Някой има ли си на представа колко е нормалната работна температура на двигател 1.4 моноинжекция?Моето зверче в града си работи на около 100 градуса и не пада, извън града по баирите пак така пък по нанадолнище си пада малкои се чудя дали е нормално
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Температура на охлаждането ТИПО 1.4
Collapse
X
-
Според показанията на моят датчик за температура, термостата отваря на 87 градуса. Зимно време стрелката стои малко преди 90 градуса. Лятото е около 90. Вентилатора се включва около 95 градуса. Тези 100 градуса, за които говориш не звучат успокоително. Или не ти е вярно показанието на стрелката на скалата или термодатчика не отчита правилно и от там подава грешни данни към ECU-то или имаш проблем, на който трябва да обърнеш внимание, ако датчика и уреда са ти изправни.Между другото от колко време я караш? Обръщал ли си внимание дали ти работи термостата?FIAT Tipo Completo S 1.4 i.e. 160EP55A 836A4.000
ECU BOSCH 261 203 511; газова BRC
Коментар
-
Карам иа от около 2 години и и напраих около 30 000 км. Досега винаги е било така. Като я угасяводата завира се чудя кво става. Един ден се ядосах и махнах шибания термостат (става за 5 минути) и сега сам без него. И другата вапросиселна е от каде се регулира на колко градуса да се вкл. перката че да го наместя на по малко градуси. Впрочем радиатора ми протече и аз взех че му сипах една добавка и антифриза заприлича на ръждива боза и го източих. После и налях водица и текна тия ми ти радиатор кат разпран. Тоя път ползвах услугите на една моргаи опраих тоя проблем. Само че с новия радиатор перката се вкл. на 100 градуса и работи само 10 секунди абе луда работаИначе колата е перфектна само дето ми дигна разхода и тва не знам от кво може да еСмених и възд. филтър и састата работа. Градско 12 извън 9. Е не е нормално тъи. Кат я зех бесе с 2 кила газ надолуама ко да се праи тъи ще еTIPO 1.4Mi kola me4ta
Коментар
-
Колега "Мишок", голяма шуротия си направил, като си махнал термостата. Сега, през лятото горе-долу е добре, ама през зимата разхода ще ти стане и 15.Час по-скоро слагай термостат. При добре загрял двигател отиди на диагностика, там ще видят при колко градуса се включва перката, т.е ще се разбере дали са разкапани датчиците. Ако всичко е наред и те притеснява показанието на уреда в купето, купи нов датчик /3 до 4 лв., ама менте/ и го смени. При късмет може да показва горе-долу като фабричен. Не бива да се подминава и водната помпа, сигурно и тя се смачква, ама никой не може да ти каже дали е в ред, няма как да се измери водата която превърта. И аз бях така, ама ми писна и смених и помпа и термостат и датчици. Сега не знам от какво е било, ама вече заспа 5.7 л/100 км. бензин 92Н извънградско, при бая износен двигател, уж на 210 000 км.
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар