Имам ужасен проблем с чистачките, значи те са хванати към лостове , които пък са към една щанга , която се движи от моторчето. Та значи връзката м/у лостовете и щангата е направена по безумен начин. От лоста излиза нещо като шпилка с някакво пластмасово уплътнение и влиза в ухо на щангата. Е , нормално вече това пластмасово уплътнение се е изтъркало и вече лоста пада свободно. Лошото е , че това уплътнение не може да се смени и нямам идея какво да направя , за да имам поне една работеща чистачкаМоля , ако някой имал подобен проблем да даде съвет.Мерси предварително.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Проблем с лостове за чистачки на пунто мк2
Collapse
X
-
Alex_RT написа:Замяна на въпросната шпилка с болт не става ли? От другата страна гайка и контра (било то с друга гайка и шайба или с лепило)?Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp
Коментар
-
трябва връзката да е свободна , защото има движение м/у двете оси. Аз си мисля за тия контра шайби под формата на омега дали няма да закрепи тая шпилка , защото тя си има каналче Друг вариант е да се избие тая шпилка и да се направи връзка с болт, но гайката да се завари в положение без да затяга връзката.Fiat Punto 2002г 1,2i 8V 4/5 doors+FOBOS-7l/100km смесен разход на газ
Коментар
-
побългаряване му е майката аз свалих механизама и разпробих въпрасните ябълковидни болтове в долната им страна (с 2,5 мм) и сложих шаиба и шплент така не изпадат иначе такива гумички НЯМА търся вече 4-та година и не и неиначе механизама се сваля за около 30 мин не е сложна работаШофирай разумно, на пътя не си сам.
Fiat Stilo Dynamic 1.6 16V 103hp Grigio Sassi
Mercedes-Benz ACTROS 4141 - The big BOSS :D
Forever in my heart: Fiat Punto II ELX 1.2i 60к ; MAN TGA 33.360 Blue Bird
Коментар
-
todorshalev написа:побългаряване му е майката аз свалих механизама и разпробих въпрасните ябълковидни болтове в долната им страна (с 2,5 мм) и сложих шаиба и шплент така не изпадат иначе такива гумички НЯМА търся вече 4-та година и не и неиначе механизама се сваля за около 30 мин не е сложна работаFiat Punto JTD HLX 1999
Коментар
-
todorshalev написа:побългаряване му е майката аз свалих механизама и разпробих въпрасните ябълковидни болтове в долната им страна (с 2,5 мм) и сложих шаиба и шплент така не изпадат иначе такива гумички НЯМА търся вече 4-та година и не и неиначе механизама се сваля за около 30 мин не е сложна работа
Коментар
-
Да напиша за други, ако имат такъв проблем. Реших го чрез заваряване на шайби върху ябълките на щангата/чрез аргонова заварка .. става и с телподаващо/. Свалянето на механизма става по следния начин:1. На чистачките има две пластмасови капачки , те се махат и с ключ 13 се отвиват гайките.След което се свалят чистачките.2. Премахва се пластмасовата кора м/у предния прозорец и предния капак / с кръстата отверка/3. Изключва се захранването на моторчето на чистачките4. С ключ 11 се развиват болтовете,които крепят целия механизъм /всичко е хванато на един лост .. той се сваля по този начин/П.П Едното лостче е с 7мм по-дълго от другото , така че гледайте кое към коя ябълка на щангата е било монтирано.Събирането на окомплектовката е по обратен ред.Дано съм в помощ на всички с такъв проблем по фиата!Fiat Punto 2002г 1,2i 8V 4/5 doors+FOBOS-7l/100km смесен разход на газ
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар