Реклама

Collapse

Съобщение

Collapse
No announcement yet.

Питане относно писовия ремък на Стило 1.9JTD

Collapse
X
 
  • Филтър
  • Час
  • Покажи
Clear All
new posts

    Питане относно писовия ремък на Стило 1.9JTD

    Снощи ми издаде багажа най вероятно лагера на климатика . От пистовия ремък се откъсна една част около 1см ширина и я прерязах и махнах . Най вероятно от шайбата на климатика се е скъсала след като лагера се се сринал . В момента при работещ двигател се чува че нещо стърже там не фрапиращо, но все пак си вдига шум . Питането ми скоро е пистовия ремък какво още движи че ще се наложи да придвижа колата на ход на растояние 5км при майстора ми . Ако се скъса през това време мога ли да продължа ? Изчетох тая хубава тема как се сменя лагера .Там за съжаление са посочени размерите на лагера, но не и номера та да мога предварително да си го поръчам. 35/52/12 Евентуално някой да му има номера ?http://forum.fiat-bg.org/viewtopic.p...117&highlight=
    Фиат Панда 1.2 2006година
    Синджира си идва ,а козата я няма...

    #2
    Слага се къс ремък, но не помня дължината и се прави по този начин байпас на климатика.
    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

    Коментар


      #3
      А какво още движи тоя ремък или само за климатика е . Ако е за климатика само то най добре да го премахна
      Фиат Панда 1.2 2006година
      Синджира си идва ,а козата я няма...

      Коментар


        #4
        Да, може да си караш спокойно без климатик.Нормалния ремък движи още една паразирна ролка.Аз карах 2 месеца с къс и без климатик - зимата
        F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

        Коментар


          #5
          Благодаря Емо. Майстора ми дойде и огледа как стоят нещата . Според него може и да не е от лагера на климатика ,а някоя ролка . След 16 часа ще му се освободи канала и тогава ще му я закарам . Той през това време също ще погледне какво движи тоя ремък и може ли да го премахна и стигна до него без ремъка .
          Фиат Панда 1.2 2006година
          Синджира си идва ,а козата я няма...

          Коментар


            #6
            Би трябвало да движи и хидравликата на волана , както и генератора , демек ако се скъса няма да имаш хидравлика и няма кое да зарежда акумулатора , но 5 км. ще ги минеш без проблем.

            Коментар


              #7
              Ще трябва да тренираш за бицепси.При мен се наложи тази работа, по моя вина. Около километър карах така.Запалих си колата, алтернатора не работи, като не работи и ситито но волана спира, и става като на камаз.Не съм сигурен за водната помпа, дали движеше, мисля че беше от агренажа.
              Сега Фруктиера в БГ и Додж навън
              Карал Типо 1.6 75 ->Пунто 1.2 75->Браво 1.9Д->Стило 1.9 JTD

              Коментар


                #8
                Да, като нямаш алтернатор - няма и ел. хидравлика Приготви се за сериозно въртене на волана
                F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                Коментар


                  #9
                  Още веднаж благодаря. Така ми каза и преди малко майстора да срежа и останалата част от ремъка и да я закарам на акумулатор до него защото не се знае дали не е и от генератора а ремъка върти и него .
                  Фиат Панда 1.2 2006година
                  Синджира си идва ,а козата я няма...

                  Коментар


                    #10
                    Водната помпа е на агренажа.Ако е малко разстояние - карай смело.Варианти са обтяжен механизъм, шайба на алтернатора, лагер на компресора, па може и паразитната ролка да е
                    F9Q750 @ 151hp/332.2Nm

                    Коментар


                      #11
                      Привет момчета. Стилото заспа с нова демпферна шайба.В 16 часа го закарах при майстора ми ,в 16.30 бяха свалени вече долната и страничната кора и се направи преглед на всички ролки . Оказаха се здрави и шайбата на климатика и шайбата на генератора както и двете паразитни ролки . Тогава се насочихме към демпферната шайба захваната към коляновия вал. Същата се беше сцепила на половинки и скъсана гумата дето ги държи. По ловешките магазини не открих такава и запраших с джипката към Плевен . Там попаднах на много стабилен магазин и за сумата от 182 лв вземах шайбата и пистовия ремък , в 18.30 часа бях отново при майстора ми и в 19 часа всичко беше поставено и Стилото излезе от бокса. Сега и шумът вече е съвсем друг , както при палене така и при гасене. :D Отново ме разубедиха да не си продавам Стилото и да си карам пак двете коли . Така че продажбата на Стилото отпада и сега му предстои пътуване до Бургас .Ето и снимки на старата сцепена на две шайба и на новата с направени снимки и от двете и страни . По думите на магазинера новата е направена много по стабилно с допълнително уплътняване.С нея си вървяха и нови четири болта да се захване към коляновия вал които действително бяха доста по къси от оригиналните .
                      Прикачени файлове
                      Фиат Панда 1.2 2006година
                      Синджира си идва ,а козата я няма...

                      Коментар


                        #12
                        Каква марка е новата шайба ?П.п питам информативно.
                        Fiat Stilo 1.9 JTD 2003г.

                        Коментар


                          #13
                          tomsan написа:
                          Каква марка е новата шайба ?П.п питам информативно.
                          DAYCO
                          Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 2.0 16V T.S. 150hp

                          Коментар


                            #14
                            Въобще не обърнах внимание каква е . Моя майстор говори от Ловеч по телефона с търговеца защото той постоянно взема части от него и не е имало ментеляви. Даже му прави някаква отстъпка доколкото разбрах. Важното е че Стилото сега е муци. :D
                            Фиат Панда 1.2 2006година
                            Синджира си идва ,а козата я няма...

                            Коментар


                              #15
                              Ето един колега,който си довършва темата докрай,пък и вие научихте още нещо,че причината може да бъде не само във въртележките,които се въртят от ремъка а и от шайбата на коляновия вал.Успех и безаварийно пътуване до морето.
                              Fiat Stilo 1,9 jtd 115.Audi A4 AFN 110.Astra GTC 19 DTH 150 HP

                              Коментар

                              Working...
                              X