Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Смяна на диференциал

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Смяна на диференциал

    Колеги въпроса ми е следния може ли да се сложи диф от браво 1.2 16в на скоростна кутия на браво 1.6 16в идеята е да се скъсят предавките.
    "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

    #2
    То може и да може ,ама за какво ти е това цялото упражнение.Те са си достатъчно къси.
    MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
    "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
    R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

    Коментар


      #3
      kik73bg написа:
      То може и да може ,ама за какво ти е това цялото упражнение.Те са си достатъчно къси.
      Не и ако е с пластмасовият колектор на 1.6 16V.Там предавките са по-дълги.Иначе и аз не бих сменил дифа - "въпрос на вкус", казало кучето и се облизало...... знаете къде.Успех от мен!
      LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
      LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
      LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
      FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
      FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

      Коментар


        #4
        Колата се кара до 8000 оборота и на 2-ра това е 120 а на 3-та - 180 почти това ако са къси скорости , колата е с металния колектор
        "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

        Коментар


          #5
          и колко често си караш колата в 8 хил оборота, веднъж годишно ? ако я караш 1 седмица ежедневно в 8 хил.об, бас ловя, че мотора ще почине.

          Коментар


            #6
            Бах маа му!На мен на 7000 и ме удря прекъсвача.За 1.6 16V с пластмасовия колектор става въпрос.Това не ми е проблем щото я кара предимно жената.За ква кола става въпрос, година и т.н.
            LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
            LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
            LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
            FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
            FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

            Коментар


              #7
              ivancho написа:
              и колко често си караш колата в 8 хил оборота, веднъж годишно ? ако я караш 1 седмица ежедневно в 8 хил.об, бас ловя, че мотора ще почине.
              Колата е направена така от 2 години за които имам някъде към 18 000 км до сега с нея а поне по веднъж или два пъти дневно се кара на тези обороти така че не бъди сигурен за колко време ще почине мотора темата е друга ако можеш да дадеш отговор по нея слушаме няма нужда от излишни мнения.
              "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

              Коментар


                #8
                lyubokg написа:
                Бах маа му!На мен на 7000 и ме удря прекъсвача.За 1.6 16V с пластмасовия колектор става въпрос.Това не ми е проблем щото я кара предимно жената.За ква кола става въпрос, година и т.н.
                Брава 1.6 96година метален колектор
                "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

                Коментар


                  #9
                  Не знам дали може да се сменят, но имах някъде инфо за отношенията на предавките и дифа.Ако ти е от полза, ще ги потърся.
                  LANCIA DELTA '98 1.6i, 16V LANCIA Y '97 1.2 Mono
                  LANCIA KAPPA SW Pinifarina 2.4 TDS '98г.
                  LANCIA LYBRA 1.9 JTD 2000г.
                  FIAT BRAVA 1.6 16V 2000г.
                  FIAT STILO 1.6 16V 2002г.

                  Коментар


                    #10
                    lyubokg написа:
                    Не знам дали може да се сменят, но имах някъде инфо за отношенията на предавките и дифа.Ако ти е от полза, ще ги потърся.
                    Имам го но не знам някой да го е правил не сам много в час с скоростите и затова пуснах темата http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html
                    "ТЕ VW и Opel бягат бърже,защото ги гони ръждата"

                    Коментар


                      #11
                      колега тия 8 хиляди ги правиш сигурно на газ, щото на бензин ще изключи на 7 хиляди, освен ако не си пипал нещо по електрониката.. а иначе по върпоса ти, сложи си диференциал от 1.6 дето е 90 коня, и тогава на 3та със 8000 ще си с 149 км/ч, на втора 100 км/ч

                      Коментар


                        #12
                        ivancho написа:
                        колега тия 8 хиляди ги правиш сигурно на газ, щото на бензин ще изключи на 7 хиляди, освен ако не си пипал нещо по електрониката.. а иначе по върпоса ти, сложи си диференциал от 1.6 дето е 90 коня, и тогава на 3та със 8000 ще си с 149 км/ч, на втора 100 км/ч
                        Разлика в ск.кутии между 1.6 А4000 и А6000 няма, диференциалите са абсолютно еднакви, както и зъбните колела на предавките. Разлики има единствено между 1.6 с пластмасовия и металния колектор, там кутията `99 браво е с по-дълги 3-та, 4-та и 5-та скорост , в първите две няма разлика в годините.
                        Фиат Крома 1.9 16v+
                        Фиат Браво 1.6 16v
                        Фиат Мареа 1.6 16v

                        Коментар


                          #13
                          не е така - http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html 1.6 16 в е металния колектор, 80 16 в - е версията 90 коня, 100 16 в - пластмасовия колектор

                          Коментар


                            #14
                            И кое не е така че не разбрах- за 1.6 вариантите както съм казал по-горе пред.отношения са така- 1.6 90/103 к.с нямат никаква разлика , а преди и след 99-та са с еднакви 1-ва и 2-ра скорост, а нагоре са по-дълги на пластмасовия колектор.
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #15
                              Главно предаване 3.353:1 (17/57) - 1.6 16v 103 3.867:1 (15/5 1.6 16v 90hp 3.353 : 1(17/57) 1.6 16v 103hp

                              Коментар

                              Working...
                              X