Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смятам че е важно касае доста хора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #31
    Корпуса е или син или жълт. Жалко е само че са ти резнали главата с 42 лв - датчика струва около 15, и аз щях да горя така ама в Ал. Ауто, но предвид факта че ти се е оправила колата - здраве да е!
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #32
      Тези 42 лева на фона на 1000-та, налети в търсене на проблема, са повече от приемливи! Жалко че смених термостат и кабели седмица преди това, просто не можах да намеря датчика...
      Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
      Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
      Ex: Marea 2.4 JTD 2000
      Ex: Brava 1.6 1997
      Ex: Puntо 1.1 1994

      Коментар


        #33
        Може ли някой да направи снимка на този син датчик защото не мога да разбера къде точно се намира.

        Коментар


          #34
          chuni написа:
          Може ли някой да направи снимка на този син датчик защото не мога да разбера къде точно се намира.
          Да, със снимка ще е по-лесно на женската част от фиат форума Поне за мен де!
          SOUND Perceptions House Party [Plovdiv] - 16 may, Total Sport 1st floor

          Коментар


            #35
            Да, няма да е лошо да се види на снимка, че и аз май трябва да го сменям!
            Space Star 1.9 DID

            Коментар


              #36
              Ето така изглежда датчика на 1.4. Не знам при 1.6 дали е същия. И датчика, който се намира на блока съм купил ама май ми е в жабката, той е към 5-6лв, а този 15-16лв. Обаче в тоя студ хич не ми се занимава
              Прикачени файлове
              Fiat Brava 1.4SX '97 (Бензин & Метан)

              Коментар


                #37
                И аз мисля че е от него, на моята дедра веднъж като я гледаха на диагностика ми казаха че тоя датчик показва грешно и ще трябва да си го сменя, аз си я карах така с години без проблем и един ден реших да го сменя, купих нов сложих го и.... О ужассс егати датчика направо ми се подлуди колата. Първо като запали едвам хващаше обороти, и беше много мудна при ниски обороти. Сложих си стария датчик и всичко се оправи. Та да знаете според мен виноовен за този проблем е именно датчика, така че аз бих си сменил първо него (тук малко си противореча, защото на мен с новия датчик се появи проблема, но симптомите са същите) на бравото ми също има едно зачудване на ниски обороти даже днес за първи път ми претресе няколко пъти в ниските обороти, та като чета темата си мисля първо с тоя датчик да се захвана. Ако тои не показва точно ,компютъра греши в преценката за температурата на мотора от там бърка стъпковия мотор а от там се бърка и сместа и ето ти белята. Ясно е че не на всички стози проблем колата ще се оправи със смяната на този датчик но от изчетеното до тук и от описаните симптоми маи тои е главния виновник.
                Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                Коментар


                  #38
                  spark написа:
                  Ето така изглежда датчика на 1.4. Не знам при 1.6 дали е същия. И датчика, който се намира на блока съм купил ама май ми е в жабката, той е към 5-6лв, а този 15-16лв. Обаче в тоя студ хич не ми се занимава
                  Абе колеги на 1.6 16В тоя датчик ако не е на тялото на термостата къде може да е???????
                  Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                  Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                  Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                  Коментар


                    #39
                    Ами пре мен е на термостата скоро го сменях и видях датчиците 2 на брой.но доколкото съм чел тук имало разлика ако колата е с клима или не.
                    HONDA I-VTEC

                    Коментар


                      #40
                      Е да ама моя не е на термостата! а къде е?????
                      Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                      Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                      Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                      Коментар


                        #41
                        При мен бравото този проблем с мудноста го има само на бензин на газ си въри много по добре. Незнам защо е така много съм се чудил............................................. ......1.4/ 12

                        Коментар


                          #42
                          werti написа:
                          При мен бравото този проблем с мудноста го има само на бензин на газ си въри много по добре. Незнам защо е така много съм се чудил............................................. ......1.4/ 12
                          Аз го имах,защото като го покарам 15 км на газ и отчита грешка ЕКУ-то.Просто като натиснеш педала и забива,като го отпускаш-върви.Газаджията сложи едно реле,което рестартира компа,като я гася,защото винаги първите 15 мин си я карам на бенз и няма проблеми.Лошото е,че са нужни поне 10 мин да е загасена за да изчисти грешката и се сещате,че ако ми свърши газта по път,трябва да чакам,иначе върви тегаво...дали би могло да се направи по друг начин тази работа?Ако тотално се изключи ЕКУ-то,като минавам на газ?То сега си бачка,като съм на газ,но не свети инжекцийката,освен при палене.И може ли нещо да му навреди този постоянен ресет?Четох,че ЕКУ-то е самообучаващо се-помни разни неща,които сигурно са си от значение,като колата навърта постепенно хил км...До сега не съм забелязал някаква разлика,като тръгвам всеки ден с ресетнато ЕКУ,но знам ли...
                          1.4, 12V, 80к.с., ноем.'95, на газ

                          Коментар


                            #43
                            nadq написа:
                            werti написа:
                            При мен бравото този проблем с мудноста го има само на бензин на газ си въри много по добре. Незнам защо е така много съм се чудил............................................. ......1.4/ 12
                            Аз го имах,защото като го покарам 15 км на газ и отчита грешка ЕКУ-то.Просто като натиснеш педала и забива,като го отпускаш-върви.Газаджията сложи едно реле,което рестартира компа,като я гася,защото винаги първите 15 мин си я карам на бенз и няма проблеми.Лошото е,че са нужни поне 10 мин да е загасена за да изчисти грешката и се сещате,че ако ми свърши газта по път,трябва да чакам,иначе върви тегаво...дали би могло да се направи по друг начин тази работа?Ако тотално се изключи ЕКУ-то,като минавам на газ?То сега си бачка,като съм на газ,но не свети инжекцийката,освен при палене.И може ли нещо да му навреди този постоянен ресет?Четох,че ЕКУ-то е самообучаващо се-помни разни неща,които сигурно са си от значение,като колата навърта постепенно хил км...До сега не съм забелязал някаква разлика,като тръгвам всеки ден с ресетнато ЕКУ,но знам ли...
                            Абре де ги намирате тея маистори да го фанеш да го извъртиш една полуоска в главата. Направил ти го е по наи тъпия начин. Толкова ли неможа да ти сложи един имулатор и да се реши проблема ми с реле ще спира тока всеки път на компа та да му се чистят грешките. Сега в момента принципа на работа на неговата измишлотина е следната. По принцип като откачиш акомулатора и колата постои малко се изчистват грешките от компа и после нямаш проблем на безин, но след няколко паленета пак се натрупват и пак започват мизериите на безин, е та тоя твоя хубусник е направил точно това с тва реле, вместо да ти се налага да откачаш акомулатора то на всяко гасене ти спира тока на компа и ето ти ефекта -изчистени грешки, ама тва е простотия едвали тои е открил "топлата вода" с тва реле, щом не се практикува този начин значи не е много добре за компа. Отиди на свястен газаджия и ако ти се прежалват 30-40 лева да ти сложи един имулатор, кви са тея глупости да чакаш по 10 мин за да минеш на бензин ми ако женати ражда на задната седалка
                            Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                            Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                            Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                            Коментар

                            Working...
                            X