Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смятам че е важно касае доста хора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Лично за мен този проблем е от дюза/и.Просто с времето натрупват нагар и отлагания и не работят така добре както са изчислени...
    Alfa Romeo 147 1,6 ts, 2002 и то само на бензин...
    Alfa Romeo 159 SW ti, 2,4JTDm, Nero carbonio.
    ..т'ва е Алфа,последното което губиш е надежда...

    Коментар


      #17
      Yavor написа:
      Лично за мен този проблем е от дюза/и.Просто с времето натрупват нагар и отлагания и не работят така добре както са изчислени...
      аз благодарение на добавка за прочистване на инжекцион си оправих колата. Така ,че колеги не се хвърляйте като мен с луди пари, а изпробвайте първо добавка.

      Коментар


        #18
        И аз съм със същия проблем и вече не знам какво да я правя. Колата е Брава 1.6 16V 90 к.с. Имам и газ. Проблема си го има и на газ, само че се усеща по леко отколкото на бензин. Сменял съм кабели, свещи, TPS сензор, стъпков мотор, МАР, датчик за оборотите на коляновия вал, бубина, смяна на ангренажен ремък и ролки и няколко пъти проверка на зацепването, препасване на клапани и смяна на всички гарнитури, гумички на клапани, добавки в горивото, О пръстени на дюзите и накрая никакъв ефект. Предърпване около 1500-2000 оборота и липса на мощност. На диагносиката дава грешка на четирите цилиндъра което навежда на мисълта за кабели и свещи, но са сменяни. За проба сменях и ЕКУ но проблема си остана. Интересното е, че би трябвало да не запали ако сменя само ЕКУ без имолайзера в ключа, но запали, а на таблото остана да свети лампата на имобилайзера. Проверявал съм масата на двигателя, пуснах кабел от минуса на акумулатора до ЕКУ, но няма подобрение. Давайте идеи.
        Brava 1.6 16V 90к.с.

        Коментар


          #19
          да кажа, че двг-то няма мощност при такива обороти - ще излъжа. аз карам ТД100, и то е бавничко под 2000 оборота - преди турбото, да ви кажа имах ибиса 1.4, която върви повече в тези обороти, а е 60 кс.иначе пък, за фиатката, ако е натоварена и с климатик ако не съм над 2000 - в турбото, не мога и баир да изкача на 2-ра - смях. и аз ще търся добавка
          A big fan of 'Top Gear' and 'Foose design'
          e30 forever!

          Коментар


            #20
            Колеги има нещо гнило много хора се оплакват от липса на мощност,колегата Дани си е сменил амен амен цялата кола
            dani написа:
            И аз съм със същия проблем и вече не знам какво да я правя. Колата е Брава 1.6 16V 90 к.с. Имам и газ. Проблема си го има и на газ, само че се усеща по леко отколкото на бензин. Сменял съм кабели, свещи, TPS сензор, стъпков мотор, МАР, датчик за оборотите на коляновия вал, бубина, смяна на ангренажен ремък и ролки и няколко пъти проверка на зацепването, препасване на клапани и смяна на всички гарнитури, гумички на клапани, добавки в горивото, О пръстени на дюзите и накрая никакъв ефект. Предърпване около 1500-2000 оборота и липса на мощност. На диагносиката дава грешка на четирите цилиндъра което навежда на мисълта за кабели и свещи, но са сменяни. За проба сменях и ЕКУ но проблема си остана. Интересното е, че би трябвало да не запали ако сменя само ЕКУ без имолайзера в ключа, но запали, а на таблото остана да свети лампата на имобилайзера. Проверявал съм масата на двигателя, пуснах кабел от минуса на акумулатора до ЕКУ, но няма подобрение. Давайте идеи.
            Сега и дизелаците почнаха гориво ли е, дюзи ли са, колите ни са издухани ама нещо става.
            HONDA I-VTEC

            Коментар


              #21
              panesoft

              Здравеи,аз имах същия проблем и това със тия добавки никак не е вярно понеже те прочистватцялата система от помпата напред и запушват дюзите.Решението е само едно:отидох в сервиз на БОШ при мой приятел които ползва специлна добавка за отпушване на дюзи,в метална опаковка(не се сещам за името).Тази добавка е само и единствено за преминаване прездюзите,той ми откачи помпата и след това под налягане я вкара в системата.Запалих колатаи тя работи около 10 мин само с добавката.След излизането ми от сервиза я пробвах-за пъпви път 220km/hКолата ми е Fiat Bravo-1,6 103 hpE има доста нещта по нея ама това е друга тема.ако искаш ми звъни да ти убясня по-добре-0888249111 ПавелУСПЕХ

              Коментар


                #22
                и аз съм си чистил дюзите с такава добавка от метална кутия и наистина помага.
                TEMPRA 2.0 i.e. SW Suite 159A6046

                Коментар


                  #23
                  Откакто се пусна тази тема и мойта машинка спря дя върви. Вече ми се струва, че доста се чуди докато влезе на 2000 оборота. Незнам... Нов шофяьор съм - карам от 6 месеца. Минал съм 4000км. Може би вече посвикнах със скоростите и затова да ми се струва, че не върви. В началото(не, че е отдавна) всяко по рязко тръгване и скорост над 60км ми вдигаше адреналина Незнам... Аз го отдавам предимно на кофти гориво, в случая нафта. Чудя се дали да не пробвам някоя добавка. Притеснява ме обаче какви са страничните ефекти. Данеби да ми се наложи да сменям после горивен филтър...
                  Fiat Punto 1.7TD

                  Коментар


                    #24
                    как се казва тази добавка в металона кутия и скъпа ли е
                    Fiat bravo 1.6 16v 103hp

                    Коментар


                      #25
                      Аз съм лаик, но искам да вметна две, три неща...1. Колата дали върви е субективно понятие!2. новите коли са си спънати по рождение и след определен пробег се решават нещата /в случая може пък сепеу-тата даси мислят че фиятките са на по 10000км./3. винтилките са характерни с вървеж в обороти. предполагам на вс. вас макс. въртящ момент си постига доста над 4000 оборота.и т.н. ..а и още нещо 1,8 би трябвало да е с вариатор, поне конструктивно този двг. е 1/1 с моя. може би 130к.с. версиите да са с VIS, т.е. и всмукателния и изпускателния вал да мърдат! и наистина последно.. дюзи се чистят с ултразвук, добавките са компромис!
                      "То, правото, е като хубава кобила на пазара. Който има повече пари, той я купува..." Йордан Радичков.

                      Коментар


                        #26
                        Вчера сутринта паля на бензин, давам ряз за да мине на газ, минава и угасва. 3-4 пъти пробвам - същата работа. Принудих се цял ден да карам на бензин - колата не върви, особено на ниски обороти тресе двигателя, чуват се детонации. УЖАС!!! Днес сутринта отивам на сервиз Дунев в София до хотел ЦСКА. Правят диагностика - свещи и кабели - ЗА СМЯНА; стъпково моторче - изправно /но напълно затворено/; ламбда сонда - ИЗГОРЯЛА - ЗА СМЯНА. Обясниха ми, че сондата командва стъпковото моторче и то не може да отвори и т.н. получава се бедна смес и затова гасне на газ.Какво да правя - казвам ОК ОПРАВЯЙТЕ Я. Ламбда сонда Bosch - 170 лева, кабели Champion - 60 лева, свещи - Champion RC10YCC -32 лева комплект. Данните ги взеха от AUTODATA и мисля, че това са оригиналните части за моята Брава. Ясно ми беше, че ще сменям кабели /двата бяха напукани/ и свещи, но със сондата ме изненадаха особено с цената й.В 15.30 часа ми се обаждат, че е готова - 0бщо 345 лева - части + труд+диагностика двигател+регулиране на съединител. Малък тест - колата сега върви като нова на газ. Казаха ми, че и дюзите са за промивка /имат ултразвукова вана/ - около 70 лева струва за четирите дюзи, но оставих за другата седмица. Обясниха ми, че от дюзите ще имам проблем на бензин на ниските обороти и наистина го има между 1000-2000 оборота. Но аз основно си я карам на газ. Иначе в сервиз Дунев вземат скъпичко, но си личи, че работят качествено и имат добра организация на работата.Не ми е жал за парите - важното е да върви нормално колата и наистина това да са и били проблемите.А иначе досега ми гореше около 9/100 на газ смесен цикъл. Дано сега да падне още. :D
                        BRAVA 1,6 16V EL 96г. - АГУ "Landi"
                        Среден разход на газ

                        Коментар


                          #27
                          Моят проблем с мудността 1000 - 2000 об. при студен мотор се реши след смяна на температурния датчик за компютъра. Колкото и да ме убеждаваха компютърните диагностики че въпросния датчик е наред и да търся проблема другаде, аз не поварвах и прежалих 42 лв (Итал сервиз), смених го за 10 минути и сега карам нова кола. Естествено сменени са свещи, кабели, филтри, мотор за празния ход, добавки за почистване на дюзи, диагностики, сервизи, майстори, форуми - след 3 месеца мъки смяната на един умрял датчик, който никой не заподозря ме отказа да продавам иначе нелошата кола (брава 1.6 16V ’97).Дано съм помогнал на някой.Интересното е, че стария датчик е жълт, докато новия е син. Не е изключено да си работи, но да е предвиден за други климатични условия (по-топли)-това за мен вече няма значение. Не съм си играл да меря съпротивлението им.
                          Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                          Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                          Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                          Ex: Brava 1.6 1997
                          Ex: Puntо 1.1 1994

                          Коментар


                            #28
                            venioid написа:
                            Моят проблем с мудността 1000 - 2000 об. при студен мотор се реши след смяна на температурния датчик за компютъра. Колкото и да ме убеждаваха компютърните диагностики че въпросния датчик е наред и да търся проблема другаде, аз не поварвах и прежалих 42 лв (Итал сервиз), смених го за 10 минути и сега карам нова кола. Естествено сменени са свещи, кабели, филтри, мотор за празния ход, добавки за почистване на дюзи, диагностики, сервизи, майстори, форуми - след 3 месеца мъки смяната на един умрял датчик, който никой не заподозря ме отказа да продавам иначе нелошата кола (брава 1.6 16V ’97).Дано съм помогнал на някой.Интересното е, че стария датчик е жълт, докато новия е син. Не е изключено да си работи, но да е предвиден за други климатични условия (по-топли)-това за мен вече няма значение. Не съм си играл да меря съпротивлението им.
                            Кой датчик е това колега - този на главата ли?И още едно въпросче - промени ли ти се показанието на стрелката за температурата на таблото?Мойта седи около милиметър под средата.

                            Коментар


                              #29
                              Показанията на стрелката не са се променили - за нея има отделен датчик. Датчика който съм сменил е на термостата, точно до датчика за таблото. Със син куплунг е.
                              Fiat Bravo Dynamic 1.9 Multijet '08, Mercedes A170 CDI '02
                              Suzuki SX4 1.9 DDIS '09, powered by FIAT
                              Ex: Marea 2.4 JTD 2000
                              Ex: Brava 1.6 1997
                              Ex: Puntо 1.1 1994

                              Коментар


                                #30
                                Аз мисля че помагаш на много хора включително и на мен -благодаря за което
                                HONDA I-VTEC

                                Коментар

                                Working...
                                X