Мотора е 1.4 12V...Значи получи се следното: колата е на газ и понякога не задържа добре оборотите на 800 и падат под тях, но не много и тогава започва да премигва лампата за маслото.... Смених маслото с Лъки моли и нещата се подобриха малко, но след като загрее добре колата, имам предвид каране 30 мин. поне, и като паднат малко оборотите под 800 пак така прави! Отварях капака на разпред. вал и гледах вала е супер..., маслената магистрала си плюе масло доволно, но ми направи друго впечатление: Преди като завъртя само стартера на колата и маслото от паяка пръсва веднага, а сега му трябват 1-2 сек за да тръгне! Това дали е нормално?Може би трябва да направя уточнение, че съм разпробил маслената магистрала с 1.2мм бургия, но това от повече от година и досега съм нямал проблем със светеща лампа дори когато оборотите паднат доста под 800..., всичко стана изведнъжизкажете мнение от какво може да е това...Да допълня само че двигателят си работи добре, гори си в норма газ, дърпа си добре, няма тракане на клапани и въобще няма видими грижи !
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Премигване на лампата за маслото...
Collapse
X
-
Колко под 800 падат...? Според мен си оправи оборотите първо да са в норма и тогава търси под вола теле. Ако колата не работи както трябва и оборотие са ниски е напълно възможно да не може да вдигне масло и затова да се получава така.Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
-
Еми колега колко падат - не много.. Все пак не е цифров оборотомера за да преценя... Примерно падат до около 600!Това с оборотите не можах да го оправя и се примирих ... Понякога падат понякога не! И няма закономерност в това, може би е от моторчето на празен ход... Но пак повтарям, че допреди 2-3 седмици нямаше проблем с това. Дори и като паднат малко лампата не светва, а сега не е така... Мен по ме притеснява това забавяне с 1-2 сек. на маслото преди да излезе от маслената магистрала при старт на двигателят...Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Ами аз бих го сменил,защото мненията за тия филтри са 50/50 и не са малко случаите на примигваща/свещета лампа,тракане на мотора при студен старт поради изтичане на маслото в картера и т.н....Аз съм брал ядове с постоянно капещ филтър от тая марка и оттогава съм си наумил повече да не ги купувам,че да не дърпам дявола за опашката.Сегашната кола си дойде с Champion,всичко си е нормално и онзи ден си купих същия за предстоящата смяна на масло.А и в крайна сметка един филтър е 7-8лв. и можеш да почнеш от него като най-лесно и евтиноEX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
-
Ами не знам колега, когато запо4на да прави това беше с един малък син филтър, не се сещам за марката. Смених маслото и филтъра и пак проблема остана. Дали може да съм толкова голям кърък, че и двата филтъра да са ментаци! А и преди това с стария филтър нямаше този проблем до един момент...Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Може ли някой да ми обясни как така филтъра влияе на налягането на маслото...Като се замисля над думите на колегата филтъра да се изпразва в картера, това не е ли нормално... И ако не е, може би това да е причината да идва маслото със закъснение 1-2 сек. горе на маслената магистрала....Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
Този клапан се нарича обратен и пречи на маслото да се стече от маслопроводите в картера. При неизправност се получава закъснение в гасненето на лампата, докато се напълнят магистралите, обаче после НЕ ВЛИЯЕ НА НАЛЯГАНЕТО!Описаното от теб говори за ниско налягане на маслото при загрял мотор, или за скапан датчик. Замери налягането с механичен манометър.Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
Коментар
-
Такааа, да докладвам от де беше проблема:Вчера картера, който ми бе ударен в пробката доста се разтече и отидох да ми го сменят. От 3-4 месеца имам нов, но все не остава време за смяна. Първо да кажа, че картера е ударен от преди 2-3 години и си капеше по малко.... Отваря майстора картера и смукателят на маслената помпа висва.... Питам го ко става бе мастер що се счупи тва, а той горкия като се притесни.... после гледаме картера е ударен точно там където слиза смукателя и явно при удара преди 2-3 години се е счупил... Откъртило се едното ухо с което е завит за блока, но явно се е държало и така на другото ухо но е поохлабило вече и почнало да засмуква и въздух не само масло .. Еми това се оказа проблема, но търсих по моргите и не намерих, и затова отидох при един аргончик и го заварихме. Да се надявам, че ще държи, все пак там няма някакво голямо усилие само вибрации от мотора...Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
muns61 написа:Дааа, налягането падало от филтъра Филтрон!Аман от клавиатурни специалисти! Радвам се, че се е решил проблема.Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
muns61 написа:Дааа, налягането падало от филтъра Филтрон!Аман от клавиатурни специалисти!EX' Fiat Tipo 1.4i.e DGT
Fiat Punto 1.2 16v Sporting
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар