Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Браво 1,4 12v - светна лампата за маслото и повече не запали

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Браво 1,4 12v - светна лампата за маслото и повече не запали

    здравейте.ако може малко помощ от колегите в сайта.фиатчето ми е браво 1,4 12vпроблема ми е че светна лампата за маслото предвижих се до бензиностанция да и налея.но след това не можах да ззапаля.ясно стана белята.сега дали да вземам друг двигател или да отварям този и да го отремонтирам. МОЛБАТА ми е за СЪВЕТ.....кое е по рентабилно и естествено по евтино.БЛАГОДАРЯ НА ВСИЧКИ КОИТО ЩЕ ПОМАГАТ.Редактирано заглавиеМодераторски екип на fiat-bg.org

    #2
    Привет и съжалявам за случката, Какво му има на твоя двигател? Лагери, ремък, задрал е бутала? Аз лично бих си отворил двигателя и бих преценявал на място, най вероятно праблема не е толкова голям, но и дора да вземеш двигател втора употреба едва ли ще е в по перфектно състояни от твоя и ще се налага ревизия.пп Браво 1.4 12 V - 1998 год. ???
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      S_BANKOV написа:
      Привет и съжалявам за случката, Какво му има на твоя двигател? Лагери, ремък, задрал е бутала? Аз лично бих си отворил двигателя и бих преценявал на място, най вероятно праблема не е толкова голям, но и дора да вземеш двигател втора употреба едва ли ще е в по перфектно състояни от твоя и ще се налага ревизия.пп Браво 1.4 12 V - 1998 год. ???
      все още не е отварян двигателя..немога да взема решение дали да започна или направо друг.да 1.4 12v 98г 63кв

      Коментар


        #4
        И аз съм на мнение да отворите този двигател и да видите какви са положенията вътре.Ясно е,че мотора е стегнал,но както каза Банков и друг двигател да вземеш не се знае и той в какво състояние е.
        Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

        Коментар


          #5
          ivailo rachev написа:
          И аз съм на мнение да отворите този двигател и да видите какви са положенията вътре.Ясно е,че мотора е стегнал,но както каза Банков и друг двигател да вземеш не се знае и той в какво състояние е.
          аз също мисля така.просто неанам дали ще ми излезе по евтино?смсл да не се набутам 2йно

          Коментар


            #6
            Ами най-добре, ако имаш някой познат, с когото можете да го отворите и диагностицирате. Защото твоя двигател знаеш как си си го поддържал . А ако е много зле вече търси далаверка
            Alfa Romeo 147 1.9JTD 16v

            Коментар


              #7
              GaTio2 написа:
              Ами най-добре, ако имаш някой познат, с когото можете да го отворите и диагностицирате. Защото твоя двигател знаеш как си си го поддържал . А ако е много зле вече търси далаверка
              да и аз вече съм на мнение да го отворим.пък каквото покаже.благодаря за отзивите.

              Коментар


                #8
                кола

                При мен вчера угасна по пътя и не запали оказа се превъртял ангренажен ремък и си го оправих сам но моя е 1.2 75 Пунто
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: Браво 1,4 12v - светна лампата за маслото и повече не за

                  alisa88 написа:
                  здравейте.ако може малко помощ от колегите в сайта.фиатчето ми е браво 1,4 12vпроблема ми е че светна лампата за маслото предвижих се до бензиностанция да и налея.но след това не можах да ззапаля.ясно стана белята.........
                  Ключарю как успя да намесиш твоето пунто тук направо не знам!!! Съвета към авторката на темата ми е да намери някои които се занимава с ремонт на мотори да го разглоби и направи оценка на състоянието му. Съвета ми към всички които тепърва попаднат в такава ситуация и им светне лампата на маслото е ВЕДНАГА ДА ИЗГАСЯТ МОТОРА!!! Никакви 20 м никакво местене или опити за повторно палене защото последствията са трагични...
                  ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                  ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                  Коментар


                    #10
                    кола

                    Та тя колата може да запали дори и без масло 3-4 секунди е друг е проблема че първо трябва да се устонови какво и е няма да е само масло проблема . Та при мен също светеше маслото и акумулатора дори а стартера си работеше . но като палиш на бензин пламъка излизаше от горе не към ауспуха.И на мен би бяха казали че да не е пипам и че ще викнат майстори а той докато дойде аз е оправих С ПОМОЩА на Пожарникарите от Скопие -квартал Горче Петров.
                    КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                    Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                    http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      kluchar написа:
                      Та тя колата може да запали дори и без масло 3-4 секунди е друг е проблема че първо трябва да се устонови какво и е няма да е само масло проблема . Та при мен също светеше маслото и акумулатора дори а стартера си работеше . но като палиш на бензин пламъка излизаше от горе не към ауспуха.
                      Какво ли и е? Композита от лагерите в картера а те заварени на вала. Вала посинял от прегряването и много вероятно прецакани биели. Или още по кофти прецакани пети на основните лагери.
                      ФИАТ БРАВО 1.8 16V GT
                      ФИАТ БРАВА 1.8 16V 1997г

                      Коментар


                        #12
                        по-скоро вечния проблем на точно тези мотори-блокирал разпределителен вал.коляновия няма как да блокира ако има масло в картера и работи добре маслената помпа.запушват се каналите на т.нареченото магаре и не достига масло до р.вал,вследствие на което се износват лагерите на р.вал и се увеличава тяхната хлабина.от там пък маслената помпа не може да вдигне налягане и светва лампата-особено на празен ход.следващия етап е късване на ремъка(там много боли)както ти е казал колегата по-горе не се мъчи да палиш.отваряш и на място решаваш

                        Коментар


                          #13
                          Да попитам и аз нещо, за да не отварям нова тема... /мотора е 1.4 12V/Значи получи се следното: колата е на газ и понякога не задържа добре оборотите на 800 и падат под тях, но не много и тогава започва да премигва лампата за маслото.... Смених маслото с Лъки моли и нещата се подобриха малко, но след като загрее добре колата има предвид каране 30 мин. поне и като паднат малко оборотите под 800 пак така прави! Отварях капака на разпред. вал и гледах вала е супер..., маслената магистрала си плюе масло доволно, но ми направи друго впечатление: Преди като завъртя само стартера на колата и маслото от паяка пръсва веднага, а сега му трябват 1-2 сек за да тръгне! Това дали е нормално? Може би трябва да направя уточнение, че съм разпробил маслената магистрала с 1.2мм бургия, но това от повече от година и досега съм нямал проблем със светеща лампа дори когато оборотите паднат доста под 800..., всичко стана изведнъжизкажете мнение от какво може да е това...Да допълня само че двигателят си работи добре, гори си в норма газ, дърпа си добре, няма тракане на клапани и въобще няма видими грижи !
                          Всичко което се затяга с ключ по - малък от №27 е нано технология!!!

                          Коментар


                            #14
                            nikawr написа:
                            Да попитам и аз нещо, за да не отварям нова тема... /мотора е 1.4 12V/Значи получи се следното: колата е на газ и понякога не задържа добре оборотите на 800 и падат под тях, но не много и тогава започва да премигва лампата за маслото.... Смених маслото с Лъки моли и нещата се подобриха малко, но след като загрее добре колата има предвид каране 30 мин. поне и като паднат малко оборотите под 800 пак така прави! Отварях капака на разпред. вал и гледах вала е супер..., маслената магистрала си плюе масло доволно, но ми направи друго впечатление: Преди като завъртя само стартера на колата и маслото от паяка пръсва веднага, а сега му трябват 1-2 сек за да тръгне! Това дали е нормално? Може би трябва да направя уточнение, че съм разпробил маслената магистрала с 1.2мм бургия, но това от повече от година и досега съм нямал проблем със светеща лампа дори когато оборотите паднат доста под 800..., всичко стана изведнъжизкажете мнение от какво може да е това...Да допълня само че двигателят си работи добре, гори си в норма газ, дърпа си добре, няма тракане на клапани и въобще няма видими грижи !
                            А какъв ти е масления филтър?
                            Lacia Lybra 2.4jtd 140++ executive
                            EX.Fiat Tipo SX 1.6 IE
                            EX.Fiar Ritmo 105TC

                            Коментар


                              #15
                              Аз не разбрах...не завърта ли или завърта а не пали....
                              Nissan X-TRAIL 2005 2,2 136hp
                              Ex: Nissan Primera P12 Wagon 2,2 126hp
                              Ex: Fiat Marea Weekend 1,8 16v 97г. бензин & CNG

                              Коментар

                              Working...
                              X