Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно монтаж на картер.

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос относно монтаж на картер.

    Колеги въпросът ми е следният.При монтиране на картер на фиат браво жтд,който е без гарнитура,а се слага силикон.Каква е процедурата със силикона ? Намазва се картера и се изчаква да стегне напълно силикона или веднага се монтира,като се намаже?

    #2
    Мажеш, чакаш 2 мин. и слагаш. То зависи и от силикона де. Чети за колко минути стяга. Идеята е да стегне след като си сложил картера и завил болтовете.Съвет - не пести при избора на силикон точно за картера. Вземай нещо доказано и хубаво.Успех.
    Fiat Marea Weekend 1.9 JTD 105 2000
    Lancia Lybra 1.9 JTD 115 2002

    Коментар


      #3
      Благодаря за инфото.Взел съм за 14 лв. силикон

      Коментар


        #4
        По-важно е какво пише на тубичката. BISON или Victor Reinz са много хубави надписи
        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

        Коментар


          #5
          Synthy написа:
          BISON или Victor Reinz са много хубави надписи
          Мда тук си много прав и не търси силикон ами течна гарнитура че ако случиш на някой заспал магазинер като нищо ще ти набута нещо без да се усети.Обезмаслете хубаво, почистете остатъците от старата гарнитура с макетно ножче и не мажете като за световно просто линиика около 1.5мм но да има на всякъде и не забравяите ушите. Внимавайте да не угънете смукателя и да измиете хубаво картера с разтворител. Проверете пробката и и сменете тевтунга. ТОВА Е ПРОСТО КАТО ДЕТСКА ИГРА
          Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
          (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
          Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

          Коментар


            #6
            S_BANKOV написа:
            Synthy написа:
            BISON или Victor Reinz са много хубави надписи
            Мда тук си много прав и не търси силикон ами течна гарнитура че ако случиш на някой заспал магазинер като нищо ще ти набута нещо без да се усети.Обезмаслете хубаво, почистете остатъците от старата гарнитура с макетно ножче и не мажете като за световно просто линиика около 1.5мм но да има на всякъде и не забравяите ушите. Внимавайте да не угънете смукателя и да измиете хубаво картера с разтворител. Проверете пробката и и сменете тевтунга. ТОВА Е ПРОСТО КАТО ДЕТСКА ИГРА
            Не знам колко е просто, ама ако тръгне да търси онова нещо, което трябва да сменят на пробката, както си го написал, скоро няма да може да затворят колата.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Коментар


              #7
              Добре де БО ти наил ме разбра че говоря за ДИВТУНГАпросто ми се оплитат пръстите
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                S_BANKOV написа:
                Добре де БО ти наил ме разбра че говоря за ДИВТУНГАпросто ми се оплитат пръстите
                А бе, че те разбрах то е ясно, но пак не си улучил какво трябва да се смени. Вземи малко разплети тия пръсти. Съжалявам за офтопика, който направих все пак.
                A20DTH ЖТД ама не баш
                1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                Коментар


                  #9
                  Силиконът който купих се казва ReinzosilМъка.... един от болтовете неможе да се затегне превърта и тече от там масло.Свалих на ново картера и видях,че при счупването на предния картер горе е изкривено коритото,където влиза един от болтовете и си е бая дупка.Няма как да сложа по-широк болт.Идеите които ми идват са или сваляне на двигателя и заваряване на гайка или от доло директно да се завари цялата дупка да се напълти с материял и след това да се направи нова резба.Дайте акъл,че аз съм доста бос и ми миришат краката $$$ Yellow_Flash_Colorz_PDT_38

                  Коментар


                    #10
                    Ами ако е чак толкова, зле разпробийте и навийте по-голяма резба.Примерно ако резбата е 6мм, разпробий с 6,5 или 7 и навий резба 7 или 8мм.
                    MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
                    "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
                    R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

                    Коментар


                      #11
                      Проблема е там,че няма грам резба само свети една голяма дупка

                      Коментар


                        #12
                        Е точно, навийте по-голяма резба в тая голяма светла дупка и слагай по-голям болт.
                        "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
                        Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
                        Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

                        Коментар


                          #13
                          Нестава защото дупката е прекалено голяма,а на картера е малка.Някакъв междинен капак който държи болтовете трябвало да се смени.

                          Коментар


                            #14
                            колега като за начало може ли една снимка на мястото с преебаната резбаи какъв е този междинен капак който държи болтовете като картера се завива директно на блока разпробиваш дупката на картера до нужния размер и слагаш по-голям болт
                            Bravo 1.9d 97г

                            Коментар


                              #15
                              Дали няма да стане ако използваш течен метал и шпилка? Почистваш хубаво, обезмасляваш дупката с развалената резба, запълваш я с течен метал и пъхаш съответсвуваща на болтчето шпилка.Просто аз бих опитал така.

                              Коментар

                              Working...
                              X