хмм, малко по-подрбно:Тази вечер прибирайки се след работа изведнъж след два дни почивка спидометъра и километража пак тръгнаха.Предистория: Колата има газов инжекцион и преди два дни при наполовина пълна бутилка с газ, пропищя и прехвърли на бензин все едно е свършила газта, сипах газ до горе, и пак не искаше да мине на газ, на бензин си беше екстра. Отидох при момчетата с газта и се оказа някакво реленце изгоряло, смениха го за 10 мин и то гаранционно, и колата отново заработи на газ, но преди да отида до сервиза ми светна лампата за инжекциона. След като оправихме проблема с газта лампата на инжекциона продължи да ми свети (километража и скоростомера спряха да работят същия ден когато стана проблема с газта). Бях решил да я карам на диагностика да видим защо свети но двата дни бях цял ден на работа и не остана време и преди няколко часа в тунела на Люлин карайки с около 80-90 равен път без каквито и да е вибрации изведнъж лампата на инжекциона угасна (въпреки че светеше колата работеше супер и на газ и на бензин във всякакви обороти) и спидометъра с километража проработиха. От това аз си правя извод че има някъде лоша връзка по таблото която кара лампата да ми свети без причина и скоростомера и километража да спрат да работят. Някакви идеи къде да търся подобно охлабване и лош контакт?
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Километраж и спидометър на Браво
Collapse
X
-
Съжалявам че чак сега ти видях темата, мисля че отговора ти е в тази темаhttp://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...6&start=15аз имах същия проблек който отстранихме доста лесно и евтино.УспехСЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Абе какво стана с километража и спидометъра....?СЪДБАТА ПОМАГА НА СМЕЛИТЕ
бившата:Фиат Темпра 1,6 мi 94г. с газ
сегашната: Алфа Ромео 1,6 TS 99г. 120 кончета под капака
ИТАЛФЕСТ 2007
Коментар
-
Колега ivo098, много късно видях темата, но да ти кажа, че имах подобен проблем с брава 1.8. Периодично ми се губеха ту скоростомер ту оборотомер ту броячите. Постепенно се загубиха и трите уреда. Уреда за гориво започна да показва по малки стойности. От интернет свалих ел.схемите на таблото. Проверих всички захранвания и маси на куплунзите на таблото. Оказа се, че всичко е наред. Продължих с таблото и при проверка на един диод се оказа, че е прекъснал, а се оказа, че той чрез един стабилизатор/ или транзистор/ захранва микросхемите на уредите.Когато не работеха уредите лампата на инжекциона светваше и гаснеше когато си иска. След подмяната на диода всичко се оправи и още при потегляне / 200-300 м./ лампата на инжекциона загасна. Ще се радвам, ако съм ти помогнал. Това е първото ми писане във форума, а иначе го следя периодично.МАРЕЯ 1.8 16V HLX 98
БРАВА 1.8 16V ELX 96
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар