Колеги зная че темата е дъвкана много пъти а тя е че има една мудност в ниските обороти между 1000-2000 об. Забелязах че доста хора се оплакаха от този проблем не само собственици на Брава-Браво но вече и на пунто.Моля за малко по сериозни предложения за да обобщим проблема защото никой не е застрахован от него.Нека всеки който е имал или има такъв или подобен проблем да сподели какво е сменял и какво е станало след това за да отхвърляме заедно възможните причини и така да сведем разходите си за смяна на едно или друго нещо. Аз мога да кажа от това което изчетох че диагностиката не го лови,и че не е от моторчето за празния ход.Ще съм много благодарен на всички отзовали се с РАЗУМНИ предложения
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Смятам че е важно касае доста хора
Collapse
X
-
При мен специално на 1.2 мотора също е доста мудна под 2000 оборота, като дори има едно леко едва забележимо придърпване - например на 4-та и на 2000. Аз го отдавам на малолитражния двигател, който дава повече в по-високите обороти... За 1.6 идея нямам.. При мен малко повечко газ по ниска предавка и се нормализира, но аз това не го смятам за проблем.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
-
Извинявам се не е точно мудност а леко замисляне и за около 1-3сек просто в това време колкото и газ да даваш колата не реагира даже в някой случеи отнемането на част от газта подобрява нещатаето какво казва колегата Tache: като дам газ първо една такава се зачудва, какво може да е товаи Краси Костов:ПУНТО 1,2/75 пъен инжекцион...На празен ход и при ряко подаване на газа..като ч ли прекъва някои цилиндър или се забавя реагирането на ECU.HONDA I-VTEC
Коментар
-
Явно не съм чел добре... при мен тия симптоми ги няма....Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Здравейте колеги и при мене е така даже леко ми придърпва на 2-ра на ниски обороти. Като питах един майстор какво и е той ми вика да я вкарвам в обороти и нямало проблем. Така че и при менее така явно може да е проблем и на фиат. Но ако някой намерирешение на проблема ще сме му благодарни.Bravo 1.6 16V
Коментар
-
Това "замисляне" го имам и аз но се получава на по високи предавки 4 и 5-та, когато колата не е в обороти. Незнам дали не се дължи това и на конструкцята на самите двигатели. Служебната ми кола е Тойта Корола 2004г. , на 30х.км(още е съвсем нова) и при нея се получава същото при ниски предавки и малко обороти. Веднъж като влезе в обороти е "оса", но при 2000 оборота на 3,4,5-та скорост като подам газ се чуди известно време преди да се изтреля. По едно време си мислих, че е температурния датчик, но така и не го смених. Ходих на диагностика и ми казаха, че няма натрупана грешка на този датчик, което ме наведе на мисълта че си е наред. Ако някой колега има подобен опит след смяна на този датчик нека сподели мнение.За сега съм се примирил.
Коментар
-
Каква е марката? И аз мисля да позачистя моите дюзи, че ми прави една мизерия при първото палене сутрин.Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
Fiat Linea 1.3 Multijet'08
Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
http://forum.fiat-bg.org
Коментар
-
Ако този проблем е консруктивен мога да кажа само егати фиата.и какво значи да я вкарам в обороти,на баща ми мондеото дето е с 300 кила отгоре и само 10 коня повече на 2 ра предавка на 1000 оборота и газ до ламарината ще изкърти асвалта ама на секундата, ровъра на приятелката ми е 1.4 100 коня и той дърпа на 2 ра като луд.все си мисля че не е нормално това бе хора и други коли съм карал и те нямат този проблем.HONDA I-VTEC
Коментар
-
Съжалявам за , но мисля че в случая е несериозно да се говори за конструктивни недомислици. Какви конструктивни проблеми, каква мудност?! Говорим за 16-клапанен двигател (нали?)! Когато навремето се качих на Бравата (тази от подписа) първото нещо което ми направи впечатление беше приятното усещане за мощ още в ниски обороти и плавно ускоряване в много широк диапазон. Отделен въпрос е, че истинската мощ на двигателя се чувства при по-високи обороти (примерно над 3500).По темата: първото нещо, което бих проверил са свещите (износени, неподходящи, ментета...) - и на предишни коли съм забелязвал разликата след смяна най-вече при ниски обороти и преходни режими. На второ място - дюзите. Както вече и други писаха - проба първо с добавка за чистене, а ако не помогне - и проверка/чистене със сваляне.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
-
Добре да обобщим:1 проблема е в инжекционната система на автомобила- защото при работа на газ не се забелязва подобен дефект2 не е в еку то защото проблема не се забелязва от елкона или там каквото е3 не е в помпата защото моята е мерена и е в оптимални параметри4 не е в моторчето за празния ход - сменяно е от доста колеги5 на са горивен или въздушен филтър -сменяни от мен и колеги6 не е неправилно зацепен ремък - ще има и други ефекти от това7 свещи-възможно но малко вероятно би детонирала на газ а и колеги са ги сменяли а моите са на 1 година 8 възможна причина - запушени дюзи - след добавка в бензина колеги споделят че нещата се подобряват значителноизвод - добре дюзите изглеждат най логичната причина засега, аз карам на газ и съм съгласен да ми се запушат даже е логично да се запушат ,но има колеги които карат на бензин, тогава те от какво данеби да им свършва ресурса 9-10 години не са малко .Вие какво мислите?HONDA I-VTEC
Коментар
-
Todor_Gagovski написа:Добре да обобщим:1 проблема е в инжекционната система на автомобила- защото при работа на газ не се забелязва подобен дефект2 не е в еку то защото проблема не се забелязва от елкона или там каквото е3 не е в помпата защото моята е мерена и е в оптимални параметри4 не е в моторчето за празния ход - сменяно е от доста колеги5 на са горивен или въздушен филтър -сменяни от мен и колеги6 не е неправилно зацепен ремък - ще има и други ефекти от това7 свещи-възможно но малко вероятно би детонирала на газ а и колеги са ги сменяли а моите са на 1 година 8 възможна причина - запушени дюзи - след добавка в бензина колеги споделят че нещата се подобряват значителноизвод - добре дюзите изглеждат най логичната причина засега, аз карам на газ и съм съгласен да ми се запушат даже е логично да се запушат ,но има колеги които карат на бензин, тогава те от какво данеби да им свършва ресурса 9-10 години не са малко .Вие какво мислите?FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046
Коментар
-
Mitko написа:Ти не си ли с вариатор?Pecho написа:Когато навремето се качих на Бравата (тази от подписа) първото нещо което ми направи впечатление беше приятното усещане за мощ още в ниски обороти и плавно ускоряване в много широк диапазон.Todor_Gagovski написа:Нека всеки който е имал или има такъв или подобен проблем да сподели какво е сменял и какво е станало след това за да отхвърляме заедно възможните причини и така да сведем разходите си за смяна на едно или друго нещо.Todor_Gagovski написа:извод - добре дюзите изглеждат най логичната причина засега, аз карам на газ и съм съгласен да ми се запушат даже е логично да се запушат ,но има колеги които карат на бензин,leoni написа:датчика на Хол
Коментар
-
niko_ymn написа:Това пък какво е? Аз имам ли? (за вариатора)niko_ymn написа:И аз като скочих от жигула 67 коня на тези 103те и аз се възхищавах как си набира сама без почти да натискам педала на газта и колко тихо мога да си ускорявам и качвам на следваща предавка.ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар