Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за скоростна кутия Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    #16
    Може самия избирач в кутията да е заминал.Най-добре намери читава кутия и провери всичко по лоставата система при смяната и!
    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

    Коментар


      #17
      xctr написа:
      Може самия избирач в кутията да е заминал.Най-добре намери читава кутия и провери всичко по лоставата система при смяната и!
      Може и избирача да е, щото като бутна с ръка лоста и освобода от скорост , колата си стои още на скорост Имам и скъсан заден тампон който е на моста, не може ли само избирача да се смени, той вътре ли се намира ?
      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

      Коментар


        #18
        Колега сега оглеждах колата и видях, че гредичката на която е хванат задния тампон (на моста който е) е скъсана и скоростната кутия виси Дали това ще се окаже моя проблем
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #19
          Опеределено!! Бягай за нов!!
          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

          Коментар


            #20
            xctr написа:
            Опеределено!! Бягай за нов!!
            Как да бягам за нов, гредата откъде да я купа Утре ще я заварим и ще купа нов тампон. Гредата е двойна, едната част се хваща над дясната полуоска, а другата и част под полуоската, на мен ми се е скъсала горната тръба която е заоблена и кутията направо виси, дали заради това не могат да се въртят полуоските
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #21
              Колега знаеш ли дали гредата за която се хваща задния тампон е между двигатела и скоростите или е до тях
              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

              Коментар


                #22
                Не определено не е между двигателя и скоростите. Сега разбрах че всъшност се е счупила стойката която се храща към тампона.Такива се намират и втора употреба, ама явно бая зор е видяла че да се скъса.
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #23
                  xctr написа:
                  Не определено не е между двигателя и скоростите. Сега разбрах че всъшност се е счупила стойката която се храща към тампона.Такива се намират и втора употреба, ама явно бая зор е видяла че да се скъса.
                  Тамън бях сложих 16 квадрата захранващ кабел на усилватела и се кефех на музичката и на едно кръстовище го стартирах рязко първа, втора, трета и ми направи впечетление, че на втора направо ми подскочи таблото, после намалих, че доближиха дупки и като включих първа лоста ми избяга много напред и във ляво, като включих втора, колата остана пак на първа при опит за трета разбра целия квартал, че не включих Прибрах колата леко леко на първа и се гласях да сменям съединител скоростна кутия и днес както я оглеждах като бутнах стойката ми стана ясно какъв е проблема Като погледна на око полуоските се вижда че са овиснали откъм скоростната кутия... Утре я разглабям и с един приятел ще я заварим, само да видим дали ще намера откъде да купа тампон в събота
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #24
                    Вчера си говорих с един приятел - монтьор и той каза че дори при скъсване на тампона кутията провисва и започват трудно да влизат скоростите и е възможно да изключват.
                    ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                    // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                    Коментар


                      #25
                      xctr написа:
                      Вчера си говорих с един приятел - монтьор и той каза че дори при скъсване на тампона кутията провисва и започват трудно да влизат скоростите и е възможно да изключват.
                      При мене втора ми връщаше лоста напред, когато не влезе, обаче влезе ли няма проблеми Обаче отскоро на неутрална колата не изключваше от скорост и трябва да дам втора и после на неутрална, че да освобода от скорост. На задна понякога не искаше да върне, все едно нещо я подпира ...
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #26
                        Колата се продава, темата може да се заключи !
                        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                        Коментар


                          #27
                          E що така ? Какво стана ?
                          ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                          // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                          Коментар


                            #28
                            xctr написа:
                            E що така ? Какво стана ?
                            Не можем да открием какъв е проблема колата да не иска да освободи от скорост. Който попитам всеки си твърди неговото, един казва че са лостовете, втори кутията, трети съединител, тампони и съвсем се обърках и не знам вече какво да и сменям ... Надявах се че тук с помоща на колеги от форума ще успея да установя проблема ... Трябва да почна да и сменям всичко наред, докато открия проблема, което е свързано с много пари, честно да ти кажа не ми се разделя изобщо с фиата, но нямам никаква насока даже къде може да е проблема ...
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              #29
                              Предполагам си оправил стойката и тампона ? Раздвижил си пеперудата и по точно там където е хваната за рейката?Не е от щангите защото аз лично съм карал с крива и пак работеха. Възможно е и да се е развалил избирача който е в самата кутия. Като го местиш директно него какво се случва ? Т.е. без да са закачени щангите.
                              ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                              // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                              Коментар


                                #30
                                На мен ми блокираха така споростите,но можех да влючвам и изключвам само 3та.Прибрах се и аз със зор.Ами...установих,че избирача на скоростите ми работи само на трета и оттам...щанги лостове,кои ги пита работят ли...Свалих кутията,разглових горния капак,поразглобих и механизма на избирача отвън кутията и.Открих изненада на 5та скорост - съчмите и пружинките на синхронизатора се разхождаха навсякъде,агаиката ан вала беше отхлабена.То заради гаиката са избягали от местата си и ми се случваше понекога да изключи пета.Та сглобих си синхронизатора и викам,я да пробвам сега разотят ли скоростите(понеже другите нямат общо с 5та се съмнявах) и о чудо,всичко работи.Сглобих я,качих я,карам си е и се надявам да не спича пак.Така и не установих причината поради която избирача на включваше.Устроиството му не е нещо особено и не виждам какво има да му се разваля,но...Според мен,като си е отписал колата,е пък вземи я свали и разглоби тая кутия,виж както става вътре,напълно е възможно да си я оправиш,не е непосилно,макар и да е трудно.
                                Fiat Tipo 1,4i.e. LPG машина ДзВеРъ ахахаххааххаха

                                Коментар

                                Working...
                                X