Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

"Скърцане" на волана при движение наляво или надяс

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    "Скърцане" на волана при движение наляво или надяс

    Здравейте колеги,от скоро се появи този проблем. Като е намясто и навивам волана не се чува нищо. Но когато съм в движение, по-често се появява при десен завой нещо скърца. Не мога да разбера дали идва от волана или от към гумите. Скърца или по-точно леко пока, като честотата на пукането зависи от скоростта. Някаква идеи? Няма никакво отражение към движението или поведението на колата като цяло. Fiat Punto MK2.PS пропуснах да кажа, че скърцането не идва вътре от купето, а от към предницата. На скоро сменях предни гуми, не знам дали може проблемът да е от тях. не се появи точно след смяната, а примерно седмица след това.

    #2
    Каре.
    Stop giving directions, just say "Follow me."
    Shevrolet Captiva LS 2.4/136/2009/ГИ Landy
    Ex: Fiat Marea 1.6/103/1999/ГИ AG Zenit

    Коментар


      #3
      Или лагер на макферсона, но тогава би го правило и на място.
      "За да чуеш, трябва да мълчиш." (Оджиън)
      Nissan Primera WP12 QR20DE, ГИ, '03
      Tempra 1.6 (EX), Dedra 1.8/16V (R.I.P.), Delta 1.6/16V (R.I.P.), Astra X16XEL (EX)

      Коментар


        #4
        Ако шума е нещо като подчукване само когато завиваш вероятно е каре, ако чуваш отчетливо скърцане при завиване върху неравности (пример павета) или обикновена нашенска улица и много грозно пукане примерно при качване на бордюр с навит волан е много вероятно да си за шарнирни болтове. Преглеждай по скоро колата че ако се пльосне по корем на улицата не е гот.

        Коментар


          #5
          banski starec написа:
          Ако шума е нещо като подчукване само когато завиваш вероятно е каре, ако чуваш отчетливо скърцане при завиване върху неравности (пример павета) или обикновена нашенска улица и много грозно пукане примерно при качване на бордюр с навит волан е много вероятно да си за шарнирни болтове. Преглеждай по скоро колата че ако се пльосне по корем на улицата не е гот.
          +1 Ако пука при десен завой е ляво каре,погледни него и както каза колегата по-горе може да е и лагер на макферсон,но тогава наистина ще скърца и на място.И както съм цитирал колегата началния стадии на заминаващи шарнири е скърцане.
          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

          Коментар


            #6
            При мен бе по същия начин , ужасно стъргане при ниска скорост и завой, Оказаха се тампони на торсионна щанга - евтина част , скъп ремонт С износването им щангата се измествала и болта на биелетата опираше в купето !

            Коментар

            Working...
            X