Здравейте. Решил съм да купувам фиат браво, до 2000 г.,но не съм ориентиран в качествата на двигателите(кой е най-здрав от тях,на кой ДВГ най-безпроблемно може да се сложи газ,колко са икономични дадените ДВГ) ; ако може да споделите и най-честите "болежки" на тези фиат-ове и неща които е добре да се знаят за тях.Пише се ВЪПРОС, колега, а не ВЪПРОСТ.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Въпрос относно покупка на Фиат Браво...
Collapse
X
-
Re: Въпрост относно покупка на Фиат Браво...
bojanski написа:Здравейте. Решил съм да купувам фиат браво, до 2000 г.,но не съм ориентиран в качествата на двигателите(кой е най-здрав от тях,на кой ДВГ най-безпроблемно може да се сложи газ,колко са икономични дадените ДВГ) ; ако може да споделите и най-честите "болежки" на тези фиат-ове и неща които е добре да се знаят за тях.Alfa Romeo 147 1.9 JTD 2005 Fulcrum
-
Ще започне пак една дълга и оспорвана тема.... Аз само казвам фактите. Колата е от подписа , като дойде от Италия мотора беше в лошо състояние. Сменени ремъци, ролки, масла, филтри, свещи,кутияна въздушен филтър, предни и задни амортисьори, един носач, воден радиатор и радиаторче на парното, реостат на перката, смяна на гарнитура и шлайф на главата, малко по ел. инсталацията... и други дребни неща. С нови зимни гуми и летни втора употреба общата сума беше около 5500 лв. В момента при цена на метана 1,78 разхода е 6 ст. на км. извън градско и 10 ст. в София. Изминал съм окол 30 000 км. за 1,5 години и мисля, че инвестицията се връща. Късмет с покупката и найважното- задължителна диагностика и оглед от разбиращ доверен човек.Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG
Коментар
-
1.6 16v с металните колектори е доста здрав /карам такъв/. Предполагам може да се сложи и обикновена газова, но газов инжекцион си е по-добрия вариант. Разход - около 8 / 100 комбиниран /бензин/. Когато я купуваш провери дали термостата работи, гледай стрелката на оборотомера - не трябва да мърда, като загрее трябва да се закове на 800 - 850 оборота. Слушай как работи мотора - трябва да работи като часовник и да мърка като котка. Задължително огледай ходовата част - вероятно ще има нещо за смяна. Пробвай дали работят електрическите системи. Огледай като цяло купето да не би да е пребоядисвано, вследствие на оправяне след удар, погледни пространството между калниците, капака, вратите - трябва да е еднакво.Специално при мен колата дойде в оригиналното си състояние - антифриза не е бил сменян и по казанчето има кафяви налепи - джамбазите не са си направили труда да го сменят. Километрите са реални - бяха 159 000км, не са въртяни, защото е от стария механичен брояч. Всичко по ходовата част, което смених, беше оригинално, но разбито. Термостата не работеше. Предницата е доста крива, била е удряна и оправена набързо.Но вече над 15 000км с нея мога да кажа, че мотора е най-безпроблемен от цялата кола, ходовата част е нежна и вози доста твърдо. С електрониката съм нямал проблеми засега. Ако има друго - питай!Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!
FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO
Коментар
-
Благодаря за мненията до сега,насочил съм се към 1.6 16v,специално...Ако може и да опишете най-често правените ремонти,като време,части пари и такива работи.Как е салона?Кой салон е за предпочитане (това което съм харесал е с обикновения салон,този шарения...става ли салона от HGT или GT,безпроблемно?
Коментар
-
Re: Въпрос относно покупка на Фиат Браво...
bojanski написа:Здравейте. Решил съм да купувам фиат браво, до 2000 г.,но не съм ориентиран в качествата на двигателите(кой е най-здрав от тях,на кой ДВГ най-безпроблемно може да се сложи газ,колко са икономични дадените ДВГ) ; ако може да споделите и най-честите "болежки" на тези фиат-ове и неща които е добре да се знаят за тях.Пише се ВЪПРОС, колега, а не ВЪПРОСТ.
Коментар
-
салоните са еднакви, няма да имаш проблем с тях. за ако решиш да слагаш газ, знай че може да се сложи и обикновена газова уредба не е задължително да е газов инжекцион, все пак е препоръчително да се сложи инжекцион. и другото което аз смятам за по важно - с 1.6 влизаш данъчната тарифа за 100+ конски сили. може да не е проблем за теб но 120-тина лева допълнително на година са си 120 лева
Коментар
-
bojanski написа:Благодаря за мненията до сега,насочил съм се към 1.6 16v,специално...Ако може и да опишете най-често правените ремонти,като време,части пари и такива работи.Как е салона?Кой салон е за предпочитане (това което съм харесал е с обикновения салон,този шарения...става ли салона от HGT или GT,безпроблемно?Fiat palio 1.7td
Коментар
-
Ако искаш да даваш газ нагоре надолу моторите по малки от 1,8 ги пропусни.Ако искаш да се возиш що годе икономично или 1.2 с газ или ЖТД (вече въпрос на вкус). Принципно Бравото си има доста кусури...Вози доста зле(да се разбира твърдо),предницата е сравнително много слаба,фаровете светят като свещи,изключително неманеврена кола, напълно непрактична от към багажник и обема му и още...Да речем че има и плюсове де. И все пак ако вземеш Браво изтърпиш жабарските му капризи и му дадеш малко време ще се влюбиш в него.Странна кола ама аз я обичам
Коментар
-
betuk написа:bojanski написа:Благодаря за мненията до сега,насочил съм се към 1.6 16v,специално...Ако може и да опишете най-често правените ремонти,като време,части пари и такива работи.Как е салона?Кой салон е за предпочитане (това което съм харесал е с обикновения салон,този шарения...става ли салона от HGT или GT,безпроблемно?"За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)
Коментар
-
И от мен глас за 1.8, мани тва 1,6 прехвален кошник, особено пък с пласмасови колектори, такова може да си вземеш само ако го караш на бенизин, тогава е много икономично, но на газ в такъв филм може да се вкараш че ти е бедна фантазията. Ако ще е 1,6 да е с метален колектор но е по стара година обаче. И тъи като искаш да е по ново тогава гледаи за 1,8 и без тва ще плащаш голям данък поне да знаеш що го плащаш не за някви миризливи 2 коня от горе.Правило № 1- Нещо което работи не се пипа!!!
Правило № 2- На майстори и наркОмани вяра да нямаш!
Правило № 3- Винаги спазвай правило № 1
Коментар
-
аз съм имал 2 бравота 1.8 моторите са безпроблемни сички други проблеми са си като ня всяко браво термостат наи вече алтернатор от време на време някои стартер заминава не ми се е случвало но съм чувал от колеги . на 1.8 наи лошото може да е едно странно тракане от към главата наподобяващо дизелов мотор така че ако купуваш 1.8 изчакаи да загрее на 90 градуса и слез и слушаи дали чука мотора но и това не е фатално има колеги които карат така 6-7 години с това тропане и нищо не се е счупило. гарнитурата на капака на главата също много често тече но тя струва 20 -30 лв и забравяш успех с покупката данъка на 1.8 мисля че е 140 лв и ако го платиш в първите месеци на годината отива около 100 лв има отстъпка
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар