Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,4 12v - светна лампата за маслото и повече не запали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    viktorsterev написа:
    nikawr написа:
    Да попитам и аз нещо, за да не отварям нова тема... /мотора е 1.4 12V/Значи получи се следното: колата е на газ и понякога не задържа добре оборотите на 800 и падат под тях, но не много и тогава започва да премигва лампата за маслото.... Смених маслото с Лъки моли и нещата се подобриха малко, но след като загрее добре колата има предвид каране 30 мин. поне и като паднат малко оборотите под 800 пак така прави! Отварях капака на разпред. вал и гледах вала е супер..., маслената магистрала си плюе масло доволно, но ми направи друго впечатление: Преди като завъртя само стартера на колата и маслото от паяка пръсва веднага, а сега му трябват 1-2 сек за да тръгне! Това дали е нормално? Може би трябва да направя уточнение, че съм разпробил маслената магистрала с 1.2мм бургия, но това от повече от година и досега съм нямал проблем със светеща лампа дори когато оборотите паднат доста под 800..., всичко стана изведнъжизкажете мнение от какво може да е това...Да допълня само че двигателят си работи добре, гори си в норма газ, дърпа си добре, няма тракане на клапани и въобще няма видими грижи !
    А какъв ти е масления филтър?
    Filtron - и друг път съм карал с такъв.... Като сменях маслото сменях и филтъра ....
    Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

    Коментар


      #17
      повредена маслена помла(по точно сондата)запекли биелни лагери.нови лахери биелни и основни шлайфане на колянов вал(с водна шкурка)друга маслена помпа.СВЕТНЕ ЛИ ЛАМПАТА ГАСЕТЕ И НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ ДОРИ И ДА СЪЕ МНОГО БЛИЗО ДО ЦЕЛТА СИ.ПОВИКАЙТЕ ПОМОЩ.ДИАГНОСТИРАЙТЕ ЗАЩО Е СВЕТНАЛА ЛАМПАТА.НО В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ.ИНАК ГОЛЕМИ ГЛАВОБОЛИЯ.ПОЗДРАВИ ОТ МЕН.

      Коментар


        #18
        Защо ли си мисля че след подобен ремонт лагерите няма да издържат дълго....
        ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
        ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

        Коментар


          #19
          въпросът е колко ще изкарат???

          Коментар


            #20
            alisa88 написа:
            повредена маслена помла(по точно сондата)запекли биелни лагери.нови лахери биелни и основни шлайфане на колянов вал(с водна шкурка)друга маслена помпа.СВЕТНЕ ЛИ ЛАМПАТА ГАСЕТЕ И НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ ДОРИ И ДА СЪЕ МНОГО БЛИЗО ДО ЦЕЛТА СИ.ПОВИКАЙТЕ ПОМОЩ.ДИАГНОСТИРАЙТЕ ЗАЩО Е СВЕТНАЛА ЛАМПАТА.НО В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ.ИНАК ГОЛЕМИ ГЛАВОБОЛИЯ.ПОЗДРАВИ ОТ МЕН.
            Meрихте ли шийките на кол вал?
            Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

            Коментар


              #21
              Не бе те са ги шлайфали (С ВОДНА ШКУРКА)!!!!?????
              ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
              ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

              Коментар


                #22
                станали са като купешки. даже са ги направили по-добре от заводските
                Fiat Croma 1.9 JTD '06 150hp
                Ex. Fiat Bravo SX 1.4 12v '97

                Коментар


                  #23
                  това се нарича полиране на вала,а не шлайфане.дано да са станали добре.иначе почти никой от майсторите не мери,зашото не могат.някои дори не знаят какво е микрометър и индикатор -вътромер

                  Коментар


                    #24
                    кола

                    Добре де не си ли си гледаш маслото преди да пътуваш или поне от време на време да светне лампата значи няма почти никакво масло а за 1.2-1.4 не е на добре.както и е станало.
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #25
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      Добре де не си ли си гледаш маслото преди да пътуваш или поне от време на време да светне лампата значи няма почти никакво масло а за 1.2-1.4 не е на добре.както и е станало.
                      имаше удър следкоето автомобилът се угаси за около час.итогава светна лампата масло имаше просто помислих че му е малко???а то сондата се е повредила.това е.а що се отнася за шлайфането.ДА ще се полира само.няма видими повреди по вала.да уточня няма да го сваляме а на място.все пака не аз съм майстора.предполагам че си знае работата.

                      Коментар

                      Working...
                      X