Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Еднократно затягане на волана при по-студено време Браво 1.6

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Еднократно затягане на волана при по-студено време Браво 1.6

    Здравейте, колегиСутрин, когато е по-студено, при първоначалното завъртане на волана наляво-надясно, сякаш има препятствие, едва се завърта. Това затягане се появява за съвсем малък ход на волана и в двете посоки, колкото да помръднат гумите, след това до края си се върти леко. Когато прилагам усилие да въртя затегналия волан, чувам че леко съска хидравличната помпа, макар, че не е в крайно положение волана, също така се чува едно глухо притропване и в същия момент волана се нормализира. Написал съм еднократно, защото се появява само веднъж за деня, след това докато изстине го няма това нещо.Хидравличното масло е сменено / 3 пъти / и пак не можа да се докара до червения цвят.Тампоните на макферсоните са сменени, не е от тях.Сменени са външните кормилни накрайници, вътрешните са здрави.Рейката не тече, не се губи хидравлична течност.Ако имате предположения, моля да ги споделите Благодаря предварително
    Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

    FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

    #2
    Чувал съм за затягащи шарнири, но дали е от това нямам идея. Защо не пробваш преди да я запалиш за пръв път да я вдигнеш на трупчета така че двете предни гуми да са във въздуха и без да се пали да има човек долу да гледа нещата докато другия горе леко се опитва да завърти волана (т.е да се види къде е напрежението в детайлите).
    Фиат Крома 1.9 16v+
    Фиат Браво 1.6 16v
    Фиат Мареа 1.6 16v

    Коментар


      #3
      pi4_s_bravo написа:
      Чувал съм за затягащи шарнири, но дали е от това нямам идея. Защо не пробваш преди да я запалиш за пръв път да я вдигнеш на трупчета така че двете предни гуми да са във въздуха и без да се пали да има човек долу да гледа нещата докато другия горе леко се опитва да завърти волана (т.е да се види къде е напрежението в детайлите).
      Шарнирите и те са сменяни. Това затягане го има откакто е при мен колата - имаше го и със старите разбити шарнири, има го и сега с новите. Това затягане се влияе от температурата - когато е топло, ако ще 1 седмица да не е била палена колата - няма затягане, а сега когато застудя взе да се появява сутрин.
      Войната по пътищата не спира! Карай умно, стигни жив!

      FIAT Bravo_SX 1.6 16v 103 hp '97 + АГУ LOVATO

      Коментар


        #4
        Веднъж ми се случи на мен преди повече от 2 години, оправи се от само себе си и така и не разбрах каква беше причината. При мен волана затегна при температура около нулата, карах така 10 км . Спрях и след 1 час всичко ок и така до днес. Не съм сменял хидравлична течност до сега, а тя е на минимум над 5 г (колата е при мен от толкова) .
        Play Golf ,but not drive golf!!!
        Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
        C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium

        Коментар

        Working...
        X