Снощи ми издаде багажа най вероятно лагера на климатика . От пистовия ремък се откъсна една част около 1см ширина и я прерязах и махнах . Най вероятно от шайбата на климатика се е скъсала след като лагера се се сринал . В момента при работещ двигател се чува че нещо стърже там не фрапиращо, но все пак си вдига шум . Питането ми скоро е пистовия ремък какво още движи че ще се наложи да придвижа колата на ход на растояние 5км при майстора ми . Ако се скъса през това време мога ли да продължа ? Изчетох тая хубава тема как се сменя лагера .Там за съжаление са посочени размерите на лагера, но не и номера та да мога предварително да си го поръчам. 35/52/12 Евентуално някой да му има номера ?http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...117&highlight=
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
Питане относно писовия ремък на Стило 1.9JTD
Collapse
X
-
Благодаря Емо. Майстора ми дойде и огледа как стоят нещата . Според него може и да не е от лагера на климатика ,а някоя ролка . След 16 часа ще му се освободи канала и тогава ще му я закарам . Той през това време също ще погледне какво движи тоя ремък и може ли да го премахна и стигна до него без ремъка .
Коментар
-
Ще трябва да тренираш за бицепси.При мен се наложи тази работа, по моя вина. Около километър карах така.Запалих си колата, алтернатора не работи, като не работи и ситито но волана спира, и става като на камаз.Не съм сигурен за водната помпа, дали движеше, мисля че беше от агренажа.Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD
Коментар
-
Привет момчета. Стилото заспа с нова демпферна шайба.В 16 часа го закарах при майстора ми ,в 16.30 бяха свалени вече долната и страничната кора и се направи преглед на всички ролки . Оказаха се здрави и шайбата на климатика и шайбата на генератора както и двете паразитни ролки . Тогава се насочихме към демпферната шайба захваната към коляновия вал. Същата се беше сцепила на половинки и скъсана гумата дето ги държи. По ловешките магазини не открих такава и запраших с джипката към Плевен . Там попаднах на много стабилен магазин и за сумата от 182 лв вземах шайбата и пистовия ремък , в 18.30 часа бях отново при майстора ми и в 19 часа всичко беше поставено и Стилото излезе от бокса. Сега и шумът вече е съвсем друг , както при палене така и при гасене. :D Отново ме разубедиха да не си продавам Стилото и да си карам пак двете коли . Така че продажбата на Стилото отпада и сега му предстои пътуване до Бургас .Ето и снимки на старата сцепена на две шайба и на новата с направени снимки и от двете и страни . По думите на магазинера новата е направена много по стабилно с допълнително уплътняване.С нея си вървяха и нови четири болта да се захване към коляновия вал които действително бяха доста по къси от оригиналните .
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар