Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

смяна на съеднител на браво 1.6 в домашни условия

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    смяна на съеднител на браво 1.6 в домашни условия

    някой да го е правил ? някакви насоки, доколкото разбрах трябва да развия една шпилка която е отдолната страна, и да разкача механизма за превключване на скоростите - това като особености при смяната, нещо друго ? без канал ще стане ли, понеже нямам, кутията как застава на мотора, смисъл такъв при качването, когато влезе оста в шлиците, кутията няма как да изпадне ли се придържа докато не се прихване поне на едно място

    #2
    Трябва да разкачиш и двигателя, и кутията. Защото седят на общ тампон Без канал.. според мен 97% мисия невъзможна (имах същата дилема като теб).
    "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
    Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
    Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

    Коментар


      #3
      кофти работа ще е наистина, този средния тампон държи и двигателя и скорстната, видях го и него, трябва да подпирам двигателя под картера с нещо

      Коментар


        #4
        на единия фиат и аз се измъчих без канал но предварително си качи предните колелета на 10-15см талпи за да ти е МАЛКО по-удобно картера го подпирай задължително с широка дъска и крик под нея защото ще вдигаш и сваляш много пътиуспех
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #5
          ivancho написа:
          кофти работа ще е наистина, този средния тампон държи и двигателя и скорстната, видях го и него, трябва да подпирам двигателя под картера с нещо
          Имаш и един тампон отпред на СК, за твое удобдство свали и подкалника, и кутията за въздешния филтър, помни кой болт от къде си свалил и не напъвай с много сила че не еясно колко са усукани болтовете, внимавай с тампона който е до моста, най вероятно ще скъсаш болта, задължително нов и нов болт, канали има свободни има и тема с такива и техните местополужения.Задължително с поне още един човек да има до теб и не подпирай на картера, че после ще му сменяш гарнитурата
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            Иска се просто време и малко да влагаш мислене, не да бързаш и да нервничиш. Аз си го смених сам, но с канал. Скоро направихме една корса без канал, ама да ти кажа се поизмъчихме, пък и кутията и е доста по-лека. Без канал, просто много зор ще видиш докато качиш кутията.
            Fiat Bravo 1.6 99г. - Г.И.
            Fiat Stilo 1.6 02г. - Г.И.

            Коментар


              #7
              За смяна без канал трябват 2 човека, картон за постилане под колата, 2 подпори за повдигане на предницата.
              Предпочитам да бъда смешен в очите на глупаците, отколкото сам да бъда глупак.

              Коментар


                #8
                а това спускане и дигане на мотора какво го налага ? подготвил съм пънове по 30 см, мисля че е достатъчно, втори ако трябва трети и четвърти човек ще викна да я качим кутията, когато развия всички болтове от кутията, примерно ще оставя последния който е най горе да го доразвия на ръка, издърпваме я назад и пада, нали така

                Коментар


                  #9
                  някой дали може да качи снимка на мотор със свалена кутия и съеднител ? тези дни запретвам ръкавите

                  Коментар


                    #10
                    Спускането на двигателя се налага за да излезе скоростната кутия иначе не може.Навий две шпилки на мястото на горните два болта за да я монтираш после по лесно.
                    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                    Коментар


                      #11
                      ivancho написа:
                      някой дали може да качи снимка на мотор със свалена кутия и съеднител ? тези дни запретвам ръкавите
                      Изпращам ти малко събрани материали, дано ти бъдат от полза.Линка важи 24 часа, пропуснах да му променя срока. Ако не го изтеглиш обади ми се.http://file.bg/c184298HhruNПиши как вървят нещата. Може да са от полза за някой друг.Според илюстрациите колата трябва да се вдигне и двигателят да се спусне надолу. Не знам как ще го измислиш.Успех.
                      Bravo 1.6 / 16

                      Коментар


                        #12
                        http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...059&highlight= Примерно - за насока някаква
                        Bravo 2.0 Multijet 165 2009

                        Коментар


                          #13
                          пропуснах нещо важно ! какви са главите на болтовете с който е захванат притискателя към маховика, да не са някакви изчанчени и да остана неприятно изненадан, да ходя да търся вложки

                          Коментар


                            #14
                            Водят се RIBE ,но и с правилния торкс също става .
                            Фиат Крома 1.9 16v+
                            Фиат Браво 1.6 16v
                            Фиат Мареа 1.6 16v

                            Коментар


                              #15
                              Торкс 40 или 45.

                              Коментар

                              Working...
                              X