Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смятам че е важно касае доста хора

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смятам че е важно касае доста хора

    Колеги зная че темата е дъвкана много пъти а тя е че има една мудност в ниските обороти между 1000-2000 об. Забелязах че доста хора се оплакаха от този проблем не само собственици на Брава-Браво но вече и на пунто.Моля за малко по сериозни предложения за да обобщим проблема защото никой не е застрахован от него.Нека всеки който е имал или има такъв или подобен проблем да сподели какво е сменял и какво е станало след това за да отхвърляме заедно възможните причини и така да сведем разходите си за смяна на едно или друго нещо. Аз мога да кажа от това което изчетох че диагностиката не го лови,и че не е от моторчето за празния ход.Ще съм много благодарен на всички отзовали се с РАЗУМНИ предложения
    HONDA I-VTEC

    #2
    При мен специално на 1.2 мотора също е доста мудна под 2000 оборота, като дори има едно леко едва забележимо придърпване - например на 4-та и на 2000. Аз го отдавам на малолитражния двигател, който дава повече в по-високите обороти... За 1.6 идея нямам.. При мен малко повечко газ по ниска предавка и се нормализира, но аз това не го смятам за проблем.
    Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
    Fiat Linea 1.3 Multijet'08
    Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
    http://forum.fiat-bg.org

    Коментар


      #3
      Извинявам се не е точно мудност а леко замисляне и за около 1-3сек просто в това време колкото и газ да даваш колата не реагира даже в някой случеи отнемането на част от газта подобрява нещатаето какво казва колегата Tache: като дам газ първо една такава се зачудва, какво може да е товаи Краси Костов:ПУНТО 1,2/75 пъен инжекцион...На празен ход и при ряко подаване на газа..като ч ли прекъва някои цилиндър или се забавя реагирането на ECU.
      HONDA I-VTEC

      Коментар


        #4
        Явно не съм чел добре... при мен тия симптоми ги няма....
        Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
        Fiat Linea 1.3 Multijet'08
        Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
        http://forum.fiat-bg.org

        Коментар


          #5
          Здравейте колеги и при мене е така даже леко ми придърпва на 2-ра на ниски обороти. Като питах един майстор какво и е той ми вика да я вкарвам в обороти и нямало проблем. Така че и при менее така явно може да е проблем и на фиат. Но ако някой намерирешение на проблема ще сме му благодарни.
          Bravo 1.6 16V

          Коментар


            #6
            Това "замисляне" го имам и аз но се получава на по високи предавки 4 и 5-та, когато колата не е в обороти. Незнам дали не се дължи това и на конструкцята на самите двигатели. Служебната ми кола е Тойта Корола 2004г. , на 30х.км(още е съвсем нова) и при нея се получава същото при ниски предавки и малко обороти. Веднъж като влезе в обороти е "оса", но при 2000 оборота на 3,4,5-та скорост като подам газ се чуди известно време преди да се изтреля. По едно време си мислих, че е температурния датчик, но така и не го смених. Ходих на диагностика и ми казаха, че няма натрупана грешка на този датчик, което ме наведе на мисълта че си е наред. Ако някой колега има подобен опит след смяна на този датчик нека сподели мнение.За сега съм се примирил.

            Коментар


              #7
              Каква е марката? И аз мисля да позачистя моите дюзи, че ми прави една мизерия при първото палене сутрин.
              Alfa Romeo 159 1.9 JTDM'07
              Fiat Linea 1.3 Multijet'08
              Fiat Doblo 1.9 (товарно магаренце)
              http://forum.fiat-bg.org

              Коментар


                #8
                Mitko написа:
                STP - супер концентрирана добавка.
                Концентрираната е тъмно синя. Според Киро Алфата е по-добре тая добавка да се сипе на 20 литра, а не на цял резервоар. Аз пробвах така и мисля,че има ефект.

                Коментар


                  #9
                  Ако този проблем е консруктивен мога да кажа само егати фиата.и какво значи да я вкарам в обороти,на баща ми мондеото дето е с 300 кила отгоре и само 10 коня повече на 2 ра предавка на 1000 оборота и газ до ламарината ще изкърти асвалта ама на секундата, ровъра на приятелката ми е 1.4 100 коня и той дърпа на 2 ра като луд.все си мисля че не е нормално това бе хора и други коли съм карал и те нямат този проблем.
                  HONDA I-VTEC

                  Коментар


                    #10
                    Съжалявам за , но мисля че в случая е несериозно да се говори за конструктивни недомислици. Какви конструктивни проблеми, каква мудност?! Говорим за 16-клапанен двигател (нали?)! Когато навремето се качих на Бравата (тази от подписа) първото нещо което ми направи впечатление беше приятното усещане за мощ още в ниски обороти и плавно ускоряване в много широк диапазон. Отделен въпрос е, че истинската мощ на двигателя се чувства при по-високи обороти (примерно над 3500).По темата: първото нещо, което бих проверил са свещите (износени, неподходящи, ментета...) - и на предишни коли съм забелязвал разликата след смяна най-вече при ниски обороти и преходни режими. На второ място - дюзите. Както вече и други писаха - проба първо с добавка за чистене, а ако не помогне - и проверка/чистене със сваляне.
                    ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                    Коментар


                      #11
                      Добре да обобщим:1 проблема е в инжекционната система на автомобила- защото при работа на газ не се забелязва подобен дефект2 не е в еку то защото проблема не се забелязва от елкона или там каквото е3 не е в помпата защото моята е мерена и е в оптимални параметри4 не е в моторчето за празния ход - сменяно е от доста колеги5 на са горивен или въздушен филтър -сменяни от мен и колеги6 не е неправилно зацепен ремък - ще има и други ефекти от това7 свещи-възможно но малко вероятно би детонирала на газ а и колеги са ги сменяли а моите са на 1 година 8 възможна причина - запушени дюзи - след добавка в бензина колеги споделят че нещата се подобряват значителноизвод - добре дюзите изглеждат най логичната причина засега, аз карам на газ и съм съгласен да ми се запушат даже е логично да се запушат ,но има колеги които карат на бензин, тогава те от какво данеби да им свършва ресурса 9-10 години не са малко .Вие какво мислите?
                      HONDA I-VTEC

                      Коментар


                        #12
                        Todor_Gagovski написа:
                        Добре да обобщим:1 проблема е в инжекционната система на автомобила- защото при работа на газ не се забелязва подобен дефект2 не е в еку то защото проблема не се забелязва от елкона или там каквото е3 не е в помпата защото моята е мерена и е в оптимални параметри4 не е в моторчето за празния ход - сменяно е от доста колеги5 на са горивен или въздушен филтър -сменяни от мен и колеги6 не е неправилно зацепен ремък - ще има и други ефекти от това7 свещи-възможно но малко вероятно би детонирала на газ а и колеги са ги сменяли а моите са на 1 година 8 възможна причина - запушени дюзи - след добавка в бензина колеги споделят че нещата се подобряват значителноизвод - добре дюзите изглеждат най логичната причина засега, аз карам на газ и съм съгласен да ми се запушат даже е логично да се запушат ,но има колеги които карат на бензин, тогава те от какво данеби да им свършва ресурса 9-10 години не са малко .Вие какво мислите?
                        Мога да ти кажа, от моят опит, че имах същият проблем. Какво ли не правих - добавки, сменях горивни филтри, чистих дюзи, абе каквото се сетиш и най накрая се оказа, че горивната помпа е "тръгнала". Другото което установих е, че краищата на датчика на Хол са омаслени - семеринга от страната на делкото изпуска. И при смяната на семеринга делкото е било леко завъртяно - т.е. белязките не съвпадаха съвсем точно. Когато отидох на диагностика и майстора там нагласи тези белязки - работата се подобри значително, но проблема с горивната помпа си остана. взех от един приятел горивна помпа и проблема изчезна...Това е от мен. Дано да съм помогнал
                        FIAT TIPO 1.6 i.e DGT 149С2.046

                        Коментар


                          #13
                          Mitko написа:
                          Ти не си ли с вариатор?
                          Това пък какво е? Аз имам ли?
                          Pecho написа:
                          Когато навремето се качих на Бравата (тази от подписа) първото нещо което ми направи впечатление беше приятното усещане за мощ още в ниски обороти и плавно ускоряване в много широк диапазон.
                          И аз като скочих от жигула 67 коня на тези 103те и аз се възхищавах как си набира сама без почти да натискам педала на газта и колко тихо мога да си ускорявам и качвам на следваща предавка.
                          Todor_Gagovski написа:
                          Нека всеки който е имал или има такъв или подобен проблем да сподели какво е сменял и какво е станало след това за да отхвърляме заедно възможните причини и така да сведем разходите си за смяна на едно или друго нещо.
                          Това се искаше и от темата "Как си опрайхте гасненето на 1,6ката" ... сходно е със замислянето проблемчето.
                          Todor_Gagovski написа:
                          извод - добре дюзите изглеждат най логичната причина засега, аз карам на газ и съм съгласен да ми се запушат даже е логично да се запушат ,но има колеги които карат на бензин,
                          като мен например, дето нямам АГУ ... аз съм си решил че съм го подобрил с токовете и по-силен акумулатор за инжектирането, ... че и ламбдата след загряване миливолти почва да подава ... ама то стария акуми е здрав и се ползва в друга кола и не е проблем това да се провери ... обаче запушванията - извод - могат и да са на други места - като например в системата за втечняване и обратна рециркулация на бензинови изпарения от колекторите покрай струйките на инжекциона, намираща се на назад към и в резервоара
                          leoni написа:
                          датчика на Хол
                          за кое датчика се казва така? какво върши той?
                          Брава 1,6 16V; Джанти 16-ки - по договаряне - 4 бр.:
                          http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=88126

                          Коментар


                            #14
                            следи положението на коляновия вал
                            2015 Renault Megane Expression GT
                            2009 FIAT Bravo 1.4 16V Dynamic
                            Всичко за FIAT Bravo 2007

                            Коментар


                              #15
                              niko_ymn написа:
                              Това пък какво е? Аз имам ли? (за вариатора)
                              Предполагам Митко има предвид системата са промяна фазите на газоразпределение (напр. при купе). За съжаление в нашия случай отговорът е не...
                              niko_ymn написа:
                              И аз като скочих от жигула 67 коня на тези 103те и аз се възхищавах как си набира сама без почти да натискам педала на газта и колко тихо мога да си ускорявам и качвам на следваща предавка.
                              В случая качването беше от Ланча Делта 85 к.с. и Фиат Типо 1.9 TD 92 к.с. Така че не става дума просто за повече мощност, а именно за поведението на двигателя при ниски обороти.P.S. Отново се извинявам за отклонението от темата. Иначе поддържам мнението си, че изобщо не може да става дума за конструктивна особеност, както и че първото нещо което бих направил е да сменя свещите и да сложа добавка за чистене - относително евтин вариант с голяма вероятност да помогне.
                              ex FIAT Stilo 1,9 JTD Dynamic 3 врати

                              Коментар

                              Working...
                              X