Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно монтаж на картер.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    nsn Колега развален ми е телефона и няма с какво да направя снимка.А относно захващането,между блока и горната част на двигателя се намирал някакъв капак наподобяващ гарнитура самоче със гайки.Така ми обясни майсторът който дойде да е види на място.Трябвало да се свали съединителят и скоростната кутия за да се стигнело до тоя капак.100лв. ми искат за смяната му. и 30лв само да ми закачат картера и аз да си го дозавърша.Идеята за течният метал е добра или заварка да се направи също става.Утре мисля да извикам още един майстор и той да си каже мнението и цената и ще преценя какво да правя.Благодаря ви за съветите.Ще се похваля,когато е готова.

    Коментар


      #17
      Пауууууууу- мяууууууууу Къв е тоя маистор бе, че за един картер иска да сваля скоростна кутия и съединител Първо - стария и новия картер сравнихте ли ги?Второ - къде ти е болта от стария картер? Трето - точно там забрави за течен метал и шпилки, по евтино е някък си.
      Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
      (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
      Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

      Коментар


        #18
        може би ти се е прецакал семеринга на коляновия вал от страната на скоростите той се захваща с болчета но знае ли човек при тебе какъв е проблема по добре иди при друг маистор да видиш той какво ще ти каже
        Bravo 1.9d 97г

        Коментар


          #19
          може с преходна шпилка.кутия и маховик не се махат-успех в начинанието

          Коментар


            #20
            nsn Право в 10-тката. Семеринга е ще ми го сменят утре.Но за да се смени трябвало да се разкачат 1 куп работи. ivel Колега и тоя варият ми предлагаха,но така или иначе за да ми направят резба с мечик трябва да свалят всичко.Нямало как да се завърти точно в центъра точно и право без да го изкривят.Мечика ако се удължи по някакъв начин,рискуват да ми пре*бат блока и тогава става страшно.Сменят ми семеринга става като ново и забравям за проблема.Предложиха ми и за мой касмет добра цена.На всякъде искаха да ми вземат над 150лв за демонтаж и монтаж на скоростна кутия,съединител и коляно вал мисля.А този майстор който намерих ми предложи най-добрият вариянт да се смени семеринга даже той си имаше останал от някакво друго жтд и ще ми го подари.За цялата разправия ми иска 100лв. само.Ако някой има нужда от майстор,който си разбира от работата ще му го препоръчам.Доста коли от автосалоните по карловска са му минали през ръцете и има голям опит.

            Коментар


              #21
              готова ли е колата 100лв е добра цена при положение че само семеринга е 54лв но друг е въпроса дали ще го смени или ще навие една резба за 100лв
              Bravo 1.9d 97г

              Коментар


                #22
                Понеделник излиза от сервиза със нов семеринг за 100лв. ще ми е направи и отделно за монтажа на картера 30лв ще ми вземе.

                Коментар

                Working...
                X