Да попитам и аз нещо, за да не отварям нова тема... /мотора е 1.4 12V/Значи получи се следното: колата е на газ и понякога не задържа добре оборотите на 800 и падат под тях, но не много и тогава започва да премигва лампата за маслото.... Смених маслото с Лъки моли и нещата се подобриха малко, но след като загрее добре колата има предвид каране 30 мин. поне и като паднат малко оборотите под 800 пак така прави! Отварях капака на разпред. вал и гледах вала е супер..., маслената магистрала си плюе масло доволно, но ми направи друго впечатление: Преди като завъртя само стартера на колата и маслото от паяка пръсва веднага, а сега му трябват 1-2 сек за да тръгне! Това дали е нормално? Може би трябва да направя уточнение, че съм разпробил маслената магистрала с 1.2мм бургия, но това от повече от година и досега съм нямал проблем със светеща лампа дори когато оборотите паднат доста под 800..., всичко стана изведнъжизкажете мнение от какво може да е това...Да допълня само че двигателят си работи добре, гори си в норма газ, дърпа си добре, няма тракане на клапани и въобще няма видими грижи !
А какъв ти е масления филтър?
Filtron - и друг път съм карал с такъв.... Като сменях маслото сменях и филтъра ....
Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
повредена маслена помла(по точно сондата)запекли биелни лагери.нови лахери биелни и основни шлайфане на колянов вал(с водна шкурка)друга маслена помпа.СВЕТНЕ ЛИ ЛАМПАТА ГАСЕТЕ И НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ ДОРИ И ДА СЪЕ МНОГО БЛИЗО ДО ЦЕЛТА СИ.ПОВИКАЙТЕ ПОМОЩ.ДИАГНОСТИРАЙТЕ ЗАЩО Е СВЕТНАЛА ЛАМПАТА.НО В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ.ИНАК ГОЛЕМИ ГЛАВОБОЛИЯ.ПОЗДРАВИ ОТ МЕН.
повредена маслена помла(по точно сондата)запекли биелни лагери.нови лахери биелни и основни шлайфане на колянов вал(с водна шкурка)друга маслена помпа.СВЕТНЕ ЛИ ЛАМПАТА ГАСЕТЕ И НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ ДОРИ И ДА СЪЕ МНОГО БЛИЗО ДО ЦЕЛТА СИ.ПОВИКАЙТЕ ПОМОЩ.ДИАГНОСТИРАЙТЕ ЗАЩО Е СВЕТНАЛА ЛАМПАТА.НО В НИКАКЪВ СЛУЧАЙ НЕ ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ.ИНАК ГОЛЕМИ ГЛАВОБОЛИЯ.ПОЗДРАВИ ОТ МЕН.
Meрихте ли шийките на кол вал?
Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.
това се нарича полиране на вала,а не шлайфане.дано да са станали добре.иначе почти никой от майсторите не мери,зашото не могат.някои дори не знаят какво е микрометър и индикатор -вътромер
Добре де не си ли си гледаш маслото преди да пътуваш или поне от време на време да светне лампата значи няма почти никакво масло а за 1.2-1.4 не е на добре.както и е станало.
Добре де не си ли си гледаш маслото преди да пътуваш или поне от време на време да светне лампата значи няма почти никакво масло а за 1.2-1.4 не е на добре.както и е станало.
имаше удър следкоето автомобилът се угаси за около час.итогава светна лампата масло имаше просто помислих че му е малко???а то сондата се е повредила.това е.а що се отнася за шлайфането.ДА ще се полира само.няма видими повреди по вала.да уточня няма да го сваляме а на място.все пака не аз съм майстора.предполагам че си знае работата.
Коментар