Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Масло в антифриза

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Масло в антифриза

    Доста четох и излиза,че може да е от гарнитура на глава, пукната глава или топлообменник-нещо си покрай масления филтър (има ли такова чудо на fiat brava 1,4 )Тъкмо смених главата (преди 200 км) лошото е че не я шлайфах(не ми се обяснява защо) Маслото си е без никакви признаци за антифриз в него.Казанчето на антифриза беше празно,а преди 200 км беше на минимум,но след като долях изглеждаше добре,но стените на разширителния съд бяха в бяла боза.Чудя се дали е уместно да махна антифриза,да изчистя и да налея вода,за да видя дали ще стане пак така (ако е някакво остатъчно масло от ремонта)Та от къде да започна ?!?-----------------------------

    #2
    Колега не си казал дали преди това ги е омешила маслото и антифриза, но нищо не ти пречи да направиш няколко промивки на охладителната система и да пробваш как е с вода. нямаш какво да губиш, а преди това прегрявана ли е че да има нужда от шлайфане?
    Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
    ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

    Коментар


      #3
      Главата е сменяна, каквото и да е станало със старата няма значение, тази е от друг двигател, според мен е било добре да мине през рентген и шлайфане
      Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
      Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

      Коментар


        #4
        Hristian_Aleksiev написа:
        Главата е сменяна, каквото и да е станало със старата няма значение, тази е от друг двигател, според мен е било добре да мине през рентген и шлайфане
        И качествено изчистване на мотора от старото масло, ако е влизало в охладителната система.
        Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

        Коментар


          #5
          Преди не и се е случвало подобно нещо.Старата глава започна да чука и износи вала.Сегашната работи добре и се смазва добре.Значи казвате че няма да е проблем да изчистя водната система и да пробвам с вода, за да видя дали пак не смеси?Съжалявам за тъпите въпроси, но вече ми писна.Преди 6000 км сменях сегменти, биелни лагери, свещи, стартер, гарнитура, масло, гумички на клапани =700лв след това гърнета 100 лв. след това спирачки 200 лв след това глава 200 лв....и хич не ми се иска да я изхвърлям.Тези ремонти са за малко повече от година.Много ми се ще да направя последен напън, за да не отиде за скрап.

          Коментар


            #6
            Колега и аз имах същия проблем след основен ремонт!Значи 1.4 12в нямат маслен охладител,има само при дизелите.Аз смених само гарнитура след като се появи маслото във водния радиатор.Но главата също беше на ремонт.Трябвало е да пратиш главата на проверка.Поне аз така мисля
            niksan Fiat Brava 1.4 12v

            Коментар


              #7
              Честно казано акъла не ми го побира кой "майстор" ще монтира глава ента употреба без да я челоса преди това,но явно и това се случва. решението на проблема: Сваляне на главата, челосване по разбираеми причини (ако е права) или шлайфане ако не е, и нова гарнитура.

              Коментар


                #8
                Благодаря за отговорите.Най-тъпото е че мога да си я шлайфам сам,но няма как да я вкарам на работа :D (не че е кой знае какво 20лв вземат за шлайф)

                Коментар


                  #9
                  banski starec написа:
                  Честно казано акъла не ми го побира кой "майстор" ще монтира глава ента употреба без да я челоса преди това,но явно и това се случва. решението на проблема: Сваляне на главата, челосване по разбираеми причини (ако е права) или шлайфане ако не е, и нова гарнитура.
                  Абе кво се чудиш, всичко се случва с майсторите в БГКолега, шлайфай си главата и с този двигател те съветвам да си провериш маслените магистрали и ако се налага да ги разшириш
                  Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                  (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                  Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                  Коментар

                  Working...
                  X