здравейте.ако може малко помощ от колегите в сайта.фиатчето ми е браво 1,4 12vпроблема ми е че светна лампата за маслото предвижих се до бензиностанция да и налея.но след това не можах да ззапаля.ясно стана белята.сега дали да вземам друг двигател или да отварям този и да го отремонтирам. МОЛБАТА ми е за СЪВЕТ.....кое е по рентабилно и естествено по евтино.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО ЩЕ ПОМАГАТ.Редактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Браво 1,4 12v - светна лампата за маслото и повече не запали
Collapse
X
-
Привет и съжалявам за случката, Какво му има на твоя двигател? Лагери, ремък, задрал е бутала? Аз лично бих си отворил двигателя и бих преценявал на място, най вероятно праблема не е толкова голям, но и дора да вземеш двигател втора употреба едва ли ще е в по перфектно състояни от твоя и ще се налага ревизия.пп Браво 1.4 12 V - 1998 год. ???Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
(\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.
-
S_BANKOV написа:Привет и съжалявам за случката, Какво му има на твоя двигател? Лагери, ремък, задрал е бутала? Аз лично бих си отворил двигателя и бих преценявал на място, най вероятно праблема не е толкова голям, но и дора да вземеш двигател втора употреба едва ли ще е в по перфектно състояни от твоя и ще се налага ревизия.пп Браво 1.4 12 V - 1998 год. ???
Коментар
-
ivailo rachev написа:И аз съм на мнение да отворите този двигател и да видите какви са положенията вътре.Ясно е,че мотора е стегнал,но както каза Банков и друг двигател да вземеш не се знае и той в какво състояние е.
Коментар
-
Re: Браво 1,4 12v - светна лампата за маслото и повече не за
alisa88 написа:здравейте.ако може малко помощ от колегите в сайта.фиатчето ми е браво 1,4 12vпроблема ми е че светна лампата за маслото предвижих се до бензиностанция да и налея.но след това не можах да ззапаля.ясно стана белята.........
Коментар
-
кола
Та тя колата може да запали дори и без масло 3-4 секунди е друг е проблема че първо трябва да се устонови какво и е няма да е само масло проблема . Та при мен също светеше маслото и акумулатора дори а стартера си работеше . но като палиш на бензин пламъка излизаше от горе не към ауспуха.И на мен би бяха казали че да не е пипам и че ще викнат майстори а той докато дойде аз е оправих С ПОМОЩА на Пожарникарите от Скопие -квартал Горче Петров.
Коментар
-
Re: кола
kluchar написа:Та тя колата може да запали дори и без масло 3-4 секунди е друг е проблема че първо трябва да се устонови какво и е няма да е само масло проблема . Та при мен също светеше маслото и акумулатора дори а стартера си работеше . но като палиш на бензин пламъка излизаше от горе не към ауспуха.
Коментар
-
по-скоро вечния проблем на точно тези мотори-блокирал разпределителен вал.коляновия няма как да блокира ако има масло в картера и работи добре маслената помпа.запушват се каналите на т.нареченото магаре и не достига масло до р.вал,вследствие на което се износват лагерите на р.вал и се увеличава тяхната хлабина.от там пък маслената помпа не може да вдигне налягане и светва лампата-особено на празен ход.следващия етап е късване на ремъка(там много боли)както ти е казал колегата по-горе не се мъчи да палиш.отваряш и на място решаваш
Коментар
-
Да попитам и аз нещо, за да не отварям нова тема... /мотора е 1.4 12V/Значи получи се следното: колата е на газ и понякога не задържа добре оборотите на 800 и падат под тях, но не много и тогава започва да премигва лампата за маслото.... Смених маслото с Лъки моли и нещата се подобриха малко, но след като загрее добре колата има предвид каране 30 мин. поне и като паднат малко оборотите под 800 пак така прави! Отварях капака на разпред. вал и гледах вала е супер..., маслената магистрала си плюе масло доволно, но ми направи друго впечатление: Преди като завъртя само стартера на колата и маслото от паяка пръсва веднага, а сега му трябват 1-2 сек за да тръгне! Това дали е нормално? Може би трябва да направя уточнение, че съм разпробил маслената магистрала с 1.2мм бургия, но това от повече от година и досега съм нямал проблем със светеща лампа дори когато оборотите паднат доста под 800..., всичко стана изведнъжизкажете мнение от какво може да е това...Да допълня само че двигателят си работи добре, гори си в норма газ, дърпа си добре, няма тракане на клапани и въобще няма видими грижи !Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!
Коментар
-
nikawr написа:Да попитам и аз нещо, за да не отварям нова тема... /мотора е 1.4 12V/Значи получи се следното: колата е на газ и понякога не задържа добре оборотите на 800 и падат под тях, но не много и тогава започва да премигва лампата за маслото.... Смених маслото с Лъки моли и нещата се подобриха малко, но след като загрее добре колата има предвид каране 30 мин. поне и като паднат малко оборотите под 800 пак така прави! Отварях капака на разпред. вал и гледах вала е супер..., маслената магистрала си плюе масло доволно, но ми направи друго впечатление: Преди като завъртя само стартера на колата и маслото от паяка пръсва веднага, а сега му трябват 1-2 сек за да тръгне! Това дали е нормално? Може би трябва да направя уточнение, че съм разпробил маслената магистрала с 1.2мм бургия, но това от повече от година и досега съм нямал проблем със светеща лампа дори когато оборотите паднат доста под 800..., всичко стана изведнъжизкажете мнение от какво може да е това...Да допълня само че двигателят си работи добре, гори си в норма газ, дърпа си добре, няма тракане на клапани и въобще няма видими грижи !Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
EX.Fiar Ritmo 105TC
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар