Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Fiat bravo 1.6 16v 101hp. или Fiat bravo 1.9 jtd 105hp.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Fiat bravo 1.6 16v 101hp. или Fiat bravo 1.9 jtd 105hp.

    Здравейте колеги! Мисля да ставам собственик на Fiat bravo, но все още се колебая дизел или бензин... и тук доиде момента да се обърна към вас! Вие сте на ход! Интересуват ме предимства, недостатъци, разход и т.н.!Грешен раздел -> Преместена.Ето един полезен инструмент.Модераторски екип на Fiat-bg.org

    #2
    Здравей колега,първо да кажа, че няма Браво 1,6 16v което да е 101 коня, конете са 103 и попада във високия данък.Бензин или дизел - зависи какъв пробег въртиш на година, или пък дали караш предимно градско или извънградско.Също така се взима под внимание дали смяташ да слагаш газова уредба.Аз карам бензиново Браво 1,6 16v на бензин, дава ми средно 8 / 100 разход, но аз карам малко - няма и 10 000 км на година, така че засега ме устройва така.С мотора засега нямам никакви проблеми /в началото смених единствено термостата и консумативите/. Термостата си е скъп - 120 лв. трудно се сменя и за труд взеха 50лв, общата цена на консумативите беше около 450 лв.По ходовата част смених почти всичко, налях за нея около 400 лв, и сега пак има нещо което си тропа - нежна е за бг пътища, колата вози доста твърдо.За дизеловата версия / JTD / - нито съм карал, нито съм поддържал, така че не мога да кажа нищо.
    Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

    FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

    Коментар


      #3
      [quote="slav4o_p"]първо да кажа, че няма Браво 1,6 16v което да е 101 коня, конете са 103 и попада във високия данък.Има и с 90коня,който е с малкия данък
      Peugeot 307 2.0i ГИ
      ex: Fiat Brava 1.6 16V 90hp

      Коментар


        #4
        Няма какво да се колебаеш ако попаднеш на читав жтд го вземай бензиновия е най лакомия 1.6 двигател който съм карал до сега много кли съм сменял макар но пък е здрав от 2005 карам Бравата и нямам сериозни ремонти.
        FIAT BRAVA 16.16V.ELX Абе, ако ме блъсне Селянин, важи ли Гражданската отговорност !

        Коментар


          #5
          колега с този въпрос ще стане спор но жтд-то след чип става доста по-пъргаво от бензинката 1.6относно дизела болежки има:1.датчик колянов вал около 60-70лв2.помпа за високо налягане за 200лв ремонт и забравяш повече за нея3.дюзи 50-60лв/бр втора употреба4.демферен маховик но става обикновен5.термостат 50-60лвиначе за двигателя доста трудно здава багажа и ако го ръчкаш разхода е около 8л/100кмза окачването е еднакво с на бензинанека някой колега с бензинов вариант ти каже и за тях
          Bravo 1.9d 97г

          Коментар


            #6
            Славчо,къде ги сменяш тея консумативи,нещо много скъпо ми се струва.По добре дизел,при всички положения,и да сложиш газ можеби разликата с нафтата ще е много малка като пари и разход.
            ex. punto elx 1.2i
            Lancia Libra 1.6

            Коментар


              #7
              petio4528 написа:
              Славчо,къде ги сменяш тея консумативи,нещо много скъпо ми се струва.
              Така е, колега, прав си, скъпо е. Ремъците и ролките почнаха да ги сменят в един сервиз в Девин, впоследствие работата се завърши в Пловдив, в специализиран сервиз, защото сервиза в Девин нямаше фиксаторите, майсторите не знаеха, че на този мотор зацепването става с тях. Накрая ми дадоха фактура за 350 лв части+труд /ангренажен к-кт, пистов ремък, всички ролки/ . Но понеже не бяха зацепили правилно ремъка / 2 зъба разминаване/ им поисках обратно парите за труд за зацепване /70 лв./. Впоследствие в специализирания сервиз за презацепване дадох 90лв - стават 370 лв, това за ремъци и ролки. Масло + маслен филтър 70 лв, въздушен филтър 10 лв и ето станаха си 450 лв.
              Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

              FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

              Коментар


                #8
                slav4o_p написа:
                Ремъците и ролките почнаха да ги сменят в един сервиз в Девин, впоследствие работата се завърши в Пловдив, в специализиран сервиз, защото сервиза в Девин нямаше фиксаторите, майсторите не знаеха, че на този мотор зацепването става с тях.
                Ей за това днес си поръчах k-т за зацепване на двигатели FIAT-1.6 16V и другата седмица ще си го сменя сам. Предишния път го сменях в Ямбол уж във форумен автосервиз , но и там не видях да ползват специализираните инструменти за зацепване на ремъка.
                SEAT Leon Cupra 300
                Triumph Street Triple 765 R

                Коментар


                  #9
                  "Форумен автосервиз" няма

                  Коментар


                    #10
                    Само аз ли карам едновременно 1.6 16V и 1.9 JTD 105к.с.!?Ако не гледам цената на нафтата и газта, няма да сляза от дизела.Иначе ролки ремъци са на приблизително еднаква цена( на дизела е малко по-скъпо)На JTD-то за 60хил. км. съм сменил само подгревни свещи. При нормално каране харчи около 5.5л/100.С 1.6 съм минал засега само 20хил. и смени свещи и кабели, но ако не беше газовия инжекцион да съм я заковал в гаража.При нормално каране харчи около7.0л/100 бензин и 8.0/100 газ.Определено дизела върви повече и не усеща баирите като бензинката.И двата мотора са доста здрави по принцип, но всичко зависи от конкретния екземпляр, т.е. на късмет.Зависи какво търсиш от колата, но който и да избереш, няма да збъркаш.Хайде успех и на късмет!
                    LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                    LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                    LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                    FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                    FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                    Коментар

                    Working...
                    X