Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Въпрос за скоростна кутия Фиат Типо

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Въпрос за скоростна кутия Фиат Типо

    Започвам отначало, значи от няколко месеца ми се яви проблем на втора скорост, просто трябваше много силно да "джасна" лоста за да може да включа, последва разглобяване на лостовата система, пеперудата, щанги втулки и т.н. и се оказа, че проблема е в скоростната кутия. Сега въпроса ми е струва ли си да отварям кутията и да сменям компоненти и изобщо продават ли се, или да търся друга кутия и евентуално от какви модели стават и съответно какви двигатели
    Теоритиците си лаят, голфа си върви!

    #2
    Ми и да вземеш кутия втораупотреба пак ще си трябва ревизия, така че аз на твое място бих отворил старата и поне биш се опитал да я оправя, може да е нещо елементарно.
    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

    Коментар


      #3
      Re: Въпрос за скоростна кутия Фиат Типо

      Valiosport написа:
      Започвам отначало, значи от няколко месеца ми се яви проблем на втора скорост, просто трябваше много силно да "джасна" лоста за да може да включа, последва разглобяване на лостовата система, пеперудата, щанги втулки и т.н. и се оказа, че проблема е в скоростната кутия. Сега въпроса ми е струва ли си да отварям кутията и да сменям компоненти и изобщо продават ли се, или да търся друга кутия и евентуално от какви модели стават и съответно какви двигатели
      Пробвай с междинна газ дали няма да включва по лесно. Иначе за частите нямам си представа като цена как са и дали се намират. Пък и трудно ще намериш майстор да ти я направи. Ако се захванеш сам нищо чудно после да не можеш да я събереш. В инструкцията гледам ползват разни скоби, зегер-клещи, нищо чак толкова специално.
      Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
      ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

      Коментар


        #4
        S_BANKOV написа:
        Ми и да вземеш кутия втораупотреба пак ще си трябва ревизия, така че аз на твое място бих отворил старата и поне биш се опитал да я оправя, може да е нещо елементарно.
        А части откъде да и намера дори да я отвора ? Варианта да мина с някой синхронизатор или зъбчатка ми звучи доста примамлив
        Теоритиците си лаят, голфа си върви!

        Коментар


          #5
          Така както го описваш,напълно е възможно да е синхронизатор.Аз лично само съм отварял две кутии ,за да видя какво има из вътре,голяма игра е отварянето.Затварянето сигурно още по зор.Ако питаш мен първо виж из магазините дали можеш да си намериш части, и тогава се заемай.Късмет
          MULTIPLA 1.6 16V BIPOWER 2005-вече бивша
          "Пари,пари,пари....какво са парите?.Тор, от която никнат КРАСИВИ ЦВЕТЯ !!!
          R.I.P РОНИ: http://vbox7.com/play:79085d12

          Коментар


            #6
            kik73bg написа:
            Така както го описваш,напълно е възможно да е синхронизатор.Аз лично само съм отварял две кутии ,за да видя какво има из вътре,голяма игра е отварянето.Затварянето сигурно още по зор.Ако питаш мен първо виж из магазините дали можеш да си намериш части, и тогава се заемай.Късмет
            Колега знаеш ли дали може да се избие оста която е на рейката за която се захваща "пеперудата" (ако мога така да се изразя), където за хваща с един щифт и има една голяма шайба Има ли начин да се избие и някой правил ли го е, защото ме е страх да ударя с чука да не взема да спукам рейката Направих втулка за там и пак има голямо хлопане и си мисля, че там е проблема, защото вчера докато паркирвах пред блока и като изключих от първа на неутрална и като пуснах съединитела колата угасна (не е била изключила от скорост ). Дали няма да може да се набие обикновен болт с контра гайка там, че тоя болт сто процента има износване щом се е износил отвора на пеперудата ...
            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

            Коментар


              #7
              Valiosport написа:
              S_BANKOV написа:
              Ми и да вземеш кутия втораупотреба пак ще си трябва ревизия, така че аз на твое място бих отворил старата и поне биш се опитал да я оправя, може да е нещо елементарно.
              А части откъде да и намера дори да я отвора ? Варианта да мина с някой синхронизатор или зъбчатка ми звучи доста примамлив
              Пробвай в магазините за авточасти дали може нещо с поръчка или примерно официалния представител на SKF. Ако не поне могат да те насочат къде да търсиш. Или пробвай с Google.
              Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
              ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

              Коментар


                #8
                Е там като не се гресира и спича яката. Явно се е протъркал точно заради това. Според мене тая ос е набита и без нагряване няма да излезе.
                ||El Paso Performance|| Мойте обяви ||
                // Fiat Tipo 5-door 1.4 SOHC // Fiat Tipo 1.6 DOHC 3-door Trackday project // Lancia Dedra HF Turbo // Fiat Tempra SW 4x4 //

                Коментар


                  #9
                  Вчера стана нещо с типото и вече не мога да включвам скорости, едвам я прибрах на първа Даже не мога да освобода от скорост да я избутам назад където си спирам пред блока Някой има ли идея какво и е ?
                  Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                  Коментар


                    #10
                    Valiosport написа:
                    Вчера стана нещо с типото и вече не мога да включвам скорости, едвам я прибрах на първа Даже не мога да освобода от скорост да я избутам назад където си спирам пред блока Някой има ли идея какво и е ?
                    Вилка ? - така каза кристалния ФЕС
                    Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                    (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                    Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                    Коментар


                      #11
                      S_BANKOV написа:
                      Valiosport написа:
                      Вчера стана нещо с типото и вече не мога да включвам скорости, едвам я прибрах на първа Даже не мога да освобода от скорост да я избутам назад където си спирам пред блока Някой има ли идея какво и е ?
                      Вилка ? - така каза кристалния ФЕС
                      Къде се намира тази вилка и как се сменя, скъпа ли е ? Извинявам се за тъпите въпроси
                      Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                      Коментар


                        #12
                        Вилката е рамото на което се закача жилото на съединителя.
                        Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
                        (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
                        Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

                        Коментар


                          #13
                          S_BANKOV написа:
                          Вилката е рамото на което се закача жилото на съединителя.
                          Е то и без съединител може да ги сменя, пък той каза че не можел ?
                          Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
                          ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS

                          Коментар


                            #14
                            S_BANKOV написа:
                            Вилката е рамото на което се закача жилото на съединителя.
                            И ако сменя тази вилка ще се оправи ли ? Пробвах да натегна жилото, но никакъв резултат На първа лоста ми отива много във ляво и напред, като включа втора си стои пак на първа ... Трета, четвърта и пета хъркат при опит да ги включа в движение, на място влизат при запален двигател, но колата не тръгва дори при много газ само прави опит Май ще трябва да се разделям с колата
                            Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                            Коментар


                              #15
                              Никой ли не знае от какво може да е
                              Теоритиците си лаят, голфа си върви!

                              Коментар

                              Working...
                              X