при температура около 20 градуса(стайна) там трябва да ти отчете съпротивление от порядъка на 2000 ом-а,при температура около 80 градуса (много,много гореща чаша вода)съпротивлението трябва да е около 300 ом-а.При мен отчетох същите стойности,не е за препоръчване да палиш с окачен датчик(1.няма да ти работи уреда за показване на температурата;2.ще ти излезе грешка,която се изчиства сама след известно време или след като откачиш акумулатора)Почти съм сигурен ,че при мен проблема е от ТПС датчика,кйто се намира точно отдясно до дроселовата клапа.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар