колеги дайте мнения.искам да сменя само 5-та предавка от Jtd.според характеристиката http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html разликата в предавателните числа е доста голяма.ако направя този бартер на зъбните колела дали мотора няма да се тормози прекалено много.ето малко видео за да разберете какво имам предвид.фиат браво jtd 105 http://www.youtube.com/watch?v=7LUrb...elatedфиат браво 1.6 16 http://www.youtube.com/watch?v=gh2XFgD5A7kпри 140 jtd-то е на 3500 оборота а на 1.6 е на 4100идеята ми е икономия на гориво.
Реклама
Collapse
Съобщение
Collapse
No announcement yet.
браво 1.6 смяна на 5-та предавка от 1.9 jtd
Collapse
X
-
Аз мисля, че колата въобще няма да върви на 5-та предавка. На моята сложих 5-та от 100 16v (пластмасовия колектор) и се наложи да си сменя стила на шофиране - по късно превключване от четвърта на пета и "подготовка" при по-големи изкачвания. Когато шофирах в България особена промяна в разхода не видях, но пристигах по-бързо (по-висока средна скорост) по маршрутите София-Силистра и София-Бургас.Голямо преимущество има обаче при каране по магистрали (за съжаление в България те са малко), където при потдържане на 125-130км/ч разхода ми е с около 0,5л/100км по-нисък - многократно засичано по магистралите из Европа.Пример: При пътуване София - Нюрнберг - София със 5-та предавка от 1.6 16v постигнат среден радход от 8,4л/100км при средна скорост 100км/ч съглано ГПС.При пътуване София - Нюрнберг - София със 5-та предавка от 100 16v постигнат среден радход от 7,9л/100км при средна скорост 101км/ч съглано ГПС. Потвърдено многократно. Зареждал съм на едни и същи бензиностанции описани в тази тема.П.П.: Клипа на 1,6, който си дал е с пластмасовия колектор.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Stefanaki написа:Аз мисля, че колата въобще няма да върви на 5-та предавка. На моята сложих 5-та от 100 16v (пластмасовия колектор) и се наложи да си сменя стила на шофиране - по късно превключване от четвърта на пета и "подготовка" при по-големи изкачвания. Когато шофирах в България особена промяна в разхода не видях, но пристигах по-бързо (по-висока средна скорост) по маршрутите София-Силистра и София-Бургас.Голямо преимущество има обаче при каране по магистрали (за съжаление в България те са малко), където при потдържане на 125-130км/ч разхода ми е с около 0,5л/100км по-нисък - многократно засичано по магистралите из Европа.Пример: При пътуване София - Нюрнберг - София със 5-та предавка от 1.6 16v постигнат среден радход от 8,4л/100км при средна скорост 100км/ч съглано ГПС.При пътуване София - Нюрнберг - София със 5-та предавка от 100 16v постигнат среден радход от 7,9л/100км при средна скорост 101км/ч съглано ГПС. Потвърдено многократно. Зареждал съм на едни и същи бензиностанции описани в тази тема.П.П.: Клипа на 1,6, който си дал е с пластмасовия колектор.fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
-
След като:superfiata написа:клипа на 1.6 е мой с моята кола и е с пластмасовия колекторBO написа:Нещата не са така, както си ги представяш.Демек не се занимавай и си карай колата.Aктуалният парадокс в България - повечето искат да живеят в по-уредена държава, но реват на умряло като им затвориш кранчето на сенчестата и полузаконна или незаконна дейност.
Коментар
-
Re: браво 1.6 смяна на 5-та предавка от 1.9 jtd
superfiata написа:колеги дайте мнения.искам да сменя само 5-та предавка от Jtd.според характеристиката http://fiat-bravo.oneinform.com/teh.html разликата в предавателните числа е доста голяма.ако направя този бартер на зъбните колела дали мотора няма да се тормози прекалено много.ето малко видео за да разберете какво имам предвид.фиат браво jtd 105 http://www.youtube.com/watch?v=7LUrb...elatedфиат браво 1.6 16 http://www.youtube.com/watch?v=gh2XFgD5A7kпри 140 jtd-то е на 3500 оборота а на 1.6 е на 4100идеята ми е икономия на гориво.Chrysler Voyager 2.5TD/ 2000г.
ex. Fiat Tempra /`91 / 1.9TDS
Коментар
-
Аз съм с 100/16в , с климатик на газ и с повече от 2 души като види баир иска 4-а, при изпреварване понякога иска от 5-а на 3-а, за магистрала иначе е идеална 120км/ч с около 3000 оборота. Моя съвет е да не променяш нищо, ако още ти паднат оборотите ще трябва с библия да пътуваш ( да се молиш преди всяко ускорение).Play Golf ,but not drive golf!!!
Brava 1,6 16V 99' с ФОБОС
C4 1,4 16V 2007- Stag 300 Premium
Коментар
-
или си намери 6 степенна трансмисия...Fiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
При добро желание и малко финанси ще се намери мястоFiat Bravo 1.6multijet 105cv. Renault Laguna III 2.0dCI Automatic
Бившите :D Ford C-MAX 2.0 TDCI 136cv , Mercedes A170 CDI Automatic , Opel Vectra C 1.9 CDTI 150hp Automatic , Renault Scenic 1.9dCI , Megan grandtour 1.9dCI , Fiat Punto 1.9jtd , Alfa 145 boxer - Renault 5
Коментар
-
Alex_RT написа:Аз съм с 100/16в , с климатик на газ и с повече от 2 души като види баир иска 4-а, при изпреварване понякога иска от 5-а на 3-а, за магистрала иначе е идеална 120км/ч с около 3000 оборота. Моя съвет е да не променяш нищо, ако още ти паднат оборотите ще трябва с библия да пътуваш ( да се молиш преди всяко ускорение).fiat bravo 1.6 16v gt
fiat marea 1.9 8v jtd
fiat punto 1.7 td
fiat marea 1.6 16v
Коментар
Реклама
Collapse
Коментар