Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно покупка на Фиат Браво...

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно покупка на Фиат Браво...

    Здравейте. Решил съм да купувам фиат браво, до 2000 г.,но не съм ориентиран в качествата на двигателите(кой е най-здрав от тях,на кой ДВГ най-безпроблемно може да се сложи газ,колко са икономични дадените ДВГ) ; ако може да споделите и най-честите "болежки" на тези фиат-ове и неща които е добре да се знаят за тях.Пише се ВЪПРОС, колега, а не ВЪПРОСТ.

    #2
    Re: Въпрост относно покупка на Фиат Браво...

    bojanski написа:
    Здравейте. Решил съм да купувам фиат браво, до 2000 г.,но не съм ориентиран в качествата на двигателите(кой е най-здрав от тях,на кой ДВГ най-безпроблемно може да се сложи газ,колко са икономични дадените ДВГ) ; ако може да споделите и най-честите "болежки" на тези фиат-ове и неща които е добре да се знаят за тях.
    Много добре си се насочил, вземай едно браво/брава/марея 1.6 бензин, праскай му един газов инжекцион и карай дълго и икономично в условията на непрестанни кризи. Може и е по-добре да е на метан, но аз поне бих сложил на моето такъв голям постоянен товар, от време на време ми трябва и багажник. Не е проблем на дълъг път да ти е 10 ст км, ако газовото е добре. Ето и тая , ако е добре с моторчето, гледай да не ти я вземе някой, все ще и намериш една врата, защо не и същия цвят http://nfs.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi...109&f1=details
    Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum

    Коментар


      #3
      Ще започне пак една дълга и оспорвана тема.... Аз само казвам фактите. Колата е от подписа , като дойде от Италия мотора беше в лошо състояние. Сменени ремъци, ролки, масла, филтри, свещи,кутияна въздушен филтър, предни и задни амортисьори, един носач, воден радиатор и радиаторче на парното, реостат на перката, смяна на гарнитура и шлайф на главата, малко по ел. инсталацията... и други дребни неща. С нови зимни гуми и летни втора употреба общата сума беше около 5500 лв. В момента при цена на метана 1,78 разхода е 6 ст. на км. извън градско и 10 ст. в София. Изминал съм окол 30 000 км. за 1,5 години и мисля, че инвестицията се връща. Късмет с покупката и найважното- задължителна диагностика и оглед от разбиращ доверен човек.
      Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
      Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
      Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

      Коментар


        #4
        1.6 16v с металните колектори е доста здрав /карам такъв/. Предполагам може да се сложи и обикновена газова, но газов инжекцион си е по-добрия вариант. Разход - около 8 / 100 комбиниран /бензин/. Когато я купуваш провери дали термостата работи, гледай стрелката на оборотомера - не трябва да мърда, като загрее трябва да се закове на 800 - 850 оборота. Слушай как работи мотора - трябва да работи като часовник и да мърка като котка. Задължително огледай ходовата част - вероятно ще има нещо за смяна. Пробвай дали работят електрическите системи. Огледай като цяло купето да не би да е пребоядисвано, вследствие на оправяне след удар, погледни пространството между калниците, капака, вратите - трябва да е еднакво.Специално при мен колата дойде в оригиналното си състояние - антифриза не е бил сменян и по казанчето има кафяви налепи - джамбазите не са си направили труда да го сменят. Километрите са реални - бяха 159 000км, не са въртяни, защото е от стария механичен брояч. Всичко по ходовата част, което смених, беше оригинално, но разбито. Термостата не работеше. Предницата е доста крива, била е удряна и оправена набързо.Но вече над 15 000км с нея мога да кажа, че мотора е най-безпроблемен от цялата кола, ходовата част е нежна и вози доста твърдо. С електрониката съм нямал проблеми засега. Ако има друго - питай!
        Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

        FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

        Коментар


          #5
          Благодаря за мненията до сега,насочил съм се към 1.6 16v,специално...Ако може и да опишете най-често правените ремонти,като време,части пари и такива работи.Как е салона?Кой салон е за предпочитане (това което съм харесал е с обикновения салон,този шарения...става ли салона от HGT или GT,безпроблемно?

          Коментар


            #6
            Re: Въпрос относно покупка на Фиат Браво...

            bojanski написа:
            Здравейте. Решил съм да купувам фиат браво, до 2000 г.,но не съм ориентиран в качествата на двигателите(кой е най-здрав от тях,на кой ДВГ най-безпроблемно може да се сложи газ,колко са икономични дадените ДВГ) ; ако може да споделите и най-честите "болежки" на тези фиат-ове и неща които е добре да се знаят за тях.Пише се ВЪПРОС, колега, а не ВЪПРОСТ.
            Благодаря за поправката,извинявам се

            Коментар


              #7
              салоните са еднакви, няма да имаш проблем с тях. за ако решиш да слагаш газ, знай че може да се сложи и обикновена газова уредба не е задължително да е газов инжекцион, все пак е препоръчително да се сложи инжекцион. и другото което аз смятам за по важно - с 1.6 влизаш данъчната тарифа за 100+ конски сили. може да не е проблем за теб но 120-тина лева допълнително на година са си 120 лева
              Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
              Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

              Коментар


                #8
                Знам колега,просто не намирам обикновено 1.6i,което да има и малко външен вид..

                Коментар


                  #9
                  bojanski написа:
                  Благодаря за мненията до сега,насочил съм се към 1.6 16v,специално...Ако може и да опишете най-често правените ремонти,като време,части пари и такива работи.Как е салона?Кой салон е за предпочитане (това което съм харесал е с обикновения салон,този шарения...става ли салона от HGT или GT,безпроблемно?
                  По- удачно е 1,8 кубиковия мотор,и тъй като данъка е почти еднакъв кат 1,6 см мотор И другата гледна точка е ,че разхода на дълго са идиентични,дори ако е с АГУ, при 1,8 мотор е по икономично спрямо 1,6 на дълго при нормално каране.
                  Fiat palio 1.7td

                  Коментар


                    #10
                    Ако искаш да даваш газ нагоре надолу моторите по малки от 1,8 ги пропусни.Ако искаш да се возиш що годе икономично или 1.2 с газ или ЖТД (вече въпрос на вкус). Принципно Бравото си има доста кусури...Вози доста зле(да се разбира твърдо),предницата е сравнително много слаба,фаровете светят като свещи,изключително неманеврена кола, напълно непрактична от към багажник и обема му и още...Да речем че има и плюсове де. И все пак ако вземеш Браво изтърпиш жабарските му капризи и му дадеш малко време ще се влюбиш в него.Странна кола ама аз я обичам

                    Коментар


                      #11
                      betuk написа:
                      bojanski написа:
                      Благодаря за мненията до сега,насочил съм се към 1.6 16v,специално...Ако може и да опишете най-често правените ремонти,като време,части пари и такива работи.Как е салона?Кой салон е за предпочитане (това което съм харесал е с обикновения салон,този шарения...става ли салона от HGT или GT,безпроблемно?
                      По- удачно е 1,8 кубиковия мотор,и тъй като данъка е почти еднакъв кат 1,6 см мотор И другата гледна точка е ,че разхода на дълго са идиентични,дори ако е с АГУ, при 1,8 мотор е по икономично спрямо 1,6 на дълго при нормално каране.
                      още един глас за 1.8
                      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                      Коментар


                        #12
                        И от мен глас за 1.8, мани тва 1,6 прехвален кошник, особено пък с пласмасови колектори, такова може да си вземеш само ако го караш на бенизин, тогава е много икономично, но на газ в такъв филм може да се вкараш че ти е бедна фантазията. Ако ще е 1,6 да е с метален колектор но е по стара година обаче. И тъи като искаш да е по ново тогава гледаи за 1,8 и без тва ще плащаш голям данък поне да знаеш що го плащаш не за някви миризливи 2 коня от горе.
                        Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
                        Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
                        Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1

                        Коментар


                          #13
                          Slavi_Lancia написа:
                          ... някви миризливи 2 коня от горе.
                          Баш...
                          Stop giving directions, just say "Follow me."
                          Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
                          Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

                          Коментар


                            #14
                            аз съм имал 2 бравота 1.8 моторите са безпроблемни сички други проблеми са си като ня всяко браво термостат наи вече алтернатор от време на време някои стартер заминава не ми се е случвало но съм чувал от колеги . на 1.8 наи лошото може да е едно странно тракане от към главата наподобяващо дизелов мотор така че ако купуваш 1.8 изчакаи да загрее на 90 градуса и слез и слушаи дали чука мотора но и това не е фатално има колеги които карат така 6-7 години с това тропане и нищо не се е счупило. гарнитурата на капака на главата също много често тече но тя струва 20 -30 лв и забравяш успех с покупката данъка на 1.8 мисля че е 140 лв и ако го платиш в първите месеци на годината отива около 100 лв има отстъпка

                            Коментар

                            Working...
                            X