Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Къде се намира релето на стартера

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Къде се намира релето на стартера

    Някой знае ли къде се намира това реле и има ли такова ( също може да е контактен ключ но трябва да тръгна по веригата ) ? че на моменти оставам без ток на стартера и е паля на късо или с бутане.Поздрави :

    #2
    Maрea от 1.4 до 2.0 нямат реле на стартера, Единствено ако колата е с автоматична скоростна кутия има реле, което е пред акумулатора.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      sok1 написа:
      Maрea от 1.4 до 2.0 нямат реле на стартера, Единствено ако колата е с автоматична скоростна кутия има реле, което е пред акумулатора.
      Здрасти :Значи моята няма тя 1.6 остава да е кон. ключ .Мерси за бързия отговор : (’:D’)

      Коментар


        #4
        Не казваш какъв е проблема, какви са симптомите.
        Stop giving directions, just say "Follow me."
        Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
        Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

        Коментар


          #5
          кола

          Като начало виж жиците от акумулатора до стартера после другото клеимите на акумулатора да са почистени и захванати хубаво също и бушоните при двигателя
          КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
          Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
          http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

          Коментар


            #6
            Значи кабели и връзки всичко което е покрай акумулатора и стартера е проверено само за бушони не съм се сетил .За sok1 :Проблема е че като дам на стартиране двг няма ток на стартера и се налага подаване на ток от захранващия кабел към този който идва от кон. ключ. Нито звук, чукане и лампите по таблото си светят нормално. Просто губя тока от кон. ключ .

            Коментар


              #7
              Ми що не си погледнеш клемореда тогава? , можеш и да го смениш ако се налага нов е 20-на лева
              Кара FIAT BRAVO 1,8/16V GT99. ГИ ФОБОС
              (\\\)[___////___](\\\) R.I.P. моя любов.
              Алфа 147 1.9 mjtd няква дукати история. Абсолютен саждо-генератор.

              Коментар


                #8
                кола

                Свали корите около волана извади буксата и окъси с оранжевия и кафявия . Стартера трябва да тръгне ако клеимите са наред при акумулатораИмаше и някъде едни големи бушони не се сещам при твоя модел къде бяха но трябва да са до акумулатора
                КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                Коментар


                  #9
                  Re: кола

                  kluchar написа:
                  Свали корите около волана извади буксата и окъси с оранжевия и кафявия . Стартера трябва да тръгне ако клеимите са наред при акумулатораИмаше и някъде едни големи бушони не се сещам при твоя модел къде бяха но трябва да са до акумулатора
                  Мерси колега ще пробвам : (’’)

                  Коментар


                    #10
                    Re: кола

                    ivo-VE написа:
                    kluchar написа:
                    Свали корите около волана извади буксата и окъси с оранжевия и кафявия . Стартера трябва да тръгне ако клеимите са наред при акумулатораИмаше и някъде едни големи бушони не се сещам при твоя модел къде бяха но трябва да са до акумулатора
                    Мерси колега ще пробвам : (’’)
                    Днес сложих директно едно копче и това е няма бушони , релета или др. щуротии . Ако има проблем директен кабел до включвателя .Мерси на всички и поздрави : (’:D’)

                    Коментар


                      #11
                      Re: кола

                      Днес сложих директно едно копче и това е няма бушони , релета или др. щуротии . Ако има проблем директен кабел до включвателя .Колега ако не те затруднявам да ми обясниш как и каде точно сложи това копче... имам същия проблем... реле ИМА и го намерих във самата жабка на тавана (горната част) има една кора под ния отляво има едно Жилто и едно Черно реле е....Жълтото е но немога да намеря такова в БГ ни ми се иска да е от някоя морга и ще поръчвам но твоя вариант изглежда сполучлив моля сподели нищо за него.... )))

                      Коментар


                        #12
                        Кола

                        Трябва клеимореда да прави проблем и бензикса да не изхвърля не трябва релета, бутониОт акумулатора до стартера е едната жица червената другото е маса към мотора http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.php?t=34344
                        КЛЮЧАРА е тук – https://goo.gl/maps/GvEGbSeq7nk
                        Пунто http://www.punto.mysteria.cz/puntoMk1/schema7.htm
                        http://www.autoinfo24.ru/rukovodstva.../inomarki/fiat

                        Коментар

                        Working...
                        X