Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Първичен вал на скоростна кутия на пунто 55 96г.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Първичен вал на скоростна кутия на пунто 55 96г.

    Здравейте,отдавна съм регистриран но за пръв път пиша и пускам тема във форума.Имам следния проблем. От известно време имам шум в скоростната кутия и имам подозрения, че е от лагера на първичния вал. Искам да попитам дали някой е сменял този лагер сам и ако някой го е правил моля да сподели опита си. Мисля, че ще е от полза на всички които карат "пунто" и не само.Колата е "фиат" "пунто" 55 кс., 1.1, 96 г. ръчна скоростна кутия. Благодаря на всички които ще се отзоват!

    #2
    Сваляш скоростната кутия и я разглобяваш.Първичния вал лагерува на 2 лагера а не на един.При много от скоростните кутии те са ролкови и трудно се намират.Ако няма можеш да ги замениш със съчмени,няма да има проблем.Ако зъбните колела лагеруват на иглени лагери то ще трябва да ги смениш и тях,защото те също могат да шумят особено на тихи обороти.Не си уточнил кога се чува шума/при натиснат,при отпуснат съединител,по време на движение/.Лагерите се сменят комплект а не един по един,защото филма е голям а резултата не винаги е такъв какъвто очакваме.Ако си с иглени лагери може и леглата да са износени и тогава нов вал.Въобще доста неща са а не само лагер на първичния вал както си мислиш.Дано минеш само с лагери.Успех.
    Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

    Коментар


      #3
      Шумът се чува при отпуснат педал на съединителя когато е на свободна, при натиснат педал на съединителя изчезва. Най-добре се чува на ниски обороти. Всъщност въпроса ми е дали е много труден ремонта т.е. цялата кутия ли ще трябва да се разглоби или лагерите са леснодостъпни?

      Коментар


        #4
        Сваля се кутията и всички лагери се сменят.Прочети пак горния пост,защото го промених.
        Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

        Коментар


          #5
          здравей колега,аз това го правих преди 2-3 години.да знаеш ,че е голяма играчка и не се дочерявай на пишмян майстори.лагерите са два - единия нормален / доколкото може да се каже така/,а другия е с конусувиден вътрешен диаметар.намират се лесно, единия е около 7-10 лева,а другия е около25-30,зависи от къде го вземаш.не прави такави замени,те инженерите са го изчислили и всякакви други идеи са доста рисковани.обикновено заминават и двата лагера,поради неравномерно разпределение на силите/ все пак това е лагерно съеденение и всичко се пресмята до точка/ или въртенето,след като едния започне да дава проблеми.неимоверно следва и другия. А маслото - ако решиш го смени,аз така направих,но зимата ми дава проблеми докато се разбиемаслото,иначе другото по каталог е около 25 лева литъра.Но пак ти казвам,лагерите се намират много лесно,стига да вземеш наистина необходимите.Това става за един ден,но ако не си го правил ,сам не се хващай,че сте имаш големи главоболия / сте ти останат части за още една кутиq :D . успех и ги прави по скоро да не стане по голям фал.Лек ден.

          Коментар

          Working...
          X